• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

تلاش برای بدر بردن افراد تحت تعقیب به جایی نخواهد رسید.

  • کد خبر : 1726
  • 15 مارس 2015 - 10:19

تلاش برای بدر بردن افراد تحت تعقیب به جایی نخواهد رسید.rajavi terorist

سایت ندای حقیقت ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ –هر ماه و هر هفته در  سایت های وابسته به  فرقه رجوی خبر فوت و مرگ  اعضا براثر سرطان یا سکته قلبی و… درج می شود و در همین  دو سه سال اخیر  افرادی چون  رضا ستوده مرام رویا درودی ، مهین افضلی، ، محمدرضا معاضدی  بردیا امیر مستوفیان و حسین برزمهری  محمد طاطایی و مهدی فتحی منصور کوفه ای رضا نصیری و… بسیاری دیگر… در اثر بی توجهی و شقاوت سران  گرو هک و شخص رجوی در لیبرتی به کام مرگ فرو رفتند و در حالیکه براحتی می توانستند  آنان را  به خارج کشور برای مداوا اعزام نمایند.

و در این بین در میان شلوغ کاریها و طرفند های فریب کارانه  گروهک ، رجوی تلاش دارد یک سری اعضای رده بالا  را  که بسیاری از آنان دست در خون مردم عراق در انتفاضه شعبانیه دارند و نام آنها در لیست انترپل و تحت تعقیب قضایی عراق قرار دارد را نیز  با جای دادن در لیست های  ارسالی به جای افراد  بیماران و  کم توان   به آلبانی فراری داده و از محاکمه بگریزاند.

افرادی همچون اسماعیل مرتضایی (معروف به جواد خراسان) ، محمد شعبانی همت (معروف به باقر) سپیده ابراهیمی ، لیلاد شتی ؛ فائزه محبت کار. هوشنگ دودکانی و یا

همچون تعدادی از سرکرده های خیانتکار دیگر چون  مهدی ابریشم چی  -– محبوبه جمشیدی – محمد سید امحدثین – مهوش سپهری که در سال  ۸۲ در رده  نوکر و کلفت های  مریم رجوی به همراهش  به خار ج کشور فرستاده شدند.

شیوه تبعیض و فریب کاری و بی اهمیتی به جان اعضا در سراسر تاریخ گروهک رجوی ثبت  شده است . همان سازمانی که ادعایش آزادی و برابری است ولی پایه هایش برمبنای دروغ و فریب استوار است. و به همین دلیل است که سالهای است با موج فرار و  جدایی و بیزاری اعضا از عملکرد سران و رهبران گروه روبرو هستند.

اگر چه  دولت عراق در گذشته در این زمینه سهل انگاری های فراوانی داشته ولی با توجه به سفر اخیر وزیر امورخارجه ایران و توافق قطعی درخصوص استرداد مجرمین بین دوکشور نقطه های امیدواری درخصوص به سرانجام رسیدن عاقبت این جنایتکاران فرقه رجوی نیز مجددا رنگ و بوی تازه ای بخود گرفته است.

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=1726

نوشته های مشابه

28مارس
فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم
مهرویه هاشمی، مادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی

فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم

28مارس
ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی
پلیس آلبانی تنها به جهت این پرونده باید مریم رجوی را دادگاهی کند

ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی