• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024

نجات یافتگان از فرقه رجوی با تمام توان برای آزادی اسیران فعالیت خواهند کرد

  • کد خبر : 14252
  • 19 آوریل 2018 - 9:37

در این یادداشت می خواهم به تبعات این اعمال ضد انسانی مریم رجوی بپردازم.

مریم رجوی که در بلاهتش شکی نیست فکر می کرد که وقتی فشار را بر افراد زیاد کند و قوانینی مانند تردد ممنوع را وضع نماید، افراد مقهور کارهای ضد انسانی او می شوند و دیگر اقدام به فرار نخواهند کرد و از تصمیم خود برای جدا شدن منصرف می گردند.

ولی الان می بینیم که او مانند دفعات قبل نتیجه عکس گرفته و افراد یکی پس از دیگری از تشکیلات جهنمی فرقه رجوی فرار می کنند و پا به دنیای آزاد می گذارند. فرار از تشکیلات بدترین خبط و خطایی است که مسعود رجوی همیشه روی آن تاکید می کرد و آنرا بالاترین گناه می دانست که مجازات آن کمتر از اعدام نیست.

فرار کردن از این جهنم، تاثیرات مهمی روی افراد داخل مناسبات دارد و سران فرقه هم می دانند که هر فرار مشوقی برای دیگران است. فرار زمانی صورت می گیرد که فرد در اوج فشار فیزیکی و روانی و شکنجه روحی قرار دارد که تمامی تهدیدات و خطرات را به جان می خرد و فرار می کند. فرار تنها راه باقی مانده در پیش روی چنین افرادی است که حتی خود را برای مرگ و بدتر از آن هم آماده کرده اند.

اصولا فرار از زندان و اسارتگاه صورت می گیرد. افراد هرگز از احزاب و سازمان ها فرار نمی کنند بلکه صرفا به خوبی و خوشی استعفا می دهند و حتی پاداش پایان خدمت خود را هم می گیرند. جالب است که خود فرقه رجوی هم از لفظ فرار برای جدا شدن این افراد استفاده می کند و فرار را ممنوع کرده و بالاترین جرم می شناسد.

تعداد پنج نفری که در سال جدید اقدام به فرار از «اشرف ۳» کرده اند حقایق وحشتناکی از محدودیت ها و ممنوعیت ها و فشارها و شکنجه های روحی که تماما به دستور مریم رجوی بر افراد گرفتار اعمال می گردد را برملا می کنند.

وقتی با یکی از همین دوستان صحبت می کردم می گفت که به قدری فشار روی افراد زیاد است که قطعا بازهم فرارهای زیادی در راه است. مریم رجوی واقعا نمیداند چکار کند تا جلوی فرار افراد را بگیرد. فقط یک راه به عقل ناقصش می رسد که همچون سیاست شوهر ملعون و گور به گور شده اش افراد را مانند انسان های اولیه در غار نگاه دارد تا از دنیای بیرون بی خبر باشند و تصور نمایند که دنیا به داخل فرقه محدود می شود.

با تلاش و پشتکار افراد نجات یافته از تشکیلات فرقه رجوی که احساس دین نسبت به رفقای دربند خود می کنند و ارتباط گیری با افراد داخل مناسبات، خبرها کم یا بیش به دوستان داده می شود و همین موضوع به افراد کمک خواهد کرد تا انگیزه فرار پیدا کرده و خود را از این جهنم برهانند.

ما نجات یافتگان با تمام توان در راستای آزادی دوستانمان برای رسیدن به رهایی و زندگی آزاد و بدون شکنجه در بیرون از تشکیلات فعالیت خواهیم کرد و از پا نخواهیم نشست. به خانواده ها که امکان حضور آنان در اینجا فعلا میسر نیست قول می دهیم که جای خالی آنان را پر کرده و از هیچ کوششی فروگذار ننماییم.

به امید رهایی هرچه زودتر تمامی دوستان دربندمان در فرقه تروریستی رجوی

محمد هاشمی  

نجات یافته از فرقه رجوی در آلبانی

انتهای پیام

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=14252