• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

هفت تن دیگر از اعضا نجات یافته به زندگی بازگشتند

  • کد خبر : 1709
  • 16 مارس 2015 - 6:16

جدایی و فرار از سازمان مجاهدین ادامه دارد. حقیقت همواره آشکار خواهد شد.

۷تن دیگر از اعضا نجات یافته به زندگی بازگشتند1111_4

۲۳اسفند ۱۳۹۳ – به گزارش خبرنگار سایت ندای حقیقت : طبق آخرین خبرهای دریافتی  ۷ تن از اعضای سازمان مجاهدین که در چند ماه اخیراز کمپ لیبرتی گریخته بودند. پس از انجام مراحل  قانونی به تناوب سرانجام توانستند از عراق خارج شوند و به دنبال زندگی خود بروند.

این واقعه خوشایند  خروج از کمپ لیبرتی  و بدنبال آن بازگشت به زندگی و دنیای نوین  که چند سالی ست  بطور مستمر در جریان است.  نشاندهنده این است که ،  راه امید و کمک به  افرادی که اسیر وقربانی  فرقه رجوی شدند، امکانپذیر  و قابل دسترس می باشد.

طبق تجربیات درج شده  افراد نجات یافته ، در این میانه آنچه مهمتر است غلبه افراد بر حصارهای ذهنی است و این اصلی ترین قدم و تصمیم می باشد.

 و پس از تصمیم به جدایی ،  هر چه در پیش روست گشایش و رو به جلو می باشد.  و کمک های بسیار  که افراد را تا رسیدن به زندگی دوباره و باز گشت به  آغوش خانواده همراهی خواهد کرد.

همان رویدادی که فرقه رجوی بیش از اندازه از آن هراس دارد و با انواع شگردها و فریب ها مانع جدا شدن افرادی می شود که  سالهاست از ماهیت گروهک تروریستی رجوی آگاه شده و خواهان خروج هستند. البته در این میان هر چقدر سیاه نمایی  هم شود شاهدین حاضر  و ناظرند از اروپا وآلمان گرفته تا ایران و بعنوان نمونه همچون آقای رستم آلبوغبیش که چند ماهی است به نزد خانواده اش برگشته و خاطرات ایشا ن را در سایت ها مشاهده کردیم .

با امید به اینکه تمامی اسیران در کمپ لیبرتی بتوانند ازآنجا خارج شده  و نجات پیدا کنند.

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=1709