• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

افشاگری تحلیلگر مشهور آمریکایی: سالهاست دست فرقه رجوی و موساد در یک کاسه است

  • کد خبر : 14608
  • 07 می 2018 - 9:57

یک تحلیلگر مشهور آمریکایی در گفت‌و‌گویی اظهار داشت با توجه به این‌که تل‌آویو و عربستان برای حمله به ایران موشک بالستیک دارند ،موشک‌های بالستیک ایران نیز سلاحی بازدارنده محسوب می‌شوند.

به گزارش گروه بین‌المللی پایگاه خبری-تحلیلی فراق، «گرث پورتر» تحلیلگر آمریکایی در گفت‌وگو با شبکه خبری «الجزیره» قطر ادعاهای تکراری صهیونیست‌ها درباره برنامه هسته‌ای و موشکی ایران را «ساختگی» نامید.

پورتر در این مصاحبه درباره ادعاهای تکراری صهیونیست‌ها مبنی بر تلاش ایران برای ساخت بمب اتمی گفت که اسناد ارائه شده در گذشته، کاری مشترک از سوی «موساد» دستگاه جاسوسی رژیم صهیونیستی، دستگاه‌های اطلاعاتی غرب و با کمک گروه  مجاهدین ، از دشمنان قسم خورده ایران بود.

وی در توصیف فرقه رجوی  گفت: «آن‌ها سال‌هاست که سازمانی تروریستی بشمار می‌آیند و در مواردی بسیار مهم با موساد همکاری داشتند.»

وی در بخش دیگر این مصاحبه به انگیزه صهیونیست‌ها به انتقال این اطلاعات جعلی به رسانه‌ها و دولت‌های خارجی در سال ۲۰۰۳ اشاره کرد.

پورتر نصب کلاهک اتمی بر موشک‌های «شهاب -۳» را از جمله دیگر دروغ‌های موساد و فرقه رجوی  نامید.

وی در بخش دیگر این مصاحبه با اشاره به دکترین ایران درباره عدم ساخت سلاح‌های اتمی، به تمرکز آمریکا و متحدانش بر برنامه موشکی ایران درحالی که دیگر کشورها نیز برنامه مشابهی دارند گفت، آشکار است که ایران از موشک بالستیک به عنوان یک سلاح بازدارنده استفاده می‌کند. ایران دارای نیروی هوایی مناسب برای حمل‌ سلاح‌های متعارف در واکنش نشان دادن به حمله علیه خود نیست. این درحالی است که اسرائیل و عربستان سعودی دارای توان موشکی بالستیک برای حمله به ایران هستند. پس به وضوح موشک‌های بالستیک ایران نقش بازدارنده دارند.

گرث پورتر در خاتمه این مصاحبه درباره ادعای تهدید بودن ایران در منطقه و مواردی این چنینی گفت که ایرانی‌ها هرگز اسرائیل را به حمله تهاجمی تهدید نکرده‌اند. آنچه آن‌ها می‌گویند این است که اسرائیل باید به این مسئله که تنها یهودی‌ها حقوق کامل دارند، خاتمه دهد، درست مانند آفریقای جنوبی که به کشور صرف برای سفید پوستان خاتمه داد. این موضع مشترک حامیان حقوق فسلطین در جهان است.

گفتنی است که گرث پورتر در سال‌های گذشته با تالیف کتاب «بحران ساختگی» ثابت کرد که مدارک و اسناد ارائه شده غرب و رژیم صهیونیستی علیه برنامه هسته‌ای ایران  در آن برهه جعلی بودند.

انتهای پیام

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=14608

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی