• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

شادمانی خیانت پیشه گان از تحریم علیه ملت ایران

  • کد خبر : 18309
  • 13 نوامبر 2018 - 11:43

حدود ۴۰سال است هردولتی در آمریکا سرکار آمده علاوه بر بکارگیری ابزارکثیف و ضد انسانی تحریم ازتوطئه های مختلفی ازجمله تحمیل کردن جنگ ازطریق صدام برای به زانو درآوردن ملت ایران استفاده کرده اما درنهایت فقط خود روسیاه شده و به اهدافشان نرسیدند.

حال متاسفانه دولت کاسبکار ترامپ می خواهد رویه غلط و کهنه شده دولت های قبلی آمریکا را با لمپنی خاص خودش علیه ملت ایران درپیش بگیرد که قطعا ملت ایران سراو را  هم به سنگ خواهند کوبید .

اما در این میان فرقه رجوی که سالهاست با بکارگیری سیاست خیانت پیشگی چشم به کمک بیگانگان برای رسیدن به قدرت خیالی خود درایران دوختند این بار هم با اعلام دورجدید تحریم ها علیه ملت ایران بوی کباب شنیده وعملا خوشحالی وذوق زدگی  خود را درسایت ها وتلویزیون خود به نمایش گذاشتند.

سرکردگان فرقه رجوی ازاول خائنانه منافع فرقه خود را برمنافع مردم ایران ترجیح دادند، حال این بارفکر کردند می توانند با دولت ترامپ به نان ونوایی برسند.

مریم قجرهمسرسوم رجوی که همانند شوهرمفقودش عطش نشستن برمسند قدرت دارد به نیروهای پیروپاتال خود وعده داده بود که با شروع تحریم های آمریکا ایران ضعیف و درنتیجه اعتراضات عمومی بالاگرفته وزمینه برای حضور ما درایران (البته منظورش این است که خودش به قدرت خواهد رسید) فراهم می شود.

فرقه رجوی از یک طرف ادعای سعادت و بهروزی مردم ایران را دارد اما ازطرف دیگرعملا ازتحت فشار قرارگرفتن آنها درپوست خود نمی گنجد .

چقدرمغزمریم قجر و دیگر سرکردگان فرقه براثر سالیان خیانت پیشگی وماندن درتوهم قدرت کوچک شده که نمی تواند شرایط سیاسی را تجزیه وتحلیل کنند تا بفهمند خیانت آنها از اذهان مردم ایران پاک نخواهد شد وهرگز نمی  پذیرند گروهی که عملا به خاطرتحریم های آمریکا ابراز شادمانی می کند برمقدرات آنها حاکم شود .

قطعا ترامپ ودستیارانش از اقدام ظالمانه خود علیه ملت ایران طرفی نخواهند بست چون دیگر دوران زورگویی، یکه تازی و به کارگیری ابزار کهنه شده تحریم به پایان رسیده به طوریکه اکثر کشورها حتی متحدان آمریکا به دنبال منافع اقتصادی خود هستند و حاضر نیستند ازدولت ترامپ پیروی کنند اما اگر مریم قجر وسرکردگان فرقه اش برای رسیدن به منافع حقیر و خائنانه خود به دور جدید تحریم ظالمانه ترامپ علیه مردم ایران دل بستند باید بدانند که این بارهم بازنده خواهند بود چون ملت ایران پاسخ خیانت های آنها را خواهند داد قطعا خواب و رویاهای مریم قجر و فرقه اش تعبیر نخواهد شد و باید بدانند که درهمان باتلاق آلبانی مدفون خواهند شد.

یادداشت از: حمید دهدار

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=18309

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی