• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

یک روزنامۀ آلبانیایی، گزارش محرمانۀ پلیس این کشور در مورد خطر فرقۀ رجوی را منتشر کرد: فرقه رجوی تهدیدی برای امنیت در آلبانی است

  • کد خبر : 17149
  • 08 سپتامبر 2018 - 11:31

روزنامۀ «لاپسی» آلبانی گزارش سری پلیس آلبانی را مبنی بر اینکه منافقین خطری برای امنیت آلبانی است در این لینگ منتشر کرده است.

به گزارش فراق، ترجمۀ متن خبر روزنامۀ آلبانیایی لاپسی به شرح زیر می باشد:

«گزارش محرمانۀ پلیس آلبانی: فرقه رجوی تهدیدی برای امنیت در آلبانی است»

سایت پیوند رهایی با انتشار این متن نوشت:«مجاهدین یک خطر برای امنیت آلبانی هستند. با توجه به پخش یک گزارش عمومی توسط «کانال ۴» انگلستان که توسط خبرنگار رسمی خود خانم لیندزی هیلسوم تهیه شده است، حضور مجاهدین خلق ایران در خاک آلبانی تهدیدی برای امنیت این کشور محسوب می شود. این تلویزیون طی گزارشی در مورد مجاهدین در آلبانی یک سند سری از پلیس ایالتی آلبانی منتشر کرده است.

با توجه به این سند، امضا شده توسط پلیس آلبانی، سازمان مجاهدینیک خطر برای امنیت در آلبانی می باشد، دلیل این امر یک احتمال منطقی است که اعضای جدا شدۀ فرقه رجوی یا آنها که می خواهند از این سازمان جدا بشوند توسط این سازمان در آلبانی کشته شوند.

سند محرمانۀ پلیس آلبانی می گوید: «منافقین ممکن است پیامدهای امنیتی داخلی برای آلبانی داشته باشند، زیرا این افراد عمیقا آموزش دیده اند و بخشی از یک ساختار نظامی هستند و در جنگ و اعمال تروریستی شرکت داشته اند».

فرقۀ رجوی، که به عنوان مجاهدین خلق ایران شناخته می شود، یک فرقه تروریستی است که در سال ۲۰۱۲ در لیست سازمان های تروریستی ایالات متحده قرار داشت. با توجه به تعلیم اعضا و فعالیت آنها در عراق، پلیس دولتی آلبانی احتمال می دهد که مجددا قاچاق انسان ممکن است به قتل اعضای این گروه منتهی شود.

در این گزارش پلیس آلبانی آمده است: «اعضای سابق این سازمان در عراق به دلیل عمومیت در مخالفت با فعالیت این سازمان در عراق به قتل رسیده اند، پس از نشانه هایی از اقدامات و رفتار افراد مورد نظر که در حال حاضر در آن قرار دارند جدا شدگان از این فرقه، مورد تهدید قابل توجهی هستند که این وضعیت همان است که در عراق اتفاق افتاد، که سازمان مجاهدین چنین قتلهایی را از اعضای خود انجام داده است». این سند امضا شده توسط آردی ولوی رئیس پلیس آلبانی است.

لازم به ذکر است که در حال حاضر منافقین در یک اردوگاه بزرگ در دورس جنوا نزدیک تیرانا مستقر هستند، جایی که آنها به دنبال دسترسی به مقامات آلبانیایی هستند که نگران هر گونه خطر بالقوه ای می باشند که ممکن است برای امنیت کشور داشته باشند، ولی این موضوع نادیده گرفته می شود.

یکی از سرچماقداران رجوی در حال تهدید خبرنگار « کانال ۴» انگلستان در پشت نرده های قلعۀ اشرف ۳ 

با کلیک روی عکس گزارش کانال ۴ انگلستان از این قلعه و جداشده های فرقه در آلبانی  را ببینید.

توضیح فراق:انتشار این فیلم فقط در راستای اطلاع رسانی بی طرفانه «فراق» بوده و به منزله تایید کامل محتوای آن نیست.

انتهای پیام

 

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=17149

نوشته های مشابه

17آوریل
فاکتِ چشمان ۱۲ تا داشتم / قربان عرب حسرت به دلی با یادآوری خاطرات را نوشته بود
افشای اسنادی از جمع‌بندی نشست‌های غسل هفتگی و عملیات جاری مردان و زنان در فرقه رجوی

فاکتِ چشمان ۱۲ تا داشتم / قربان عرب حسرت به دلی با یادآوری خاطرات را نوشته بود

09آوریل
سپیده‌دمِ سپهبد
گذری بر زندگی شهید صیاد شیرازی

سپیده‌دمِ سپهبد