• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

بی شرافتی در فرقه رجوی تا جایی رسیده که به خاطرمنافع پلیدش ازبزرگترین دشمن مردم ایران تشکر می کند / «ترامپ جان!»، «جان بولتون»، «جان مکین» تشکر، تشکر!

  • کد خبر : 14746
  • 16 می 2018 - 12:29

واقعا بی شرافتی وانحطاط اخلاقی تا به کجا رسیده که بخاطر منافع پلیدش ازبزرگترین دشمن مردم ایران بخاطر دهن کجی به قوانین بین المللی وتهدید کردن ملت ایران به تحریم وجنگ تشکر و قدردانی می کند .
ظاهرا قبل از اینکه ترامپ تصمیم به خروج آمریکا از برجام را اعلام کند سرکردگان فرقه رجوی ازطریق حامیان جنگ طلب خود دردولت آمریکا ازجمله جان بولتون ازاین تصمیم ترامپ مطلع شده بودند. به همین منظورازقبل، همه اعضا را درسالن کمپ «اشرف ۳» جمع کرده و برنامه جشن مفصلی را ترتیب داده بودند وجالب این است که از قبل هم شعارهای «ترامپ ،جان بولتون ،جان مکین تشکر» هم آماده کرده بودند تا درسالن سردهند .
البته از فرقه ای که سالهاست برای رسیدن به خواسته نامشروع خود قدم به قدم تمامی تعهدات اخلاقی و اصول های اعتقادی خود که قبلا ادعای آن را داشت زیر پا گذاشته وتبدیل به یک باند تبهکارشد بیش ازاین هم انتظار نمی رفت. این همان فرقه ای است که روزی آمریکا را دشمن اصلی خلق ها می نامید و بطور سمبلیک سرود «نبرد با آمریکا» را ساخته بود .
رجوی وقتی تن به خیانت همکاری با صدام داد برای توجیه این خیانت خود می گفت هدف وسیله را توجیه می کند. وی همچنین قبل ازحمله آمریکا به عراق درسال ۱۹۹۰ می گفت خاک عراق تبدیل به گورستان سربازان امپریالیسم خواهد شد. اما تا همین امپریالیسم صدام را سرنگون کرد از تمامی غلط های کرده قبلی خود عقب نشینی کرده و چهارنعل به دامن امپریالیسم رفت وبرای ادامه حیات خود به هر رذالتی دست زد وناموسش را به ارتش آمریکا فروخت. رجوی می گفت حتی اگر لازم باشد برای ملاقات با آمریکایی ها دامن هم خواهد پوشید!
درادامه رجوی درادامه خیانت های خود دست به دامن پست ترین و شیادترین شخصیت های آمریکایی ازجمله جان بولتون، جان مکین و.. که سابقه دشمنی دیرینه با مردم ایران داشتند شد و با پرداخت رشوه به آنها هربار آنها را برای سخنرانی به مراسمات خود کشاند و در واقع از آنها می خواست تا برای قبول نوکری فرقه برای آمریکا نزد دولت مردان کشورشان تلاش کنند.
این باند تبهکار حتی حاضر شد با سازمان موساد برای فروختن اطلاعات هسته ای، نظامی واقتصادی مردم ایران همکاری کند. بطور مثال سرکردگان فرقه دردوران مذاکرات هسته ای درهمکاری تنگاتنگ با رژیم صهیونیستی با دادن اخبار دروغ از برنامه هسته ای ایران سعی دربرهم زدن مذاکرات داشت و به هر اقدام خیانت باری متوسل شد تا شاید قدرت های بزرگ ملت ایران را تحریم وجنگی فراگیررا برآنها تحمیل کرده ودرنهایت فرقه را به زعم خود برمسند قدرت ایران بنشانند.
اما اوضاع بر وفق مراد رجوی پیش نرفت تا اینکه ترامپ جنگ طلب رئیس جمهور امریکا شد. ازآن زمان سرکردگان فرقه بیش از هر زمان دیگر خود را به نزدیکان وهمفکران ترامپ چسبانده وشروع به اقدامات تحریک آمیز کردند تا اینکه سرانجام ترامپ احمقانه ترین تصمیم دولتش را برای خروج از برجام اعلام کرد .
بنا به گفته اعضای تازه جداشده ازفرقه رجوی سرکردگان فرقه برای اعضا طبق معمول تحلیل کشکی کرده بودند که اگر آمریکا ازبرجام خارج شود سرنگونی به سرعت محقق خواهد شد به همین خاطر قبل ازاینکه ترامپ درنطق خود خروج امریکا ازبرجام را اعلام کند سران فرقه که از قبل ازطریق حامیان آمریکایی خود ازتصمیم ترامپ مطلع بودند همه اعضا را درسالن کمپ اشرف ۳ جمع کرده واماده جشن وپایکوبی کرده بودند وباز بنا به گفته اعضای جداشده مسئولین فرقه شعارهای «ترامپ تشکر، جان بولتون تشکر، جولیانی تشکر»را هم ازقبل تنظیم کرده بودند !! واقعا بی شرافتی وانحطاط اخلاقی تا به کجا رسیده که بخاطر منافع پلیدش ازبزرگترین دشمن مردم ایران بخاطر دهن کجی به قوانین بین المللی وتهدید کردن ملت ایران به تحریم وجنگ تشکر و قدردانی می کند .
واقعا سران فرقه رجوی با چه رویی انتظار دارند مردم ایران که خیانت آشکار آنها را می بینند سایه شومشان را برسرخود بپذیرند ؟ البته این آرزو را که به گور خواهند برد. سرکردگان فرقه جرات نکردند شعارهای تشکرآمیز خود ازترامپ، جولیانی، بولتون شیاد که درسالن اشرف ۳ سردادند را دررسانه های منگول خود پخش کنند! چون می دانند جزاینکه بیش ازبیش از نظرسیاسی خواهند سوخت وعملا نوکری خود و پوچ بودن ادعاهای قبلی خودرا نزد افکار عمومی به خصوص مردم ایران اثبات خواهند کرد عواقب دیگری برایشان ندارد اما برخلاف تصورات سران ابله فرقه هیچوقت حقیقت مخفی نخواهد ماند .
حمید دهدار
انتهای پیام/ انجمن نجات مرکز خوزستان

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=14746

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی