• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

افشاگری خانواده آیت فلاحی: تمام مطالب نشرشده در سایت فرقه رجوی در مورد خانواده ما کذب محض است

  • کد خبر : 15202
  • 03 ژوئن 2018 - 12:56

اینجانب نصراله فلاحی برادر آیت فلاحی در رابطه با مطالبی که در یکی ازسایت های فرقه رجوی از طرف برادرم نوشته شده توضیحاتی اعلام می دارم:

– خداوند بزرگ را شاهد می گیرم که ازطرف اعضای بازگشتی و به خصوص آقای علی اکرامی دررابطه با موضوع برادرم هیچگونه عمل تهدید و فشاری به من وخانواده ام صورت نگرفته و برعکس ازهمان روز اول جدایی آیت از فرقه بعد ازسال ها بی خبری با تلاش وکمک های دلسوزانه ایشان توانستیم با آیت ارتباط برقرار کنیم و با وی  صحبت کنیم .

– ایشان و دیگر دوستان جداشده دراستان خوزستان بارها به ما تاکید کرده اند که آیت را برای تصمیم گیری درمورد مسیرزندگی آینده و حق انتخاب محل زندگی آزاد بگذاریم وحق انتخاب را به ایشان بدهیم .

– خداوند بزرگ افرادی را که بدون دلیل وعلت به ایشان و دوستانشان که به وظیفه انسانی خود برای آزادی دیگرانسانهای گرفتارتلاش می کنند اتهام زده و آزارواذیت می کنند را نخواهد بخشید .

– من به نمایندگی از خانواده اعلام می دارم که تمامی مطالب واتهامات نشرشده درسایت فرقه رجوی وازجمله آزار و اذیت، تهدید وتحت فشار قراردادن خانواده ما کذب محض است و بدینوسیله آن را تکذیب می کنم .

– اینجانب به سهم خود وخانواده بابت این اتهامات واهی ودروغ که ازجانب برادرم منتشر شده ازاعضای جدا شده وشخص علی اکرامی عذرخواهی کرده وطلب بخشش می کنم .

نصراله فلاحی

انتهای پیام / انجمن نجات مرکز خوزستان

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=15202

نوشته های مشابه

03آوریل
آرزو دارم به آغوش خانواده برگردی
پیام نوروزی فریده پرورش به برادر خود در فرقه رجوی

آرزو دارم به آغوش خانواده برگردی

28مارس
فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم
مهرویه هاشمی، مادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی

فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم