• امروز : چهارشنبه - ۲ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 23 October - 2024

اجلاس ۲۴ اسفند شورای خودساخته رجوی و نفس زدنها

  • کد خبر : 1775
  • 28 مارس 2015 - 5:08

اجلاس ۲۴ اسفند شورای خودساخته رجوی و نفس زدنها

giuliani_rajavi

در روزهای آخرسال ۹۳ سازمان مبادرت به برگزاری جلسه به اصطلاح شورای ملی خودساخته خود نمود . مریم رجوی طبق معمول اولین و آخرین سخنران این جلسه در اخبار سیمای ضد آزادی سازمان اعلام گردید . اگر نتایج منتشره این جلسه را در کنار پیام نوروزی مریم قجر برای عید ۹۴ قرارداده و مورد بررسی قراردهیم همچنان نتایج کلیشه ای سالیان سال فرقه رجوی بصورت تکرار شده پیش رویمان قرار می گیرد :

۱- بزرگنمایی جایگاه آساطوریان آهنگساز رده پنجم خارجه نشین که اخیرا در خارج بعلت بیماری فوت نمود ، از اهم سخنان مریم رجوی در این جلسه بود . شاید بیشترین علت از این برجسته سازی بروز شکست های پی درپی شورا در برابر ریزش نیرو از جمله کریم قصیم و پرویز روحانی که هردو هم عضو شورا و هم ریئس کمیسیونهایی از شورا بودند . ضربات سیاسی ویرانگر ایرج مصداقی که از یکسال پیش شروع شده دیگر آهی برای ساختار باقیمانده و نحیف شورا باقی نگذاشته است . و یکی از علل عمده مراجعه سازمان برای استفاده از ……

….سخنرانان اجاره ای و مواجب بگیر در همایش های بی نتیجه همان بی ریشه بودن همین اعضای فعلی است که نو درصدشان جزو اعضای زن و از فرماندهان مزدور رجوی بشمار می آیند .

۲- مریم قجر درادامه سخنان خود به تحلیل اجتماعی سیاسی ایران پرداخته و شکستهای ناشی از مذاکرات هسته ای ایران را باعث اعدام قاچاقچیان معرفی میکند . این گروه سیاسی حقیر و مفلوک زمانیکه نتانیاهو بخاطر نزدیکی های دقایق نود مذاکرات و پیش بینی حصول نتیجه ای بردبرد بدون اجازه ایالات متحده امریکا به دیدار جمهوریخواهان کنگره می رود و ۴۷ نماینده بدون رعایت اخلاق حرفه ای و سیاسی از ترس اعلام نتایج توافق سراسیمه به رهبری ایران نامه تهدید آمیز و آبکی مینویسند اینگونه در سراسیمگی شکستهای افشاگری های دروغین لویزان ۳ به دست و پا افتاده و همانند همیشه داد و فغان راه انداخته ودر یک خودفریبی بچه گانه زمین و زمان را بهم میبافند تا مسعود رجوی را بیش از این رسوا و بی اعتبار نمایش دهند .

۳- بازهم تکرار تسلیح اعضای شصت ساله و میانسال لیبرتی بعنوان بحث سوم مورد اشاره مریم قجر قرار می گیرد . امری که برای هر بیسواد سیاسی مبرهن هست که در آستانه مبارزات عمیق و شکافنده علیه هرنوع تروریسم داخلی و خارجی فعال در عراق اصلا چنین کاری حتی با درخواست امریکا نیز امکانپذیر نخواهد بود . بحث خروج اعضای نگون بخت ساکنین لیبرتی از اول هم بطور جدی از سوی ملل متحد و حتی امریکا دنبال میشود و برای همگان مشخص گردیده که این مسئولین سازمان بودند که مرتب خودسرانه و بعنوان مدعی از سوی افراد کمپ بطور فردی به مسئولین کمیساریای ملل متحد اعلام نموده اند که ساکنین علاقمند به مصاحبه با آنان برای عزیمت !!! به کشور دیگری نیستند . دفع الوقت شرایط موجود و سردرگمی سیاسی و حتی تشکیلاتی طرح چنین موضوعات احمقانه ای را از چندی پیش سر زبان مریم رجوی انداخته است . موضوعی که حتی مورد انعکاس رسانه ای هم واقع نشده است .

۴- بروز نگرانیهای ترس آور در خصوص پیروزی های ارتش عراق در قبال داعش و مساعدت های مستشاری ایران در این خصوص برای مریم رجوی در این سخنرانی چنان مشخص هست که وی را واداشت اعلام کند خطر ایران از نیروهای قاتل داعشی برای عراق و منطقه خطرناک هست . گفتنی است یادمان نرفته که همیم مریم قجر پیشروی های اولیه نیروهای داعش را خیزهای انقلابی عشایر عراقی معرفی می نمود .

۵- مریم رجوی مثل همیشه با ارائه آمارهای بی اصالت خود از اینکه مردم ایران علیرغم مواجهه با شرایط تحریم اقتصادی تن به حرکت های اعتراضی روی نیاورده اند عصبانی بوده و اظهار می کند این آرامش ناشی از !!! از سلطه حکومت در قبال مردم تلقی می گردد . درحالیکه بر همگان و عموم مردم شریف ایران مشخص هست که مردم ایران تن به ذلت بعضی کشورهای اروپایی و امریکا از اول نداده و نخواهند داد و استمرار اقتصاد مقاومتی راه را بر هر بهره برداری ظالمانه بسته است

مصطفی آزاد – تبریز ۴-۱-۹۴

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=1775

نوشته های مشابه

22اکتبر
من یک تابلوی سپید بودم که سازمان روی من نقاشی کرد!
بازخوانی اظهارات مرجان ملک (معصومه صیدآبادی) عضو سابق فرقه رجوی تروریستی رجوی

من یک تابلوی سپید بودم که سازمان روی من نقاشی کرد!

02اکتبر
سازمان مجاهدین نمی‌گذاشت به یک پارک برویم
عضو نجات یافته از فرقه رجوی در آلبانی

سازمان مجاهدین نمی‌گذاشت به یک پارک برویم

30سپتامبر
گفتم اعدامم در ایران بهتر از این است که در کنار شما خائنین باشم
گفت‌وگوی مسئول انجمن نجات گیلان با اسیر جنگی که دو اسارت را از سر گذرانده است

گفتم اعدامم در ایران بهتر از این است که در کنار شما خائنین باشم