• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024

۲ تن از جداشده های فرقه رجوی: فرقه ارتجاعِ رجوی در آلبانی برای همیشه دفن می شود / اکنون تنها استراتژی که به خورد اعضای فرقه داده شده این است که بمانید و درچارچوب فرقه بمیرید

  • کد خبر : 14560
  • 05 می 2018 - 9:36

جهانشاه سیدمحمدی و سید حسین رضایی دو تن از اعضای با سابقه فرقه رجوی که با فاصله ۱۰ سال از همدیگر، اردوگاه جهل واجبار وجنایت رجوی را ترک کرده اند، به دفتر انجمن کرمانشاه حضور یافتند .

این دوجداشده به پروسه جدایی خود از فرقه و بررسی جایگاه فرقه از ۱۲ سال گذشته پرداختند و نتیجه جمع بندی آنها از موقعیت فرقه رجوی این بود که اکنون فرقه درتیرانای آلبانی و در مانز دفن شدند و برای همیشه دفن می شوند .
سیدحسین رضایی که از زمان عملیات فروغ در این فرقه بوده و سه سال پیش یعنی بعد از ۲۷ سال حضور در فرقه به ایران بازگشته گفت: فرقه رجوی در واقع بعد از فروغ مرد و به جنازه تبدیل شد واین جنازه روی دوش رجوی ها بود ودنبال قبر مناسبی می گشتند تا آن را دفن کنند که عاقبت مانز در آلبانی محل ابدی آنها خواهد شد .
در ادامه سیدمحمدی نیز به پوشالی بودن شعارهای تبلیغی فرقه ازجمله کانون شورشی و قیام هرزمان وهرمکان واین چنین خزئبلات فرقه ای اشاره کرد واضافه نمود: فرقه ای که بعد از خلع سلاح شدن و دامن پوشیدن در خدمت امپریالیزم بوده است، شنیدن این گونه شعارها از آنها مرغ پخته را نیز به خنده وا می دارد .
اعضای فرقه رجوی مشتی از کار افتاده ومریض و پیر و پاتال واز رده خارج هستند وحتی با قشون وارتش وپشتیبانی صدام هم خطری محسوب نمی شدند  و اکنون تنها استراتژی که به خورد اعضای فرقه داده شده این است که بمانید و درچارچوب فرقه بمیرید و بس.

انتهای پیام / انجمن نجات مرکز کرمانشاه

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=14560