• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

عاقبت خیانت کنندگان به وطن

  • کد خبر : 15852
  • 11 جولای 2018 - 11:41

مسعود رجوی آن  زمان که در عراق بودیم گروه های ایرانی  را مسخره می کرد و می گفت که  در قهوه خانه‌ های فرهنگ نشسته اند، شعار می دهند و هیچ کار نمی کنند. وی می گفت: آنها فقط بلد هستند از  کارهای ما در عراق اشکال تراشی کنند بر علیه ما یعنی مجاهدین  کار کنند، برعلیه مسعود و مریم رجوی، برعلیه ارتش آزادیبخش  سخنرانی کنند، کنفرانس ها بگذارند و بر علیه فرقه افشاگری کنند.

ما در صحنه جنگ با دشمن قرارداریم و هر روز در صحنه می جنگیم واین گروه ها در قهوه  خانه های فرهنگ نشسته اند این هم شد مبارزه!

منظور شخص رجوی از جنگ با دشمن سرسخت، وطن فروشی وبیشتر زیر فشار گذاشتن مردم بی گناه بود واینکه برای صدام حسین وبعد هم ارباب جدیدش یعنی آمریکا واسرائیل کار کنند.

حالا که  در آلبانی حضور دارید چه می گویید ؟ ما شاهد هستیم ومی بینم که  فرماندهان بالای این فرقه تروریستی در قهوه خانه های  آلبانی  چگونه لم داده اند ودر بهترین هتلهای شهر هر روز در حال گردش هستند ولی نیروها باید با عناوین مختلف در زندان جدید در اسارت باشند.

حالا زمان آن است که  گروه ها به تو بخندند، سر کردگان فرقه رجوی  ببینید  به چه روزگاری  افتاده اید، هرکسی به وطن  و مردم خود خیانت کند در این بلا گرفتار خواهد شد.

احمد خاکی

انتهای پیام

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=15852

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی