• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

وقتی منافقین ذوق مرگ می شوند / صداگذاری و جعل روی فیلم تنها کاری که منافقین در عصر کنونی می توانند انجام دهند/رهبر مکار و کنونی فرقه رجوی همیشه واقعیت های موجود را با استفاده از تکنیک های روانی به صورت وارونه به افراد القا می کند

  • کد خبر : 14073
  • 10 آوریل 2018 - 11:04

رهبر مکار و کنونی فرقه رجوی همیشه واقعیت های موجود را با استفاده از تکنیک های روانی به صورت وارونه به افراد القا می کند

در حالی که طی روزهای گذشته قیمت دلار بنا به دلایلی نامعلوم افزایش یافت و کنترل شد، مزدوران فرقه رجوی با ذوق زدگی و جعل روی صحنه ها، مثل همیشه سعی در بحرانی نشان دادن جامعه ایران نمودند.
مزدوران فرقه رجوی با جعل کلیپ ها و فیلم های داخل ایران و با استفاده از تاکتیک های رسانه ای سعی می کنند همیشه فضای داخل کشور را ملتهب نشان دهند و این تنها کاری است که در عصر کنونی می توانند انجام دهند.
هم اکنون فرقه منفور رجوی با ایجاد صدها کانال و سایت های بدون هویت در فضای مجازی به دنبال عملیات روانی علیه مردم ایران می باشد که این مساله دقت و توجه بیشتر افرادی که از این رسانه ها استفاده می کنند را می طلبد.


همچنین در حال حاضر به دنبال موج جدید تقاضای جدایی اعضا از فرقه رجوی، نظریه پردازان فرسوده این فرقه هر روز با ترفندها و ایده های جدید سعی در جلوگیری از این موضوع دارند.
هم اکنون نیز آنها انتخاب جان بولتون به عنوان مشاور امنیت ملی کاخ سفید و نزدیک شدن زمان تصمیم ترامپ درباره برجام را آخرین راهبرد برای جلوگیری و فرار اعضای خود در نظر گرفته اند.
مریم رجوی، رهبر مکار و کنونی فرقه رجوی همیشه واقعیت های موجود را با استفاده از تکنیک های روانی به صورت وارونه به افراد القا می کند که این موضوع نیز فقط مصرف درون فرقه ای داشته و فقط برای حفظ وضع موجود است.
نمونه اخیر و عینی این رفتار همین چند روز پیش اتفاق افتاد. جدا شده های فرقه رجوی طی روزهای گذشته از جزئیات جنایت مسعود و مریم رجوی در ۱۹ فروردین ۹۰ پرده برداشته بودند و مغزهای پوسیده فرقه به فکر یک راهکار و برجسته سازی موضوعی غیر مربوط به فرقه بودند.
مریم رجوی در حالی که خود و مسعود رجوی مسبب جنایات روی داده در سال ۱۳۹۰ در داخل اشرف بودند با فرافکنی و تاکتیک فریب ضمن انتشار بیانیه ای به کشتن فرستادن عمدی جمعی از اعضای خود را به ارتش عراق نسبت داد و بلافاصله با انتشار بیانیه ای دیگر به جهت فرافکنی و پوشانی نمودن این جنایت حمله به دوما در سوریه را محکوم کرد.
اغلب اعضای فرقه تروریستی رجوی هم اکنون پیر و فرسوده شدند و تنها کاری که از دست آنها بر می آید ایجاد شبکه های زنجیره ای درفضای مجازی، فریب، تشویش اذهان عمومی و ملتهب نشان دادن فضای اجتماعی و سیاسی کشور است.
خیانت و خباثت تنها راهبرد فرقه تروریستی و منفور رجوی در طول ۴۰ سال گذشته می باشد که علیه ملت خود پیش گرفتند.

علی محسن زاده

انتهای پیام / انجمن نجات استان اردبیل

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=14073

نوشته های مشابه

17آوریل
اعتراف‌گیری از گناهان ناکرده در نشست‌های موسوم به «غسل»
نگاهی به آسیب‌های روحی و جسمی که در فرقه رجوی به اعضا وارد می‌شود

اعتراف‌گیری از گناهان ناکرده در نشست‌های موسوم به «غسل»

17آوریل
فاکتِ چشمان ۱۲ تا داشتم / قربان عرب حسرت به دلی با یادآوری خاطرات را نوشته بود
افشای اسنادی از جمع‌بندی نشست‌های غسل هفتگی و عملیات جاری مردان و زنان در فرقه رجوی

فاکتِ چشمان ۱۲ تا داشتم / قربان عرب حسرت به دلی با یادآوری خاطرات را نوشته بود