• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

استقرار مشکوک مریم رجوی درهتلی در تیرانا: اعتراض شدید مقام های امنیتی آلبانی به مریم رجوی

  • کد خبر : 17843
  • 23 اکتبر 2018 - 12:31

بر اساس اخبار منتشر شده، مریم رجوی از یک هفته پیش درهتل «اینترناشنال» تیرانا در آلبانی به طور مشکوک مستقر شده است.
به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی فراق، یک عضو نجات یافته از فرقه رجوی در تیرانا با اعلام این خبر به انجمن نجات تهران اظهار داشت: مریم رجوی با تعداد زیادی از همراهان خود جهت ملاقات و رایزنی با مقام های امنیتی کشور آلبانی به این کشور سفر کرده است.

این جدا شده با اشاره به جریان دیدارهای رجوی با برخی مقام های آلبانی افزود: بر اساس خبرهای رسیده مقام های امنیتی آلبانی به شدت از حضور مریم رجوی ابراز نارضایتی داشته و به این سفر و حضور فرقه در آلبانی معترض شدند.
بنا بر سخنان این عضو نجات یافته، فرقه رجوی قصد دارد افراد زیادی را از سراسر اروپا در آلبانی متمرکز کند و برای این کار مقدماتی نیز فراهم نموده است.
وی تصریح کرد: فرقه رجوی در هفته های گذشته سفارش خرید بیش از یک هزار سیستم کامپیوتری به شرکت های معروف آلبانی را داده و با توجه به اینکه این تعداد رایانه برای کشور کوچکی مثل آلبانی فوق العاده زیاد می باشد، موضوع بازتاب گسترده ای داشته است.
او ادامه داد: اخیرا بسیاری از اعضا به طور علنی به مسؤولین خود گفتند که از وعده های مکرر و دروغین در خصوص سرنگونی خسته شدند و همین موضوع اعتراض ها و به هم ریختگی ها را تشدید کرده است.
عضو نجات یافته در پایان گفت: وضعیت نابسمان درونی فرقه رجوی در آلبانی و درخواست روزافزون جدایی اعضا که موجب مستقر شدن مریم رجوی در یک هتل شده تأییدی بر اوضاع نابسامان فرقه می باشد.
حضور فرقه رجوی در کشور آلبانی همیشه با اعتراض مقام های امنیتی و پلیس همراه بوده و تمام فعالان سیاسی و امنیتی، نسبت به عواقب خطرناک فعالیت این فرقه در این کشور هشدار داده اند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=17843

نوشته های مشابه

28مارس
فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم
مهرویه هاشمی، مادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی

فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم

28مارس
ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی
پلیس آلبانی تنها به جهت این پرونده باید مریم رجوی را دادگاهی کند

ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی