• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

فرا رسیدن ایام سوگواری سرور و سالار آزادگان جهان و یاران باوفایش را تسلیت عرض می نماییم + فیلم

  • کد خبر : 17335
  • 19 جولای 2023 - 12:05

ماه محرم یادآور شجاعت، ایستادگی، مقاومت، ایثار و از جان گذشتگی بزرگ مردانی است که مسیر حق از باطل را تشخیص داده بودند و برای رسیدن به عشق و آزادگی جان و مال خود را فدا کردند.

به گزارش فراق، واقعه کربلا و قیام امام حسین (ع) و یاران باوفایش بقای دین و انسانیت را تضمین کرد. امام حسین (ع) در واپسین لحظات حیات پربار خویش با جمله «اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید» دشمنان دین را به رهایی از اسارت و بندگی نفس فراخواند.

واقعه عاشورا کامل ترین نمونه تقابل کفر و ایمان و مبارزه حق علیه باطل است که آثار آن در تمامی ابعاد تاریخ شیعه و در زندگی مردان و زنانی که در مکتب عاشورا درس آموخته اند مشهود می باشد. واقعه عاشورا یک رویداد ساده نیست، یک دانشگاه، یک مکتب و یک بینش است. فرصتی ارزشمند برای آموختن مهمترین درس ها همچون ذلت‌گریزی، ستم‌ستیزی و حمایت از دین و پایبندی به آداب و اصول اسلامی است.

امروز نیز بر ما لازم است با پیروی از مکتب عاشورا و با الهام از واقعه عاشورا و درک ماهیت پیام و قیام سیدالشهدا (ع ) بتوانیم با تفکر و تعمق در واقعه کربلا و تمسک به ریسمان مودت اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام در مسیر سعادت و کمال گام برداریم و نمونه شایسته‌ای از شاگردان و پیروان مکتب عاشورا باشیم و همواره در راه احیاء امر به معروف و نهی از منکر و اقامه نماز که از مهمترین اهداف قیام حضرت سیدالشهدا (ع) است گام برداریم.

پایگاه خبری-تحلیلی فراق، فرا رسیدن ماه محرم و ایام سوگواری سرور و سالار آزادگان جهان، امام حسین علیه السلام  و یاران با وفایش را به پیشگاه حضرت صاحب الزمان (عج) و تمامی شیعیان و عاشقان آن حضرت تسلیت عرض نموده و از تمامی همراهان همیشگی خود التماس دعا دارد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=17335

نوشته های مشابه

28مارس
فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم
مهرویه هاشمی، مادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی

فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم

28مارس
ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی
پلیس آلبانی تنها به جهت این پرونده باید مریم رجوی را دادگاهی کند

ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی