• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

مجید آتش افروز، در گفت و گو با فراق: جدا شده ها به حساب مریم قجر خواهند رسید! فرقه رجوی شروع به تهدید جدا شده ها کرده است / «مختار، جنت، فرهنگ و نریمان» شکنجه گرهای معروف فرقه به «لینز» رفتند

  • کد خبر : 16831
  • 25 آگوست 2018 - 12:20

عضو جدا شده از فرقه رجوی گفت: ما از جنگ رودر رو با فرقه رجوی هراسی نداریم و و جدا شده ها به حساب مریم قجر خواهند رسید.

مجید آتش افروز، صبح امروز در گفت و گو با پایگاه خبری-تحلیلی فراق اظهار داشت: فرقه تروریستی رجوی این روزها زیر فشار شدید جداشده ها در آلبانی می باشد و تنها گزینه ای هم که انتخاب کرده، نشخوار حرف آن پیر کفتار است که می گفت اگر ما پیروز نشویم به خدمت تمام جدا شده ها می رسیم.
وی ادامه داد: مریم رجوی در نشست اخیر فرماندهان، اعتراف کرده که هرعضو جدا شده در آلبانی به اندازه ۵۰ نفر از او انرژی گرفته است.
آتش افروز گفت: جان فرقه رجوی به لب رسیده و با این بهانه، شروع به تهدید جدا شده ها کرده است.
او با اشاره به مراجعه چند روز پیش شکنجه گرهای معروف فرقه به نام های «مختار، جنت، فرهنگ و نریمان» به محل اقامت جدا شده ها در«لینز» افزود: سران فرقه این افراد را به منظورشناسایی به این محل اعزام کردند تا با هماهنگی باندهای مافیایی درآلبانی فعالیت های تروریستی انجام دهند.
مجید آتش افروز تصریح کرد: ما اعلام می کنیم اگر کوچکترین بلایی سر هر جدا شده بیاید ما آن را از چشم این فرقه تروریستی می بینیم.
عضو جدا شده از فرقه رجوی در پایان گفت: ما از جنگ رو دررو با این فرقه هراسی نداریم و تا آخرین لحظه با دستگاه کثیف فرقه می جنگیم و به قول خودشان بیا بیا می گویم تا ببینیم چه کسی زیان می بیند؟

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=16831