• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

شاید چند لیس هم به رجوی ملعون برسد

  • کد خبر : 13979
  • 03 آوریل 2018 - 10:12

جان بولتون که یکی از افراطی ترین عناصر جناح جنگ طلب، نومحافظه کاران آمریکایی و ضد ایران و ایرانی و ظاهرا طی این سالها حامی فرقه تروریستی رجوی است به عنوان مشاور امنیت ملی دولت ترامپ منصوب شد.
مریم رجوی روی این انتصاب خیلی حساب باز کرد که شاید جان بولتون اسباب جنگ با ایران را فراهم کند و «تغاری بشکند ماستی بریزد جهان گردد به کام کاسه لیسان» و این میان شاید چند لیس هم به رجوی ملعون برسد.
رجوی باید خیلی خوش خیال باشد که تصور کند می تواند گزینه مناسبی برای آمریکا و دولت ترامپ باشد. همانقدر که احمد چلبی توانست در عراق کاسه شکسته ای بلیسد قطعا رجوی هم خواهد توانست. ناگفته نماند که جان بولتون خود بارها اعتراف کرده بود که برای سخنرانی هایش برای دستگاه رجوی پول های کلان گرفته است.
اما جالب است که کسی که مریم رجوی آن قدر روی او حساب باز می کرد در اولین مشاوره هایش به دونالد ترامپ پیشنهاد مذاکره با پسر شاه را داده است و از وی خواسته تا او را زیر پر و بال خودش قرار بدهد. همین یک نکته کافیست تا بفهمیم که هیچ کس حتی همانهایی که مریم رجوی با صرف هزینه های هنگفت برای سخنرانی می آورد او و فرقه اش را به عنوان آلترناتیو قبول ندارند و اصلا جدی نمی گیرند. علت هم خیلی روشن است. همه آنها به خوبی می دانند که فرقه رجوی هیچ جایگاهی در بین مردم ایران ندارند و بلکه منفور آنان هم هستند. پیشنهاد جان بولتون به دونالد ترامپ به خوبی نشان داد که حتی سرسخت ترین دشمنان ایران و ایرانی حسابی روی فرقه نمی کنند و مریم رجوی بی جهت دارد با دمش گردو می شکند.
مریم رجوی از این نمونه به خوبی باید جایگاه خود را بفهمد و بداند که سخنران پولی به مراسم آوردن به معنی مورد حمایت بودن نیست. به قول مسعود رجوی کسی روی اسب لنگ در مسابقات اسب دوانی شرط بندی نمی کند.
یادداشت از: محمد هاشمی
نجات یافته از فرقه رجوی
انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=13979

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی