• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

روباه را به ده راه نداند سراغ کد خدا را گرفت !

  • کد خبر : 1299
  • 03 فوریه 2015 - 6:04

روباه را به ده راه نداند سراغ کد خدا را گرفت !

مریم قجر ابریشمچی پیام تسلیتی به دولت وملت  فرانسه فرستاده که حمله بیرحمانه تروریستی رابه دفتر یک مجله فرانسوی درپاریس و کشتن و مجروح کردن شماری از کارکنان و خبرنگاران را قویاً محکوم و اعلام کرده دراین لحظه سخت؛ مردم و مقاومت ایران را در کنار مردم فرانسه و خانواده های داغدار می داند و حمله به شهروندان بی گناه به ویژه خبرنگاران به هردلیل وبه هربهانه یک جنایت تروریستی است و درتعارض آشکار با تعالیم اسلام است که از اینگونه جنایات بری است .(چه کسی از تروریست و اسلام می گوید!!؟ )maryam11

ایشان الان خودرا درکنار مردم فرانسه و خانواده های داغدار می داند!

مردم فرانسه و خانواده داغدار جدا از مسئله دولت فرانسه است! دولت فرانسه همیشه حامی همه جانبه مریم و مسعود بخاطر خرجهای کلان در این کشور بوده است، پس حساب دولت به کنار، و اما ملت و خانواده های داغدار، اکنون برای مریم قجر خطر بس بزرگی است چرا که ملت فرانسه از تمامی جنایتهای نفرات مستقر در اورسورواز فرانسه آگاهی کامل دارد و این آگاهی توسط نفرات جدا شده پرتلاش و مصمم (ساکن در فرانسه) به اطلاع ملت ومردم این کشور رسانیده می شود .

Maryam

جای تعجب اینجاست که چرا مریم در اطلاعیه گفته گروه تروریستی ؟

چرا اسمی از گروه تروریستی داعش نبرده ؟

چرا نفرات داعشی که بدست پلیس فرانسه کشته شدند و عکس آنها با مدرک وسند همکاری با داعش درتمامی رسانه چاپ شد، هیچ اشاره ای نکرده؟

ویا حتی در اطلاعیه تسلیت خود از گروگان های کشته شده یادی نکرده و به خانواده آنها تسلیت نگفته ؟

در آخر اطلاعیه آمده: در تعارض آشکار با تعالیم اسلام است؟

ایشان از اسلام و تربیت اسلامی و تعارض اسلام سخن به میان آورده ، واقعاً راست گفتند که سرش زیر برف است از خودش خبر ندارد، تربیت اسلام ناب رجویسم می گوید که خانواده ها ام الفساد هستند، خواب دیدن حرام و طلاق اجباری ست، ازدواج حرام و عشق ممنوع و زنان و مردان استفراغ خشک و افریته هستند!!

 ببینید چه کسی از اسلام و تعارض وتربیت اسلامی سخن میگوید!

شهروندان فرانسه بی گناه بودند ولی ایرانیان ترورشده به دست غاصبان و دژخیمان رجوی ، بیگناه نبودند ؟!

برای همدردی با همسنگر خود یعنی جناب اولاند، از ملت ایران هم مایع گذاشته!     از کدام ملت وکدام مبارزه و کدام حقوق ملت دفاع میکند؟

 ملتی که با هزاران بمب انتحاری به شهادت رسانده؟ از ملتی گفته که سربازان اسیرجنگی را در زندان صدام نفرین شده، به دستور شخص خود رجوی با شکنجه به شهادت رسانده؟ از ملتی گفته که در عرض هشت سال جنگ مظلومانه ، فرزندانش را با همدستی سیدالرئیس خود یعنی صدام به شهادت رسانده؟ از ملتی گفته که سربازان بیگناه را  از جبهه های جنگ ربوده و آنها را دراشرف ویران شده به صورت پنهانی شکنجه و به شهادت رسانده؟ جدا شدگانی که بی نام نشان در زندان ابوغریب کشته شدند و درهمانجا هم دفن شدند؟ از ملتی گفته که سربازان آنها را ، با همدستی نفرات صدام ، درسنگرها زنده به گور کرده !؟

Maryamr

آن ملت کجا هستند که مریم بی عزت از آنها دم میزند؟

 ملت یعنی  مادر کردمیر، ملت! پدر امین عبدلی،  ملت! پدرومادرانی هستند که سی سال به انتظار لحظه دیدار، دار فانی را وداع گفتند، ملت! هزاران خانواده هایی هستند که فرزندانشان به حیله های مختلف ربوده و به پدران و مادرانشان از سوی فرقه ی رجوی تهمت زده و تهدید می شوند .

آری همین ملت و همین خانواده ها انتقام تک به تک خیانت ها و وطن فروشی ها را از مریم بی عزت اروپائی خواهند گرفت .

maryam112این زن ، مادر داعشیان ،تروریست ها ، شکنجه گرها، وطن فروش های فاسد است

عبدالهی ۹۳/۱۱/۱۴
لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=1299