• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

وقتی مریم رجوی کُردهای مخالف صدام را زنده به گور کرد

  • کد خبر : 17254
  • 13 سپتامبر 2018 - 18:04

مریم قجر عضدانلو، جنایت کار و خیانت پیشه تاریخ، زندگی سراسر نکبت بار خود را با ترور و هم دست شدن با دشمنان ایران زمین رقم زد و با هم دستی با صدام و حمله به خاک پاک میهن و به خاک و خون کشیدن مرزنشینان برگ سیاهی در کارنامه سیاهش ثبت و ضبط کرد.

حال مریم قجرهمسر سوم رجوی برای گروهک های خود فروخته کُردی که راه او را ادامه می دهند دل می سوزاند و از آنان حمایت می کند. از این که از ایران فاصله گرفته و دستش کوتاه شده و دیگر نمی تواند هرچند وقت یکبار هوطنان خود را به خاک و خون بکشد رنج می برد، دوست دارد که دوستانش راهش را ادامه دهند اما زهی خیال باطل، خادمان این مرز و بوم چنان بیدار و قدرتمندند که اجازه نخواهند داد فرقه ها ایجاد ناامنی کنند.
مثل این که فرقه تروریستی رجوی فراموش کرده که بیش از ۱۷هزار نفر از ملت شریف ایران زمین را به شهادت رسانده است.
مثل این که مریم رجوی یادش رفته است که در سال ۱۳۷۳ به نیروهای نگون بخت خود که به ستوه آمده بودند و اعلام جدایی می کردند اعلام کرد که از این تاریخ به بعد بریده نداریم و حکم بریده اعدام است و این کار را هم کرد.
مریم مگر نمی داند وقتی قرارگاه اشرف به دست عراقی ها افتاد گورهای دسته جمعی کشف شدند و دنیا خبر دار شد، معلوم شد افرادی که اعلام جدایی کردند را زنده بگور کرده است.
مریم فراموش کرده است که کُردهای عراقی مخالف صدام را چگونه زنده به گور کرد که عکس و فیلمشان در آرشیو موجود است.
فرقه تروریست پرور و ضد بشری رجوی از کی تا به حال از بشریت و انسان دوستی دم می زند.
انتهای پیام / انجمن نجات مرکز ایلام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=17254