• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

برعکس جلوه دادن مسائل، شگرد فرقه رجوی است

  • کد خبر : 16829
  • 25 آگوست 2018 - 11:55

وقتی که آدم به هر وسیله چنگ بزند تا خود را هم چون غریقی نجات بدهد نباید بیش از این هم از وی انتظار داشت.
اخیرا مریم رجوی در پیامی به نیروهای وامانده و از حال رفته خود اعلام کرده اند که مالک شراعی را جدا شده ها ربوده و بعد از کشتن در دریاچه انداخته اند.
البته این لجن فراموش کرده قبل از اینکه این افاضه را بکند به فردی که همراه مالک بوده بگوید لطفا خفه، چرا که این فرد در حضور همه در نشستی که بر سر این موضوع بوده گفته است مالک مرا نجات داد و بعد خودش برگشت وغرق شد.

از آنجا که حرف مفت دیوارنیست تا بر سر کسی خراب شود ویا خناق نیست که راه نفس او را بگیرد واین فرد نیز در این امر به شدت مهارت دارد که همه چیز را وارونه جلوه بدهد البته با پوزش باید گفت خر دجال، اول دهن این آدم را باید می بستی و بعد هم با توجه به این همه ضابطه و رابطه که گذاشته ایی چگونه به ابهامات وسئوالات ذهنی افراد پاسخ می دهی؟ مگر طبق ضابطه شما نباید چهارنفر کمتر نباشند و بعد هم همیشه بایستی با فرمانده خود باشند؟ آیا برای مرحوم مالک چگونه این امر خطیر رخ داده است و یا دهها سئوال دیگر؟ اگر جدا شده ها این همه قدرت عمل داشتند چرا به جای مالک سراغ سران اصلی فرقه نرفته اند.
اما چون مهم عکس جلوه دادن مسائل است نیازی به فکر کردن به این موضوعات نیست وهم اینکه تلاش کنی اذهان را منحرف کنی خودش همه کار است.
باید گفت شرم بر این همه بی شرمی، ای کاش به اندازه قالب یخ در تو شرافت و ارزش وجود داشت که کمی خجالت بکشی ویا آب شوی، اما چون خوب تو را می شناسیم ومی دانیم در وجود تو این حرفها نیست زیاد به تو ایراد نمی گیریم، فقط باید به تو گفت لطفا نیروهایی که برای تو مانده اند را مانند خودت فرض نکن.
یادداشت از ا. افروز
انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=16829

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی