• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024

توطئه جدید فرقه علیه نجات یافتگان در آلبانی: مزدوران فرقه رجوی با جاسازی مواد مخدر سعی دارند افراد معترض را تحویل پلیس آلبانی دهند

  • کد خبر : 14499
  • 30 آوریل 2018 - 10:08

سران فرقه رجوی از فرط جنون ناشی از ضرباتی که این روزها از افراد معترض و نجات یافته می خورند، دستگاه شیطان سازی و دروغ بافی خود را با گسیل شکنجه گران برای تعقیب و مراقبت نجات یافتگان از فرقه به راه انداخته اند که با هوشیاری جامعه نجات یافتگان و افشای طرحهای آنان در شبکه های اجتماعی، پرده از توطئه ها و اعمال ضد انسانی علیه نجات یافتگان در آلبانی برداشته شده است.
اما بقول معروف «الغرِیقُ یتشبَّثُ بکُلّ حَشیش»، فردی که دارد غرق می شود دست به هر خس و خاشاکی می زند تا خودش را نجات بدهد حکایت این روزهای  سران فرقه در آلبانی هم همین است. نمی دانند که اینجا برایشان به باتلاقی تبدیل شده که هر چه دست و پا بزنند بیشتر فرو می روند.
البته در فرقه های تروریستی همه چیز بر پایه دروغ و نیرنگ و توطئه سوار است. اما سران فرقه رجوی سخت در اشتباه محاسبه هستند. اینها فکر می کنند که هنوز در عراق به سر می برند و افراد را در یک بیابان بی آب و علف تحت سیطره صدام حسین و به دور از انظار نهادهای بین المللی زندانی و از دنیای بیرون قطع کرده اند. اما اینجا به قول خودشان زمین جنگ فرق کرده است. البته زمین جنگ با اعضای اسیر در زندان تشکیلات و افکار رجوی.
سران منفور این فرقه در آلبانی می بینند که اوضاع از دستشان در رفته و هر روز افراد بیشتری به جمع نجات یافتگان می پیوندند از هیچ توطئه و رذالتی در حق افراد معترض فروگذار نمی کنند. واضح است که اینجا عراق نیست و دستشان خیلی زود رو می شود و جوابی برای نهادهای بین المللی و نیروهای امنیتی آلبانی ندارند.
چند روز قبل یکی از نیروهای معترض به همت دوستان خود را از شکنجه  گاهها و سیاه چالهای فرقه رجوی نجات داده و خودش را به مقر کمیساریا و رمسا رسانده بود که ناگهان نیروهای امنیتی و ضد مواد مخدر آلبانی او را محاصره و دستگیر می کنند و شروع به تفتیش کیف و چمدان های او می نمایند. این فرد به زبان آلبانیایی مسلط نبوده که به مترجم اداره رمسا زنگ می زنند و او می آید که ببینند جریان چیست.
پلیس ابتدا مدعی بود که این فرد در ساکش مواد مخدر دارد. او می گوید که چندین سال است که در تشکیلات فرقه بودم و اصلا بیرون نیامدم، از کجا مواد مخدر تهیه کردم؟ در ثانی این ساک من است شما بگردین. وقتی پلیس دید که گول خورده می گوید که سران فرقه به آنها زنگ زدن وعکس و نشانی و مشخصات تو را داده اند که مواد مخدر حمل می کنی و ما هم بر اساس گزارش آنها اقدام به این کار کردیم ولی ظاهرا به ما دروغ گفتن.
حتما طرحشان نگرفته، حتما می خواستن مواد مخدر در وسایلش بیندازند تا وقتی که پلیس او را تفتیش می کند و مواد مخدر در وسایل او پیدا می شود او را یکسره می برن زندان و خبر جدایی و نجات او از فرقه بیرونی نمی شود و تا حقیقت موضوع روشن شود بنده خدا چندین سال حبس بکشد.
این هم یکی دیگر از آن دست و پا زدنهای سران فرقه در باتلاق منطقه امن برای تدارک سرنگونی (به گفته خودشون) می باشد. ولی زهی خیال باطل. دیگر آن سبو بشکست و آن پیمانه بریخت. منتظر نابودی کامل سیاه چاله های زندان های تشکیلات سست و متزلزلت باش ای رجوی ملعون و گور به گور شده. به همین زودی آن را روی  سرت خراب خواهیم کرد.

پیام رستمی 

انتهای پیام

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=14499