• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

عدالت مریم قجر .. !!

  • کد خبر : 1571
  • 01 مارس 2015 - 10:09

عدالت … !!؟؟

با گروه ۴۰۰۰ نفری به جستجوی کدام عدالت می گردی؟

مریم قجر از جان فرزندان ما چه می خواهد؟

چرا عزیزان مارا در لیبرتی زندانی و شکنجه می کند ؟

این بی غیرت ، چرا اسیران مارا آزاد نمی کند ؟

چرا جوامع بشری و بین المللی در مقابل جنایت های وی مهر سکوت برلب زده اند؟

گناه ما مادران و پدران و خواهران و فرزندان، چیست که اسیرانمان اینگونه شکنجه شوند؟

جرم فرزندان ما چیست ، به کدامین جنایت و خیانت،محکوم شده اند که کسی به فریادشان نمی رسد ؟

aslan

amiraslan

امیرم ! چه شد آن شور جوانیت ؟ امیرم !چه بیگناه سوختی و صدایت را کسی نشنید !

به کدامین گناه ناکرده گرفتار تارهای شیطانی اختاپوسان شدی ؟!

مریم خانم؛عدالت واقعی را در چشم انتظاری هزاران پدر و مادری که در انتظار فرزندان خود هستند تا شاید روزی از دست چنگال خون آلود تو و مسعود رجوی رها یابند جستجو کن ، مریم فرزندم را ربودی ! شستشوی مغزی دادی ! شکنجه اش کردی! جوانی و زندگیش را نابود کردی ! حال کجا به دنبال عدالت می گردی؟ عدالت ما خانواده ها هستیم که چهارسال به خاطر دیدن فرزندانمان،بدترین توهین ها و اهانت ها را از تو و مزدورانت شنیدیم ! فرزندم را در حسرت دیدار با خواهران و خانواده و مادرش گذاشتی!

من فقط پسرم را می خواستم ومی خواهم، چه کسی این قدرت و اجازه را به توداده که پسرم را فریب بدهی و بعد برعلیه خانواده اش تحریک کنی؟  چقدر هزینه این شهردار و آن سناتور و ژنرال پرداخت میکنی تا جان کثیف تو را فرزند بی گناه من ضمانت کند؟منبع این ولخرجی های تو از کجاست؟ هزاران هزار دلار برای ترمیم و بازیافت خودت هزینه می شود که هیچ،هزاران هزاردلارهم هزینه همنیشنی و خوش گذرانی با این سناتور های زیرخاکی وگربه نرهای اروپائی می شود! پس سهم فرزند بی گناه من دراین میدان مبارزه چقدر است؟ آیا خانه و همسر وفرزند و استقلال کاری وآزادی و همنشینی و هم صحبتی و تامین آینده برای آنها تامین کرده ای؟ یا فقط از شانه های کودکانه اش برای خودت نردبان ساختی تا به قدرت و آرزوهای دیبایی و سطلنتت برسی !!!

ardabil

مریم قجر عضدانلو هزینه ی شرکتی که درکالیفورنیا سیاستمدارانی همچون: آلخود ویدال و کوادراس،ژرارددپر، رودی جولیانی، پارومیراشتتینا، جانوس وویچوفسکی آنتئا مک اینیایرو کندی و غیره … را برای همایش های دروغین تو می فرستد و برای هر دقیقه سخنرانی آنها  دوهزار دولار پرداخت می کند را چگونه تامین می کنی، هزینه ی ایاب و ذهاب این مدعوینت را چگونه تامین می کنی و آیا این همه ریخت و پاشی که داری و میکنی را با وضعیت فرزندان ما مقایسه کرده ای که در بدترین شرایط ، بدترین مکان آنها نگه داشته ای تا برای رسیدن به اهداف شوم و جاه طلبانه ات از آنها در فرصت مناسب استفاده و قربانی نمایی، آیا از وضعیت خانواده های چشم انتظار خبر داری که سالیان سال است که سفره هفت سین خانواده ها با امید به سال دیگر پهن و با اشک جمع میشود و هرروز در لیبرتی نفرین شده شوی مضحک “نشست” برگزار می کنی تا بچه را به بهانه سرنگونی و گم شدن اعضاء و محاصره لیبرتی و هزاران مزخرفات دیگر، شکنجه کنند ،برای این هرزه و ولگرد مهم نیست که بچه های خانواده ها با این شرایط ناامن عراق ، هر لحظه منتظر مرگ نشسته اند و خانواده ها هراسان و نگران که این اتفاق کی خواهد افتاد.

ardabil2

اشک این خواهران نمونه ای از عدالت فرقه تو می باشد.

این سند  و هزاران سند دیگر نمونه ی عدالت سی ساله مریم قجر در حق ملت ایران و فرزندان آنهاست !

551

597 591

آری این است عدالتی که مریم با ۴۰۰۰ هزار نفردر جستجوی آن هستند !

abdollahi

یارب آن آهوی مشکین به ختن بازرسان      وآن سهی سرو خرامان به چمن ، بازرسان

دل آزرده  ی مارا  به نسیمی  بنواز           یعنی آن جان زتن رفته به تن ، بازرسان

ماه و خورشید به منزل ،چو به امر تورسند       یار مهروی مرا نیز به من  ، بازرسان

آنقدر بکوبم در این خانه را ،تا ببینم روی صاحب خانه را .      

پسرم می دانم که مریم با نشست هایش تو را زیر فشار گذاشته، می دانم که تو از درون، این فرقه را قبول نداری، پسرم دوستانت از تو بسیار تعریف کرده اند و همه چیز را در مورد تو به من گفته اند،    می دانم که روحیه ی ورزشکاری هنوزدردرون توزنده است، می دانم که هنوز روحیه ی جوانمردی هنوز در تو زنده است ، نصیحت مادرانه ام را گوش کن و دست از این فرقه بردار و به آغوش خانواده ات ، به آغوش مادر رنج کشیده ات به آغوش خواهرانت که هر روز با فکر و خیال تو روز و شب می کنند برگرد.

                                                                                                                                  مادر امیر اصلان

 

 

 

516 DSC00809

DSC02068 DSC00870 DSC00811

Faragh

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=1571