• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

شیوه های فریب فرقه رجوی برای جذب اعضای جدید در فضای مجازی / جولان دزدان شب در جاده های مجازی

  • کد خبر : 12897
  • 25 ژانویه 2018 - 11:13

فرقه ارتجاع رجوی طی هفته های اخیر ده ها نفراز اعضا و وابستگان خود را درفیس بوک به کار گرفته و با ساختن اکانت هایی با هویت جعلی سعی دارند آنها را درقالب شهروندان عادی جا زده و شروع به جذب نیرو نمایند.

درجریان حرکت های اعتراضی مردم درهفته های اول دیماه که به منظور دست یابی به مطالبات مشروع و درشکل کاملا مسالمت آمیز صورت گرفت فرقه آزادی کش رجوی همانند هرسربزنگاه تاریخی درمنتهی فرصت طلبی سیاسی ودر راستای مطرح کردن  و عرضه کردن خود به سردمداران جنگ طلب حاکمیت امریکا وشیوخ مرتجع و وابسته منطقه و با چراغ سبز آنها وارد معرکه شد .

استفاده از شیوه های روحی و روانی و تبلیغی درتهیج نسل جوان و به کارگیری نیروهای فریب خورده خودی برای به خشونت کشاندن تظاهرات مسالمت آمیز مردم وسوء استفاده از کشته شدگان احتمالی بخشی از نقشه های راهبردی سرکردگان این فرقه ضد ایرانی بود.

درچنین فضایی بود که یک بار دیگر لاشه متعفن مسعود رجوی که سالها پیش توسط ترکی فیصل درجریان میتینگ این فرقه درپاریس ودرحضور مریم قجرعضدانلو کفن پوش ومدفون شده بود باردیگر نبش قبر و اطلاعیه هایی از جانب وی داده شد. جالب اینجاست درحالی که سرکردگان این فرقه در بوق وکرنا کرده بودند که شرایط سرنگونی فرا رسیده و جمهوری اسلامی از این بحران راه خروجی نخواهد داشت باز از انتشارپیام تصویری ویا صوتی رجوی خوداری کردند. ولی بعد از افشای نقش جنگ طلبان امریکایی وپول های پاک وطیب شیوخ سعودی دردامن زدن به خشونت وبه انحراف کشاندن حرکت های اعتراضی ومسالمت آمیزمردمی و به خصوص به آتش کشاندن مراکز تجاری واداری واز همه مهم تر پرچم این نماد استقلال وهویت ملی مردم صف خود را از این مزدوران جدا کردند .

سرکردگان فرقه رجوی که درصحنه اجتماعی درمحقق کردن خواسته های نامشروع خود و اربابانشان طرفی نیستند به فضای مجازی روی آورده اند. آنها طی هفته های اخیر ده ها نفراز اعضا و وابستگان خود را درفیس بوک به کار گرفته و با ساختن اکانت هایی با هویت جعلی سعی دارند آنها را درقالب شهروندان عادی جا زده و شروع به جذب نیرو نمایند. استفاده از عکس های عادی درپروفایل ها وآیدی های دختران و زنان با پوشش هایی که قابلیت جذب بالا برای نسل جوان پسر و دختران دارد وهمچنین کامنت گذاشتن سیاسی زیرپست های عادی بخشی از این شیوه های فریب فرقه رجوی برای جذب اعضای جدید است .

البته نسل هوشیار وجوان ومردم ایران که طی سالیان با خیانت ها وجنایت های سران این فرقه آشنا وازآنها به شدت متنفرهستند فریب آنها را نخورده ودریک اقدام خود جوش با شرکت هزاران نفر وهشتک مریم رجوی خفه وگمشومزدور مشت محکمی بردهان آنها زده اند و نشان دادند مردم ایران خیانت های سران این فرقه ومزدوری آنها را درحق خلق ومیهن فراموش نکرده اند.

آنچه درجریان حوادث اخیر به خوبی برای افکارعمومی جهانیان وحتی اربابان این فرقه مشخص شد این بود که درتمامی صحنه ها حتی یک شعار درحمایت از آنها داده نشد.

مریم رجوی که به دنبال افزایش روند جدایی اعضا در باتلاق آلبانی دست و پا می زند وحتی انتقال اجباری اعضا به اسارتگاه اشرف سه هم نتوانسته دردی ازهزاران درد لاعلاج او را درمان نماید برای انحراف اذهان عمومی و به خصوص اعضای معترض وخواهان جدایی درآلبانی تصمیم گرفت افکارعمومی را متوجه بحران های ساختگی وجعل واقعیت های داخل ایران نماید.

طبق اخبار دریافتی از اشرف سه سرکردگان فرقه به دستور مریم برای مقابله و لاپوشانی اعتراضات اعضا به شرایط نابسامان زندگی دراشرف سه برگزاری نشست های سیاسی وایدئولوژیک تحت عنوان ضرورت آمادگی صد درصدی درمرحله سرنگونی را در دستور کار قرار داده است تا به اعضا القاء  نماید که ظرف چند ماه آینده ایران سرنگون خواهد شد.

مسئولین فرقه حتی از قول مریم رجوی به اعضای معترض وخواهان جدایی وعده داده اند که چند ماه دیگر صبرکنید درصورت محقق نشدن سرنگونی می توانند جدا شوند.

این وضعیت بخوبی نشان می دهد که تلاش های مذبوحانه سران فرقه درفضای مجازی درحقیقت سرپوشی بربحران های عمیق تشکیلاتی درآلبانی است. آنها به خوبی می دانند که درعرصه اجتماعی هیچ پایگاه ومشروعیتی بین مردم ایران ونسل جوان و فرهیخته ندارند به همین دلیل همانند دزدان شب درفضای مجازی ودرقالب هویت مجهول به فریب وشکار جوانان اقدام می کنند فارغ از اینکه این یک توهم کودکانه ای بیش نیست واین کوتوله های به استخدام درآمده به هیچ وجه نمی توانند حتی یک ایرانی را فریب دهند و به کارگیری این شیوه های بارها منسوخ شده دردی از فروپاشی آنها درآلبانی علاج نمی کند.

یادداشت از علی اکرامی

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=12897

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی