• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

تمام تلاش فرقه رجوی در این است که خانواده را از هم بپاشد / «حسن حیرانی» چرا بد شد؟ / مصطفی محمدی مگر چه می خواهد؟ + فیلم

  • کد خبر : 17566
  • 10 اکتبر 2018 - 11:09

در یکی از سایت های وابسته به فرقه رجوی مطبی با عنوان «اخراج یک‌ مزدور به‌ نام حسن حیرانی به‌ خاطر خیانت» توجه ام را جلب کرد.
تعجب کردم که چرا در این سال ها که وی در ستاد سیاسی کار می کرد و او را «آزاد جان» صدا می زدند و او را یک نمونه بارز از انقلاب مریم می دانستند مزدور نبود و تشویق هم می شد اما وقتی که به حقایق دروغگویی در درون فرقه پی برد و زبان اعتراض به صدا در آمد شد خائن. چقدر ضد اطلاعات شما باهوش است و سریع کشف کرد بعد از این همه سال باید جایزه هم به این جانورها داد.

این برای کسی پوشیده نیست که در درون فرقه تا با زبان ضد خودشان صحبت نکردی عزیزی و به قول خودشان انقلاب کرده هستی اما وقتی یک کلمه خلاف فرقه (حقایق ) را بیان کنی در جا مهر خائنی بر پیشانی فرد نقش می بندد. مثل خیلی های دیگر که سالها قبل رفته اند و همین برچسب را به آنها زدند . مگر مصطفی محمدی چه می خواهد؟ حرفش این است که بگذارید ۱۰دقیقه با دخترم دیدار کنم. این درخواست کجایش جرم است ؟ کجای این درخواست بد است؟ به این خانواده هم برچسب جاسوسی را می زنند.
این فرقه تمام تلاشش در این است تا خانواده ها را از هم بپاشد (این حرف مهدی ابریشمچی است که گفت ما سر کار بیائیم بساط خانواده را در ایران جمع می کنیم ). من از همه می خواهم در همبستگی با تمام خانواده ها که عزیزانشان در دام رجوی گرفتار هستند اعلام همبستگی کنیم و راه را برای هموار کردن و دیدار با عزیزانشان در آلبانی باز کنیم .

ح. حسینی
جداشده از زندان رجوی در آلبانی
انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=17566

نوشته های مشابه

20آوریل
پروپاگاندای فرقه رجوی، فقط برای جلب توجه جهان خارج است
روایت عاطفه سبدانی از ماجرای کشته شدن برادرش در اشرف

پروپاگاندای فرقه رجوی، فقط برای جلب توجه جهان خارج است

17آوریل
اعتراف‌گیری از گناهان ناکرده در نشست‌های موسوم به «غسل»
نگاهی به آسیب‌های روحی و جسمی که در فرقه رجوی به اعضا وارد می‌شود

اعتراف‌گیری از گناهان ناکرده در نشست‌های موسوم به «غسل»