• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

افشای رسوایی جنسی «رودی جولیانی» و رابطه معنادار با منافقین

  • کد خبر : 17236
  • 12 سپتامبر 2018 - 19:27

بنا بر اطلاعات منتشر شده، حامیان آمریکایی فرقه رجوی تنها با انگیزه مبالغ هنگفت اهدایی فرقه تشویق به شرکت در مراسمشان نمی شوند بلکه گاهی پای مسائل عاشقانه و جنسی هم در میان است.

در ۱۲ ژوئن سال جاری نشریه ی آمریکایی « صفحه شش»  Page Six برای اولین بار افشا کرد که شهردار سابق نیویورک و وکیل شخصی دنالد ترامپ ، رودی جیولیانی با «ماریا رزا رایان »–که هر دو از حامیان مجاهدین خلق هستند– رابطه دارد:

منابع متعدد به نشریه پست گفتند که رودی جیولیانی به همسرش خیات کرده است و با مدیر متاهل بیمارستان نیو همپشایر رابطه دارد.
شهردار آمریکا که اکنون وکیل رئیس جمهور است، ۷۴ ساله و ماریا رزا رایان ، ۵۳ ساله هستند. آن ها پیش از آن که جیولیانی از همسرش جودیت ناتان در ماه گذشته جدا شود، روابط خود را آغاز کرده بودند. جودیت پنج روز پس از آنکه رایان و جیولیانی در یک هتل لوکس در گرانیت استیت در حال استراحت با هم دیده شدند ، پرونده طلاق خود را تشکیل داد.
جیولیانی که به تازگی در تیم حقوقی پرزیدنت ترامپ قرار گرفته است، پس از آنکه «پست» ماجرای او با رایان را رسانه ای کرد، انکار کرد که رابطه ای وجود داشته است.
او پذیرفت که با رایان شام خورده و فیلم تماشا کرده است – اما ادعا کرد که در آن زمان از جودیت جداشده بوده است.
اما جودیت ناتان ۶۳ ساله ، خشمگینانه اعلام کرد: انکار همسرش از رابطه ای که با خانم رایان شوهردار داشته است به همان اندازه کذب است که ادعایش درباره ی جدایی ما پیش از آنکه با او بیرون برود.
ناتان روز ۴ آوریل پرونده طلاقش را تشکیل داد – پس از آنکه جیولیانی با معشوقه اش روز ۲۹ مارس در حال قدم زدن در راهرو بیمارستانی که او مدیریت می کند، دیده شد. این دیدار توسط دوربین های تلوزیون های محلی پوشش داده شد.
این وکیل سابق آمریکایی – که به عنوان رییس شرکت های مشاوره و امنیتی جهانی با کشورهایی مثل قطر و کلمبیا روابط تجاری داشته است به خبرنگاران گفت که در حال بازدید از آن بیمارستان کوچک روستایی بود تا درباره ی برنامه امنیت سایبری آن بداند . اما پس از بازدید از بیمارستان جیولیانی و رایان – که با همسرش رابرت ، دریانورد سابق در منچستر زندگی می کند – یک ساعت به سمت شمال حرکت کردند و به هتل و آب گرم Maintain View Grand Resort and spa در وایت فیلد رفتند.
منابع می گویند جیولیانی که سه بار تاکنون ازدواج کرده است ، سوئیت لوکس و بزرگی برای جفتشان رزرو کرده بود .
جیولیانی و رایان با سه مهمان مرد دیگر، در بخش خصوصی غذاخوری هتل شام خوردند سپس به شهادت یکی از خدمتکاران ، زن با آن مرد به اتاقش رفت. این خدمتکار اضافه کرد که ما همه شگفت زده بودیم چرا که او واقعاً مسن بود و زن نسبتاً جوان تر از او.
کارکنان هتل اشاره کردند که به نظر نمی رسید جیولیانی سعی کرده که دوست دخترش را از آنها پنهان کند ،او تنها دقت کرده بود که در مکان های خصوصی تر هتل با رایان ملاقات کند.

یکی از معاونان مرد جیولیانی اطمینان حاصل کرده بود که رئیس در فهرست وی آی پی هتل باشد و مقرر کرده بود که او فیلم پدرخوانده  و پدرخوانده دو را در یک اتاق خصوصی نمایش فیلم تماشا کند.
یکی از کارمندان هتل می گوید: جیولیانی وی آی پی بود. بنابراین وقتی تقاضای تماشای فیلم داد، من برایش آماده کردم. همه او را بلافاصله شناختیم و خیلی هم تحت تأثیر قرار گرفته بودیم.

در ۳۱ آگوست ، یک گزارش تحلیلی درباره ی آنچه میان زوج جیولیانی رخ داد و دلایل طلاقشان در مجله نیویورک منتشر شد. تیش دورکین روزنامه نگار مجله نیویورک پس از مصاحبه با همسر سوم رودی جیولیانی ، گزارشی با جزییات از مسایل میان این زوج منتشر کرد. در بخش هایی از این گزارش آمده است رایان و جیولیانی برای شرکت در گردهمایی مجاهدین خلق با هم به پاریس سفر کردند:

به نظر می رسد که رایان چهره ای محترمی در حوزه سلامت است. با این وجود، ارتباط او با گروه مخالف ایرانی، تازه است و به نحو شگفت آوری مقارن با رابطه جیولیانی با این گروه.
یکی از شرکت کنندگان به یاد می آورد:« او(جیولیانی ) این زن و دخترش و نوه اش رابه همراه داشت». او هنوز برای لباس های نیمه عریان که این سه نفر در مراسمی متعلق به مسلمانان محافظه کار پوشیده بودند، وحشت زده است. (رایان که در سن نوجوانی ازدواج کرده است، دو دهه از جیولیانی جوان تر و مادربزرگ است). او که در یک نشست پیش از گردهمایی شرکت کرده بود به عنوان فردی عموماً باهوش اما بی اطلاع از سیاست خارجی با جیولیانی مرتبط شد. رایان بعدها در شام خصوصی به میزبانی مریم رجوی، دیگر پوشش داده نشد اما ماهیت شخصی رابطه اش با شهردار سابق خیلی آشکارتر در معرض عموم قرار گرفت.

بدین ترتیب چنانچه از گزارش های بالا و اخبار سایت های تبلیغاتی فرقه دریافت می شود، مهمان های شرکت کننده در گردهمایی های مجاهدین خلق به دلایل متفاوتی ممکن است در مراسم آن ها شرکت کنند و از سوی دیگر اهمیت ندارد که شخصی اصلا تخصصش سیاست و به طور خاص روابط خارجی نباشد و در فهرست حامیان مجاهدین خلق قرار بگیرد. چنانچه خانم ماریا رزا رایان با دکترای فلسفه و سابقه مدیریت یک بیمارستان روستایی و همچنین دختر و نوه اش نمی تواند هیچ سنخیتی با مجاهدین خلق و هدفشان داشته باشند. حامیان در واقع به طمع پول و خوشگذرانی و قرارهای عاشقانه در پاریس جمع می شوند و تشکیلات مجاهدین متقابلاً فارغ از عملکرد و تخصص این افراد از چهره هایشان در پروپاگاندا استفاده می کنند.
مزدا پارسی

انتهای پیام / انجمن نجات مرکز فارس

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=17236

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی