• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

 افشاگری: وقتی مسعود رجوی علیه «مریم» گاف داد

  • کد خبر : 17214
  • 11 سپتامبر 2018 - 8:46

همه ساله سران فرقه رجوی ، در سالگرد تاسیس فرقه (۱۵ شهریور سال ۱۳۴۴) ، ویژه برنامه هائی به همین مناسبت در سیمای آزادی کذائی خود، جعل و ارائه می کنند.

امسال هم در برنامه ای تحت عنوان «۵۳ سال مبارزه برای آزادی » به جعل و تحریف در این مورد پرداختند . خیانت و ننگی که مسعود رجوی به بار آورد ، هرگز در مخیله بنیانگذاران سازمان نمی گنجید .
دهها سال در کنار مسعود رجوی و در تشکیلات فرقه بودم. همه را به تجرد اجباری ، واداشته بود اما خود در نشست جمعی روی سن ، با مریم شوخی های زن و شوهری می کرد . یک بار در نشستی که حضور داشتم ، مسعود ایستاده از سرنگونی و انقلاب ایدئولوژیک صحبت می کرد ، در میان صحبت بود و مریم نشسته گوش می داد. گفت این خواهرمریم تان را می بینید ، او را اجبارات سرنگونی به ما تحمیل کرد ، و گرنه …
اینجا بود که مریم تکانی به خود داد و با نگاهی حاکی از خشم و ناراحتی به مسعود نگریست .
از آنجا که مسعود رجوی شم تیزی در تجربه با زنان داشت. معنی نگاههای مریم را به خوبی و به سرعت گرفت . بلافاصله بدون اینکه بفهمد که چند هزار نفر نظاره گر این صحنه هستند ، سعی در جمع و جور کردن «گاف » ( حرف ناجور و بی ربط زدن ) خود کرد و ادامه داد : البته نه ، خواهر مریم سرچشمه همه برکات ) زنان دیگر ) است و منظور من هم این است که ما در پروسه مبارزه انقلابی به جائی رسیدیم که ادامه راه فقط با انقلاب خواهر مریم میسر بود. خواهر مریم ، سمبل وفاداری و از خود گذشتگی است، خواهرمریم نمونه صدق و وفاست و …
خلاصه افتضاح و نازکشی های مسعود از مریم در جمع چند هزارنفره ما مجردان، به جائی رسید که خیلی از ما، دچار تناقضات استراتژیک شدیم .

سوابق همکاری مسعود با ساواک که مستندات آن به راحتی از اینترنت در دسترس است، شروع خیانتی بود که بعدها به آغوش صدام حسین دشمن مردم ایران و امپریالیسم آمریکا در عراق فرو غلطید .
پخش این نوع برنامه های کذائی و مضحک ، شاید چند نفر آدم چشم و گوش بسته در درون تشکیلات را بفربید. اما اطمینان دارم که هرگز محلی از اعراب، در میان روشنفکران میهن دوست نخواهد داشت.

یادداشت از فرید

انتهای پیام / انجمن نجات مرکز آذربایجان شرقی

 

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=17214

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی