• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

آقای فیلابیِ ناپهلوان از طرف مردم حرف نزن

  • کد خبر : 12792
  • 20 ژانویه 2018 - 11:52

درنوشته ای منتشر شده درمطبوعات رجوی که امضای « نا پهلوان فیلابی» را دارد میخوانیم:
« مردم ایران مصمم هستند و با جان و مالشان در پی براندازی هستند. مردم ایران در شهرهای مختلف از کرمانشاه تا مشهد و به‌خصوص همشهریهای دلاور قوچانیم تنفر خود را از این حکومت ضد ایرانی اعلام کردند.»

اگر این آقای فیلابی از طرف خودش ویا معبودش رجوی هاسخن میگفت ، من ابدا درصدد نقد نوشته اش بر نمیآمدم اما حیف که بد ذاتی کرده و ازطرف مردم حرف زده ومرا ناگزیر به پرداختن به موضوع کرد.
شما آقای فیلابی
رهبر عقیدتی تان کارهایی کرد که چیزی جزاستبداد، وطن فروشی و… را در ذهن کسی متبادر نمیکند ورابطه ی تشکیلات جهنمی شما با مقولاتی مثل مردم ، آزادی ومیهن ، رابطه ای غیر قابل برپا وتضاد شما با این مقولات ازنوع آنتاگونیستی ( آشتی ناپذیر ) است وبنابراین صلاح شما درعدم دخول دراین مقولات است تا لااقل از گزند قلم های تیز درامان باشید!
باند رجوی و مخالفت با تروریسم، شما که هنوز به ترورهای خود که درتاریخ ایران بی نظیر است ، افتخار میکنید ، ادای ضد تروریستی درآوردنتان، یکپا مسخره است.
آن تروریسمی که شما ایران را متهم بدان میکنید ، عین مبارزه با تروریسم درسوریه و … است واتفاقا یکی ازافتخارات بزرگ ایران هم همین است.


عشایر انقلابی شما ( داعش) به مرزهای ایران رسیده بود و شهر اربیل درمعرض سقوط قرار داشت که حضور ایران مانع این کار شده وخطر بزرگی را ازمیان برداشت وآیا شما این عمل ایران را  تروریسم  میدانید؟
شما به همراه سلطنت طلب ها وانسان های نا آگاه ، مدام ازهزینه ی این اقدامات ضد سلطه گری ایران صحبت به عمل میآورید والبته بطور خائنانه ای هرگز مطرح نمیکنید که مخارج این اقدامات که برای حفظ امنیت ایران است ، چقدر بودهاست.
به نظر آگاهان اقتصادی ، این مبلغ آنچنان ناچیز است که درارقام بودجه ی ایران نمیخواند و اثری بر بحران های اقتصادی ایران که ماحصل ۴۰۰سال انحطاط تحمیل شده ازطرف استعمار است ، نمیگذارد و شما به همراه هرکس دیگر که این واقعیات را نداند، احمق  واگر میداند وبه اعضای تشکیلات خود نمیگوید، تبهکار است.
با این حساب حرف ازطرف مردم زدن به حد کافی احقانه نیست که این ناپهلوان چنین کرده است.
یادداشت از وحید

انتهای پیام / انجمن نجات مرکز آذربایجان شرقی

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=12792