• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

اجلاس ۲۴ اسفند شورای خودساخته رجوی و نفس زدنها

  • کد خبر : 1775
  • 28 مارس 2015 - 5:08

اجلاس ۲۴ اسفند شورای خودساخته رجوی و نفس زدنها

giuliani_rajavi

در روزهای آخرسال ۹۳ سازمان مبادرت به برگزاری جلسه به اصطلاح شورای ملی خودساخته خود نمود . مریم رجوی طبق معمول اولین و آخرین سخنران این جلسه در اخبار سیمای ضد آزادی سازمان اعلام گردید . اگر نتایج منتشره این جلسه را در کنار پیام نوروزی مریم قجر برای عید ۹۴ قرارداده و مورد بررسی قراردهیم همچنان نتایج کلیشه ای سالیان سال فرقه رجوی بصورت تکرار شده پیش رویمان قرار می گیرد :

۱- بزرگنمایی جایگاه آساطوریان آهنگساز رده پنجم خارجه نشین که اخیرا در خارج بعلت بیماری فوت نمود ، از اهم سخنان مریم رجوی در این جلسه بود . شاید بیشترین علت از این برجسته سازی بروز شکست های پی درپی شورا در برابر ریزش نیرو از جمله کریم قصیم و پرویز روحانی که هردو هم عضو شورا و هم ریئس کمیسیونهایی از شورا بودند . ضربات سیاسی ویرانگر ایرج مصداقی که از یکسال پیش شروع شده دیگر آهی برای ساختار باقیمانده و نحیف شورا باقی نگذاشته است . و یکی از علل عمده مراجعه سازمان برای استفاده از ……

….سخنرانان اجاره ای و مواجب بگیر در همایش های بی نتیجه همان بی ریشه بودن همین اعضای فعلی است که نو درصدشان جزو اعضای زن و از فرماندهان مزدور رجوی بشمار می آیند .

۲- مریم قجر درادامه سخنان خود به تحلیل اجتماعی سیاسی ایران پرداخته و شکستهای ناشی از مذاکرات هسته ای ایران را باعث اعدام قاچاقچیان معرفی میکند . این گروه سیاسی حقیر و مفلوک زمانیکه نتانیاهو بخاطر نزدیکی های دقایق نود مذاکرات و پیش بینی حصول نتیجه ای بردبرد بدون اجازه ایالات متحده امریکا به دیدار جمهوریخواهان کنگره می رود و ۴۷ نماینده بدون رعایت اخلاق حرفه ای و سیاسی از ترس اعلام نتایج توافق سراسیمه به رهبری ایران نامه تهدید آمیز و آبکی مینویسند اینگونه در سراسیمگی شکستهای افشاگری های دروغین لویزان ۳ به دست و پا افتاده و همانند همیشه داد و فغان راه انداخته ودر یک خودفریبی بچه گانه زمین و زمان را بهم میبافند تا مسعود رجوی را بیش از این رسوا و بی اعتبار نمایش دهند .

۳- بازهم تکرار تسلیح اعضای شصت ساله و میانسال لیبرتی بعنوان بحث سوم مورد اشاره مریم قجر قرار می گیرد . امری که برای هر بیسواد سیاسی مبرهن هست که در آستانه مبارزات عمیق و شکافنده علیه هرنوع تروریسم داخلی و خارجی فعال در عراق اصلا چنین کاری حتی با درخواست امریکا نیز امکانپذیر نخواهد بود . بحث خروج اعضای نگون بخت ساکنین لیبرتی از اول هم بطور جدی از سوی ملل متحد و حتی امریکا دنبال میشود و برای همگان مشخص گردیده که این مسئولین سازمان بودند که مرتب خودسرانه و بعنوان مدعی از سوی افراد کمپ بطور فردی به مسئولین کمیساریای ملل متحد اعلام نموده اند که ساکنین علاقمند به مصاحبه با آنان برای عزیمت !!! به کشور دیگری نیستند . دفع الوقت شرایط موجود و سردرگمی سیاسی و حتی تشکیلاتی طرح چنین موضوعات احمقانه ای را از چندی پیش سر زبان مریم رجوی انداخته است . موضوعی که حتی مورد انعکاس رسانه ای هم واقع نشده است .

۴- بروز نگرانیهای ترس آور در خصوص پیروزی های ارتش عراق در قبال داعش و مساعدت های مستشاری ایران در این خصوص برای مریم رجوی در این سخنرانی چنان مشخص هست که وی را واداشت اعلام کند خطر ایران از نیروهای قاتل داعشی برای عراق و منطقه خطرناک هست . گفتنی است یادمان نرفته که همیم مریم قجر پیشروی های اولیه نیروهای داعش را خیزهای انقلابی عشایر عراقی معرفی می نمود .

۵- مریم رجوی مثل همیشه با ارائه آمارهای بی اصالت خود از اینکه مردم ایران علیرغم مواجهه با شرایط تحریم اقتصادی تن به حرکت های اعتراضی روی نیاورده اند عصبانی بوده و اظهار می کند این آرامش ناشی از !!! از سلطه حکومت در قبال مردم تلقی می گردد . درحالیکه بر همگان و عموم مردم شریف ایران مشخص هست که مردم ایران تن به ذلت بعضی کشورهای اروپایی و امریکا از اول نداده و نخواهند داد و استمرار اقتصاد مقاومتی راه را بر هر بهره برداری ظالمانه بسته است

مصطفی آزاد – تبریز ۴-۱-۹۴

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=1775