• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024

فرقه رجوی هر گونه ارتباط با خانواده را از پایه نفی می کند / هدف اصلی فرقه این است که اطلاعات داخلی ایران را از زبان خانواده بگیرد

  • کد خبر : 13561
  • 03 مارس 2018 - 10:24

چند روز پیش با یکی از دوستان خودم در آلبانی چتی داشتم که وقتی مطالبی در مورد مناسبات جدید فرقه برایم می گفت خیلی تعجب کردم.
او می گفت که فرقه مدتی است برای نفرات خود در داخل فرقه تلفن هایی را تهیه کرده که آنها می توانند با خانواده خود تماس برقرار کنند. یا اینکه گفته شده فرقه به نفرات در طول هفته مرخصی هایی برای گردش و خرید در آلبانی می دهد و حتی مبلغی را برای خرید کردن داده است. ابتدا ما نباید گول این ترفند های جدید رجوی را بخوریم چون فرقه رجوی هر گونه ارتباط با خانواده از پایه و اساس را نفی می کند .
شعار رجوی را نباید از یاد ببریم که همیشه می گفت خانواده کانون فساد مجاهد خلق است. ما که خود در درون این تشکیلات بودیم می دانیم منظور از کانون فساد همان احساسات و عواطف انسانی و خدا دادی می باشد و حتی فکر کردن به آن را مرز سرخ اعلام کرده بود و نباید نشست های عملیات جاری را که شخص حتی با گفتن خواب درباره مادرش مورد تهاجم و انتقاد قرار می گرفت را فراموش کنیم .
چگونه و با چه اهدافی این فرقه در این شرایط اجازه تماس به نفر را می دهد. باید به نیت و این ترفند فرقه شک کرد و من مطمئن هستم که این تماسها تحت کنترل فرقهو هدایت شده می باشد. دوم اینکه با تماس گرفتن هر نفر مختصات شخص اسیر در مناسبات دست فرقه می آید که چگونه با وی تنظیم رابطه کند و در نهایت هدف اصلی فرقه این است که اطلاعات داخلی ایران را از زبان خانواده بگیرد و به خورد دستگاه های اطلاعاتی کشورهای ضد ایران بدهد.
در رابطه با بیرون رفتن و خرید و گردش در سطح شهر هم فرقه می کوشد با این کار هم صداهای مخالفین داخل تشکیلات را خفه بکند و هم چهره دگم و بسته تشکیلاتش را در قبال منتقدین و سازمانهای حقوق بشری بزک نماید .
گردش نفر به همراه مسئولین و نگهبانان فردی چه فایده ای دارد . چرا نمی گذارند خود نفر به تنهایی به خرید و گردش بروند ؟ مگر آنها به سن بلوغ نرسیده اند مگرممکن است در بیرون چه اتفاقی برای آنها رقم بخورد که نفر را با اسکورت و محافظ و نگهبان برای گردش یک ساعته اعزام می کند ؟
نمیدانم این نوشته ها و گفته های من و کسان دیگر به گوش اسیران و دوستان بخت برگشته سابقم می رسد یا نه ولی دوست داشتم موضع خودم در رابطه با این عمل ضد انسانی و توهین آمیز نسبت به دوستان سابقم را بیان کنم و این را هم به گوش فرقه برسانم. اگر در شما یک ذره از انسانیت و حقانیت وجود داشت این چنین روزانه بر سیل جدا شدگان افزوده نمیشد .
یادداشت از حسینی
انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=13561