• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024

شارلاتان بازی رسانه ای

  • کد خبر : 17031
  • 04 سپتامبر 2018 - 12:08

فرقه تروریستی رجوی در آلبانی در دو اطلاعیه پی در پی در هفته گذشته شانتاژ خود علیه خبرنگاران و رسانه های بین المللی از جمله شبکه تلویزیونی کانال ۴ انگلستان را علنی کرد.

فرقه رجوی در آلبانی که از فعالیت خانواده قربانیان اسیر در « اشرف ۳ » به طور عام ، و فعالیت های خانواده شجاع محمدی به طور خاص برای نجات فرزندشان سمیه محمدی به ستوه آمده است، در بدر به دنبال ترفند، توطئه و شانتاژ جدیدی است که افکار عمومی و رسانه های بین المللی را از آنچه که در درون مناسبات این فرقه می گذرد، دور نگاه دارد. اگر چه توطئه ها و شانتاژ های فرقه رجوی علیه خانواده های قربانیان اسیر در تشکیلات فرقه سابقه ای به قدمت چند دهه دارد، اما در ۱۰ سال گذشته عمق و جهت فعالیت های خانواده ها در عراق ( اشرف و لیبرتی ) و هم اکنون نیز در زندان اشرف ۳ واقع در آلبانی برای آزادی فرزندان خود رهبری فرقه یعنی مسعود رجوی ومریم رجوی را در بن بست کامل قرار داده است که چه کنند؟
این وحشت و سراسیمگی و بن بست تا جایی بوده است که مسعود رجوی خود وارد ماجرا شد و با نوشتن کتابی «خانواده الدنگ » را نیز به ادبیات و فرهنگ تشکیلاتی فرقه افزود که بررسی ریشه های آن به فرصت جداگانه ای نیاز هست. اما هم اکنون نیز فرقه رجوی در آلبانی در دو اطلاعیه پی در پی شانتاژ جدیدی را آغاز کرده و این بار لبه تیز اطلاعیه های «کمیسیون تروریستی و امنیت فرقه رجوی » متوجه خبرنگاران و رسانه های بین المللی شده است.
اما جرم خبرنگاران شبکه تلویزیون کانال ۴ انگلستان از نگاه فرقه چه بوده است؟ توطئه و معامله ننگین و … همه عناوینی که در تیترهایی اطلاعیه های فرقه آمده ، این بوده که چرا با خانواده محمدی و منتقدین از سوی شبکه کانال ۴ انگلستان مصاحبه هایی برای یک برنامه تلویزیونی صورت گرفته است؟ یک خبرنگار انگلیسی کانال ۴ انگلستان به همراه دو آلبانیایی که یکی از آنها هم ملیت هلندی دارد برای تهیه یک برنامه تلویزیونی در مورد فرقه به آلبانی آمده اند و سخنگوی مطبوعاتی فرقه ( که قبلا در نروژ ! بود ) هم در اعتراض به این عمل « شنیع وتروریستی» نامه هایی را به کانال ۴ تلویزیون انگلستان نوشته است.
پاسخ شبکه تلویزیونی انگلستان کاملا رهبری فرقه را شوکه و در مقابل یک عمل انجام شده قرار می دهد. اینجاست که فریاد می زند توطئه انگلیسی در کار است و دلیل آن هم مسافرت معاون وزیر خارجه انگلستان به ایران است. ببینید ذهن علیل رهبری فرقه مجاهدین تا کجا عقب مانده و پرت است؟ اما قسمت جالب ماجرا در قسمت پایانی است. در جایی است که خانم سردبیر کانال ۴ تلویزیون انگلستان پیشنهاد می کند که شما می توایند دیدگاه های خود را برای این برنامه تلویزیونی بفرستید تا آنها هم پخش شوند اما فرقه چه می گوید:«مقاومت ایران وجه المصالحه معاملات کثیف سیاسی نیست و در شویی که تمامیت آن و یکایک نفرات مورد مصاحبه در آن، از ابتدا برنامه‌ریزی شده است، شرکت نمی‌کند.»
در پایان باید اذعان کنیم که وقتی شانتاژ های فرقه رجوی برای ممانعت و جلوگیری از تهیه یک برنامه تلویزیونی در مورد این فرقه را می بینیم باید از حق نگذریم و اعتراف کنیم که هنوز روی دست مسعود رجوی و مریم رجوی هیچ شارلاتان سیاسی نیامده است.
انتهای پیام/ انجمن ایران آزادی

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=17031