• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

با ارسال نامه ای به «آنتونیو تایانی»، ریاست پارلمان اروپا مطرح شد: اعتراض خانواده های اسیران فرقه رجوی در استان اردبیل به برگزاری جشن تروریست ها در پاریس

  • کد خبر : 15352
  • 18 ژوئن 2018 - 13:02

جمعی از خانواده های اسیران فرقه رجوی به برگزاری جشن نفاق در پاریس اعتراض کردند.
به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی فراق، خانواده های عضو انجمن نجات مرکز استان اردبیل با ارسال نامه ای به آنتونیو تایانی ، ریاست پارلمان اروپا ضمن اعتراض به تبلیغ برای برگزاری جشن منافقین در فرانسه و قلب اروپا، خواستار روشنگری درخصوص ماهیت تروریستی این فرقه و برخورد با آنها شدند.


خانواده ها در این نامه با اشاره به اینکه خانواده های اسیران فرقه رجوی، یکی از بزرگ ترین قربانیان این فرقه هستند، تاکید کردند: متاسفانه شاهد این واقعیت تلخ هستیم که عناصر این فرقه که دستشان به خون هزاران نفر از شهروندان عادی، مسئولان دولتی و پارلمانی ایران آلوده است، آزادانه در برخی کشورهای اروپایی درحال تردد هستند و به بهانه‌های دروغین دفاع از حقوق بشر، از امکانات و تسهیلات در پاره‌ای از پایتخت‌ها و شهرهای اروپایی، به ویژه پارلمان اروپا برای فریب افکار عمومی برخوردارند.
در ادامه این نامه آمده است: پس از خروج متقلبانه نام این فرقه از فهرست گروه‌های تروریستی اتحادیه اروپا در سال ۲۰۰۹، شماری از مقامات و نمایندگان پارلمان اروپایی ضمن نادیده انگاشتن سوابق جنایات عوامل منافقین، در نشست‌ها و اجتماعات آنها شرکت می‌کنند.
این موضوع در حالی است که ممانعت از گسترش فعالیت‌های تروریستی و تسری جریانات افراطی به اروپا نیازمند تصمیم های صحیح و اجتناب از رفتارهای متناقض است.
در این نامه اذعان شده است: خانواده های اسیران فرقه رجوی بیش از ۳۰ سال است توسط سران فرقه رجوی به عنوان دشمن اعضا معرفی شدند و اجازه هیچگونه تماس و ارتباط به آنها داده نمی شود.
در این نامه با اشاره به برگزاری جشن فرقه تروریستی منافقین در ۳۰ ژوئن ۲۰۱۸ آن هم به مناسبت یک حادثه تروریستی تاکید شده است: انتظار می‌رود پارلمان اروپا با توجه به سیاست سازنده و بی طرفانه، زمینه های لازم برای جلوگیری از فعالیت های تروریستی این فرقه خطرناک را فراهم نماید تا خانواده ها به عنوان مهمترین و اساسی ترین رکن یک جامعه پس از سال ها انتظار بتوانند با عزیزان خود ارتباط برقرار نمایند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=15352

نوشته های مشابه

28مارس
فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم
مهرویه هاشمی، مادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی

فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم

18مارس
امیدواریم گام‌های پولادین دیگری برای رهایی اسیران برداریم
پیام نوروزی فراق به خانواده‌های چشم انتظار

امیدواریم گام‌های پولادین دیگری برای رهایی اسیران برداریم

18مارس
نفس باد صبا مشک فشان خواهد شد
پیام نوروزی خانواده‌های عضو انجمن نجات مرکز استان اردبیل

نفس باد صبا مشک فشان خواهد شد