• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024

مشاهدات عینی جداشده ها از فرقه سرکوبگر رجوی در آلبانی: سگ های مزدورِ رجوی تمام رفتار جدا شده ها را کنترل می کنند

  • کد خبر : 14529
  • 01 می 2018 - 11:43

همانطوری که قبلا به خوانندگان محترم و خانواده های عزیز رسانده شد، به دستور مستقیم مریم رجوی، طرحی جهت تعقیب و مراقبت نجات یافتگان ریخته شده که بر اساس آن همیشه حداقل یک گروه سه نفره مراقب تمامی تحرکات آنان در تیرانا هستند.

قبلا فکر می کردم شاید اینها دنبال یک مورد ویژه هستند و زیاد موضوع را جدی نگرفتم. هر چه دوستان گفتند اما فکر نکردم که سران فرقه رجوی این همه وقت و انرژی و نفر برای چنین موضوع بگذارند و فایده ای برای آن نمی دیدم.

این هم یکی از همان موارد دست و پا زدن های سران فرقه مخصوصا مریم رجوی در باتلاق به اصطلاح منطقه امن (به قول خودش) می باشد. چند روزی بود که احساس می کردم نفراتی مرا در خیابانهای تیرانا تعقیب می کنند اما چون عادی سازی کامل کرده بودند نتوانستم شناسایی کنم.

روز بعد با دوستم داشتم به سمت هتل «مندیال» می رفتم که او متوجه حضور مزدوران فرقه رجوی در پشت سر ما شد و مرا آگاه کرد که اگر اقدامی کردند بتوانیم از خودمان دفاع کنیم. خلاصه این روزها هر کجا و در هر خیابانی نفرات فرقه در گروه های سه نفره سازماندهی شده و در حال تهیه فیلم و عکس و شناسایی تحرکات نجات یافتگان و ارتباط آنان با سایر نفرات و شهروندان آلبانیایی می باشند.

همین دیروز نفرات فرقه درخیابانهای تیرانا اقدام به تهدید و توهین نسبت به یکی از افراد نجات یافته از فرقه کردند. حتما در مرحله بعدی یک قدم فراتر می گذارند و اقدام عملی هم می نمایند. حتما نفرات محلی را با پرداخت هزینه های هنگفت برای این کار اجیر می کنند. شکی نیست که این امر با توجه به سوابق تروریستی این فرقه بعید و دور از انتظار نیست.

راستی مریم رجوی علی رغم اینکه می داند کارش غیر قانونی است، البته هیچ کار او قانونی نیست و فرقه ها همه کارهایشان غیر قانونی است، این کارش و آگاه است که تعقیب افراد و عکس و فیلم گرفتن از آنها و تهدید و توهین نسبت به آنها جرم محسوب می شود، چرا به این کارهای پست و حقیر علیه نجات یافتگان در البانی رو آورده است؟

همانطوری که در جریان هستید بعد از فرار تعدادی از افراد از مقر کاملا حفاظت شده فرقه در آلبانی و علی رغم تمهیدات امنیتی شدیدی که در مقر خارج از شهر برای افراد گرفتار در فرقه درست کرده اند، مریم رجوی به یقین رسیده که نفرات بیرون که نجات یافتگان از فرقه می باشند در فرار این افراد نقش داشته اند.

البته که جامعه نجات یافتگان برای نجات دوستان خود از جهنم رجوی از هیچ کمکی دریغ نمی کنند و در این راه از هیچ کس و هیچ چیز هم ترس و واهمه ای ندارند.

فرقه بعد از این فرار ها، در قدم اول دست به بسیج گسترده ای زد تا ارتباطات و ترددات و محل های سکونت افراد نجات یافته از فرقه را شناسایی کند و در مرحله بعد همانطوری که از ماهیت این فرقه بر می آید قصد دارد به حذف فیزیکی افراد مؤثر از طریق دادن پول به  گروههای مافیایی در این کشور بپردازد. مسئولین فرقه هم در بحث های درونی به این موضوع اشاره کرده اند.

ما جامعه نجات یافتگان از فرقه رجوی در آلبانی از تمامی ارگانهای بین المللی و دولت آلبانی نسبت به اقدامات اخیر فرقه رجوی در این کشور علیه نجات یافتگان از فرقه هشدار می دهیم و درخواست کمک برای نجات جان نجات یافتگان را داریم.

تا دیر نشده جلوی طرحهای تروریستی این فرقه علیه جداشدگان در آلبانی را بگیرید.

پیام رستمی
نجات یافته از فرقه رجوی در آلبانی

انتهای پیام

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=14529