• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

کنوانسیون «آزادی ایران برای حقوق بشر و دمکراسی» یکی از انجمن‌های پوششی فرقه رجوی در واشنگتن

  • کد خبر : 14674
  • 14 می 2018 - 11:09

کنوانسیون آزادی ایران برای حقوق بشر و دمکراسی که در شهر واشنگتن فعالیت می نماید یکی از انجمن‌های پوششی فرقه رجوی است که بودجه آن از طرف وزارت خارجه آمریکا در نظر گرفته شده است.

البته این گوشه‌ای از درآمدهای فرقه ای رجوی است  و این فرقه قبلاً در زمان صدام با مزدوری و فروختن اطلاعات مرزی به ثروت افسانه‌ای دست پیدا کردند.

هزینه‌هائی  که از طرف وزارت دفاع در نظر گرفته شده فقط برای سفید سازی است در واقع این ظاهر قضیه است وگرنه تمامی این هزینه ها بعلاوه هزینه هر دقیقه سخنرانی عواملشان چون رودی جولیانی یا کسانی که در این برنامه سخنرانی کرده اند تماما توسط مافیای رجوی پرداخته شده است.

البته که آنها هیچوقت انقلابی و آزادیخواه نبوده و نیستند بلکه کسانی هستند که فرقه رجوی را مانند یک کارت بازی در دست دارند.

مریم رجوی از آزادی برای ایران، دمکراسی و حقوق بشر صحبت می کند که باید از وی پرسید آیا تو اعتقادی به همین سخنان خود داری یا متن آماده شده و دیکته شده شوهر فرای خود رجوی را قرائت می کنی؟

چرا خانواده ها از دیدار عزیزانشان که عمرشان را شما دزدیدید محروم هستند ؟ اگر در مقرهای شما آزادی وجود دارد؟  چرا روزانه شاهد فرار افراد هستیم ؟علت مرگهای مشکوک در فرقه ای شما در آلبانی چیست ؟ و هزاران سؤال بی پاسخ دیگر

زهرا معینی – آلمان

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=14674