• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

دجالی گری فرقه رجوی در رابطه با قتل مالک شراعی / طرح محدود کردن اعضای فرقه در آلبانی آغاز شد

  • کد خبر : 15526
  • 27 ژوئن 2018 - 9:02

همچنان که در جریان قتل مشکوک مالک شراعی، یکی از اعضای فرقه رجوی در آلبانی قرار دارید، این قتل عمد رجوی و حذف فیزیکی دوست دربند ما مالک، به خاطر ترس از افشاگری وی بود.
مالک شراعی، شاهد خیانت ها و جنایت های زیادی از قتل عام اشرف توسط رجوی در ۱۹ شهریور و عملیات ها و شکنجه های این فرقه بود و رجوی در آخر به هدف خودش که سربه نیست کردن او بود رسید.
بعد از چندین روز هیچ اطلاعاتی در رابطه با مرگ وی از طرف فرقه ارائه نشده است. بنده الان قصد توضیح در رابطه با شیوه قتل مالک را ندارم و فقط می خواهم به عنوان یک جدا شده که در تماس با دوستانم در فرقه هستم به موضوعی که مریم رجوی برای محدود کردن و زندانی کردن بیشتر نفرات استفاده کرده را بنویسم.


بعد از این قتل عمد، رجوی خائن آن را کار دشمن اعلام کرده و به نفرات گفته است این قتل احتمال دارد توسط کسانی که با ایران کار می کنند صورت گرفته باشد.
چرا رجوی چنین خبرهایی را فقط در فرقه پخش می کند؟ چرا چنین خبرهایی را در سایتهایش منتشر نمی کند ؟
رجوی دو هدف مشخص داشت، یکی قتل مالک که اطلاعاتش درز نشود و دست رجوی در کشتارها رو نشود و هدف دوم اینکه در تشکیلات رعب و وحشت راه بیندازد تا نفرات را بترساند و بگوید تهدید امنیتی هست، بیرون نروند و در همان زندان بمانند.
اطلاعاتی که توسط یکی از دوستانم به دستم رسید حاکی از این است رجوی اعلام کرده تا زمانی که موضوع قتل مالک مشخص نشده کسی بیرون نرود، درخواست رفتن به گردش، کوه و یا خرید ندهد.
ببینید که رجوی با چه دجالیتی افراد را اسیر خود می کند و با مشکوک جلو دادن مرگ مالک و نسبت دادن این قتل به افراد بیرونی چطور می خواهد افراد را بترساند.
فرقه برای نگه داشتن افراد حتی برای چند صباحی هم که شده با طرح ریزی برای قتل می خواهد این کار را عملی بکند.
همچنین در این شرایط که برنامه ریزی برای شوی سالانه خود دارد نمی خواهد کسانی مثل مالک مرتضوی و افراد رده بالای این فرقه فرار کنند و ضربه محکمی به این شو بزند. درست به همین خاطر هم بود که رجوی ریسک قتل مالک شراعی را پذیرفت تا بتواند تشکیلات زوار در رفته را مقداری مهار کند.
علایمی که ما از این فرقه و شخص رجوی و طرح های آن می بینیم حاکی از این است که این تشکیلات دارد نفسهای آخرش را می کشد.
اگر به گذشته این فرقه نگاه کنیم می بینیم در سال ۷۳ که فرقه در حال ضربه خوردن از درون بود چه بگیر و ببندها و چه قتل هایی صورت گرفت. فرقه در آن زمان هم برای مهار اوضاع زندان، شکنجه و سربه نیست کردن ها را به بهانه نفوذ دشمن در فرقه راه انداخت.
آنها در این شرایط فعلی به این شیوه می خواهند فرقه را در آلبانی حفظ کنند. محدود کردن و زندانسازی در آلبانی که یک هفته است شروع شده دیگر جوابگوی جلو گیری و فروریختن این تشکیلات نیست.
ما جدا شده ها هم به وظیفه خود که اطلاع رسانی به دوستانمان در فرقه است را به شدت ادامه می دهیم و نمی گذاریم که رجوی خائن به این سادگی دوستان در زنجیرمان را زندانی و به قتل برساند.

یادداشت از محمد هاشمی
جدا شده از فرقه رجوی – تیرانا
انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=15526

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی