• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

سران فرقه رجوی به دنبال راه های خارق العاده برای خودزنی هستند / دفاتر فرقه در کشورهای اروپایی به دستور خود فرقه مورد حمله قرار می گیرد

  • کد خبر : 14643
  • 10 می 2018 - 10:23

سران خبیث فرقه رجوی با ترفند احتمال حمله تروریستی به دفاتر خودشان می خواهند بازی خطرناکی را شروع نمایند و با این روش ذهن عناصر خود را از فضای بیرون منحرف کنند.

فرقه  ضد مردمی رجوی که ماهیت پلید و ضدبشری آنها بر کسی پوشیده نیست و تمام مردم ایران و جهان از اعمال تروریستی آنها با خبر می باشند ، با وجود اخراج شدن به سوی آلبانی و ایجاد اردوگاههای اجباری در آن کشور ، همچنان عناصرشان از این فرقه فرار می نمایند و خود را به سوی دنیای آزاد واقعی می رسانند.

سران سر خورده این فرقه خبیث برای فرار به جلو از این همه شکست و بن بست حتی در یک کشور آزاد و مستقل بقول خودشان که البته آن هم جای بحث جداگانه دارد و در واقع آلبانی مستعمره آمریکا میباشد ، برای مشغول نگه داشتن ذهن عناصر خود هر روزه به ترفندهای جدیدی روی می اورد تا بتواند عناصر فرتوت و رنجور خود را به هر نحو ممکن مشغول سازد و ذهن آنها را از جدا شدن دور نگه دارد .

در چند روز گذشته به دنبال جدا شدن تنی چند از عناصر فرقه رجوی ، اوضاع در داخل فرقه به شدت به هم ریخته و سرکرده خائن رجوی ها که در غیاب شوهر جنایتکارش به اعمال خشونت بار بسیاری رو آورده ، علاوه بر برگزاری نشستهای سنگین برای لایه های بالایی و توجیه آنها در مورد فرار افراد به بیرون و راههای جلوگیری از ان ، مبادرت به برخی ترفندهای قدیمی خود نیز نموده است که البته دیگر این حقه ها قدیمی شده و به غیر از داخل فرقه رجوی در جای دیگری خریداری ندارد.

برای آنکه ذهن عناصر خود را مشغول کرده و بیرون از فرقه را جایگاه ناامنی برای آنها نشان دهد ممکن است به ترفندهایی مانند ترورعناصر فرتوت خود در برخی کشورهای اروپایی  و یا هجوم به دفاتر و مراکز تروریستی آنها در این کشورها روی آورند.

سران فرقه رجوی که مستاصل و درمانده شده اند ، دائما به دنبال راههای خارق العاده ای می باشند تا بتوانند راههای خروج عناصر خود به سوی آزادی واقعی را مسدود نمایند و در این مسیر از هیچ راهی کوتاهی نمی کنند حتی شده به قیمت از دست دادن تنی چند از عناصر ناراضی که نمونه های آن را در عراق بسیار مشاهده نموده ایم .

اکنون سران خبیث فرقه رجوی با ترفند احتمال حمله تروریستی به دفاتر خودشان می خواهند بازی خطرناکی را شروع نمایند و با این روش هم ذهن عناصر خود را از فضای بیرون منحرف کنند و هم اینکه می خواهند با احتمال حمله به این دفاتر نظام جمهوری اسلامی را مقصر جلوه دهند.

مهمتر از همه این ها تنی چند از عناصر خود را قربانی برنامه مهندسی شده کثیف خود نمایند که باید ارگانهای حقوق بشری مرتبط با فرقه ضد مردمی رجوی بگوش باشند که این گروه تروریستی برای حفظ مطامع و منافع شخصی خود از هیچ راه خائنانه ای کوتاهی نخواهند نمود و برای جلوگیری از چنین ترفندی راههای درست را انتخاب نمایند .

انتهای پیام / انجمن نجات مرکز گلستان

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=14643

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی