• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024

مصطفی محمدی، پدر یکی از دختران اسیر در فرقه رجوی: عشق ابدی‌مان را نثار دخترم سمیه کرده و به دنیا ابلاغ می‌کنیم

  • کد خبر : 16333
  • 01 آگوست 2018 - 11:16

مصطفی محمدی، پدر یکی از دختران اسیر در فرقه رجوی با انتشار پیامی اعلام کرد که تا عشق به فرزندمان در قلب‌ما جارى و زنده هست و تا حمایت دولت و مردم آلبانى هست ما استوار برای رهایی سمیه ایستاده‌ایم و کوتاه نمی‌آئیم.

وی اظهار داشت: من و همسرم محبوبه آنچه را در قلبمان است روى تى‌شرت‌هایمان به تصویر کشیده‌ایم. ما عشق ابدی‌مان را که تا دنیا دنیاست، باقى‌است نثار دخترمان سمیه می‌کنیم و به این وسیله به دنیا ابلاغ می‌کنیم.
محمدی گفت: ما بارها و بارها اعلام کرده‌ایم و بار دیگر اعلام می‌کنیم که پیرو و نماینده‌ى هیچ نهاد و جریان سیاسى نیستیم ما فقط و فقط خواهان آزادى سمیه و دیدار دوباره‌ى او هستیم و تنها به عشق او به این سرزمین آمدیم.
این پدر داغدار ادامه داد: مردمان مهربان و میمهان‌نواز آلبانى از من و همسرم به‌خوبى پذیرایى کردند، عشق‌مان را درک کردند، چون عشق پدر و مادر به فرزند بى‌نهایت زیبا، پاک و خالص است.
وی افزود: ما از دشمنان‌مان یعنی فرقه‌ى تروریستی رجوی، نمی‌ترسیم. تا خدا هست، تا عشق به فرزندمان در قلب‌مان جارى و زنده هست و تا حمایت دولت و مردم آلبانى هست ما استوار برای رهایی سمیه ایستاده‌ایم و کوتاه نمی‌آییم.
مصطفی محمدی در پایان گفت: امیدواریم که روزهاى انتظار به‌زودى زود پایان پذیرد و چشمانمان به دیدار عزیزمان روشن گردد تا زخم‌هاى جان و روح و قلبمان التیام باید و شادى دوباره به قلب‌مان باز گردد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=16333

نوشته های مشابه

03آوریل
آرزو دارم به آغوش خانواده برگردی
پیام نوروزی فریده پرورش به برادر خود در فرقه رجوی

آرزو دارم به آغوش خانواده برگردی

28مارس
فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم
مهرویه هاشمی، مادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی

فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم