• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024

مریم رجوی خفه! / فرقه در بن بست خودت را جمع و جور کن که دیگر چیزی از آن نمانده است / رفقای من، دلتان را به تظاهرات علیه گرانی در ایران خوش نکنید / این هیچ ربطی به فرقه رجوی ندارد

  • کد خبر : 12610
  • 11 ژانویه 2018 - 12:41

تظاهرات در ایران علیه گرانی برگزار شد. بعضی از وطن فروشان که در تاریخ ایران کم پیدا میشوند به له له  افتادند. یکی از این وطن فروشان در حال حاضر کسی نیست جز مریم رجوی و آن فرقه کاملا از هم پاشیده اش.

آخر تو یکی خفه! اول فرقه در بن بست خودت را جمع و جور کن که دیگر چیزی از آن نمانده، بعد به فکر ادامه وطن فروشی هایت باش. این که تو یک وطن فروش هستی برای همه ثابت شده است، دیگر چرا خودت را مثل قاشق نشسته وسط هر بشقابی می اندازی؟ می خواهی بگویی که هنوز هستی، ولی بدان که در ایران هیچ جایگاهی نداری و خودت هم خوب میدانی که چقدر تو و شوهرت و فرقه ات به دلیل وطن فروشی هایتان منفور هستید.

من در این ۲۷ سالی که در فرقه رجوی بودم هر سال می گفتند که شش ماه دیگر ایران سرنگون می شود و ما به ایران می رویم و مردم در میدان آزادی از ما استقبال می کنند. می گفتند که ۷۸ درصد مردم ایران طرفدار فرقه هستند. ما هم که خام بودیم و با هیچ کجا ارتباط نداشتیم و هیچ رسانه ای به جز سیمای به اصطلاح آزادی فرقه رجوی که کاملا اخبارش سانسور بود منبع دیگری نداشتیم، مجبور به قبول دروغ و فریب آنها بودیم.

چون خبر دیگری نداشتیم اجبارا اعتماد می کردیم و می گفتیم که لابد راست میگویند و امسال کار تمام می شود و به ایران میرویم. این دروغ و نیرنگی بود که مدام در ذهن نفرات فرو می کردند و به این صورت از اعتماد افراد سوء استفاده میکردند. در حال حاضر هم میخواهند از آب گل آلود ماهی بگیرند و فکر می کنند که می توانند سر سبوی شکسته و ماست ریخته کاسه لیسی کنند.

ای مریم رجوی، یک زمانی یک تعداد طرفدار فریب خورده داشتی که برایت یک کارهایی میکردند. ولی بعد از این همه افشاگریهایی که طی این ده سال از طرف نجات یافتگان انجام گرفت همه به ماهیت کثیف تو و آن شوهر خائنت پی برده اند. این تازه اول کار است. هنوز یک هزارم از آن خیانتها و جنایتهایی که کردی و مردم ایران خبر ندارند رو نشده است. البته بدان و آگاه باش که همین نفرات جداشده جدید از سطوح بالا آنها را رو خواهند کرد، یا نفراتی که در حال آمدن هستند و ما خبر داریم این کار را خواهند نمود.

ای مردم، به خدا جنایتهایی که فرقه رجوی انجام داده که من خودم دیده ام و در بینشان بودم حس میکنم که شاید خواب دیده ام. چون به قدری این جنایتها رذیلانه و تهوع آور است که کسی باور نمیکند و فکر میکند که ما داریم دروغ میگوییم. ولی ای مردم، در داستانها هم شاید شما نشنیده باشید از این همه جنایت آن هم حتی در قبال نفرات فداکار و وفادار خودشان. این فرقه میخواهد تظاهرات اعتراضی مردم علیه گرانی را به نام خودش ثبت کند تا اربابانش یعنی آمریکا و اسرائیل و عربستان سعودی استخوانی جلوی آنها بیندازند .

لعنت و نفرین بر تو ای مسعود رجوی که به خاطر قدرت چه کارها و چه جنایتهایی که نکردی. من خودم تمام صحنه های این تظاهرات را در شبکه های خارجی دیدم. به خدا سراسر دنبال این بودم که یکی کلمه مجاهد را بگوید. لعنت بر این فرقه کذاب و فریبکار.

می خواهم برای نفرات داخل فرقه رجوی که مرا می شناسند پیام دوستانه ای بفرستم. امیدوارم که به اطلاع آنان برسد. من حرفم را میزنم حتی اگر یک نفر از آن مطلع شود و نجات یابد غنیمت است. ای دوستان دربندم، به خدا سوگند تمام این صحبتهایی را که کردم نه از روی ترس است و نه کسی آن را برای من دیکته کرده است. این حقایق بیرون از فرقه رجوی است. به خدا این فرقه دارد از اعتماد شما سوء استفاده سیاسی میکند. به خدا عمر خودتان را دارید تباه میکنید و حتی آخرت خودتان را دارید از بین می برید چون خیلی فرصت ها برای نجات خودتان داشته اید.

چندین بار در اشرف، چندین بار  در لیبرتی، و الان هم در آلبانی این فرصت بوده است که سرنوشت خود را از سرنوشت رجوی جدا کنید. به شما اطمینان می دهم که نه ایران سرنگون میشود و نه فرقه رجوی به قدرت میرسد. نه مردمی شما را در میدان آزادی در آغوش می گیرند و نه کسی جلوی شما فرش قرمز پهن می کند. اینها تماما نیرنگ و فریب یک شیاد و شارلاتان به اسم مسعود رجوی است که از صداقت و پاکی و اعتماد شما سوء استفاده میکند.

تنفر مردم ایران نسبت به این فرقه به قدری است که شاید به تعداد انگشتان یک دست از این فرقه طرفداری نکنند. امروزه همه به ماهیت پلید رجوی پی برده اند و دیگر کسی نیست که فریب او را بخورد.

یک مثال می زنم. یک نفر که کاملا مخالف ایران است به ما گفت که اگر شما روزی به یک کشور اروپایی آمدید نگویید که در فرقه رجوی بوده اید چون به دید بدی به شما نگاه میکنند و با شما ارتباط برقرار نخواهند کرد. من در جوابش گفتم اینها که در خارج طرفدار دارند. گفت سالهاست که این بحث تمام شده است. حداقل در این ده سال اخیر که جداشدگان خیانت ها و جنایت هایشان را رو کرده اند و همینطور جدا شدگان در آلبانی، دیگر همه از این فرقه و از رجوی نفرت دارند. تمام کسانی که کلی به این فرقه خدمت کردند و کمک مالی دادند افسوس می خورند. همه آگاه شده اند که این چه فرقه کثیفی است. این است دنیای بیرون از فرقه که متأسفانه افراد داخل از آن بی خبرند.

رفقای من، دلتان را به تظاهرات علیه گرانی در ایران خوش نکنید. این هیچ ربطی به فرقه رجوی ندارد. بیایید این چند سال عمری که از شما باقی مانده را به درستی صرف کنید تا در پیشگاه خداوند و در مقابل مردم ایران و در برابر خانواده ها شرمنده نباشید. فردا تک تک ما باید جوابگو باشیم که چرا وقتی فرصت داشتیم راهمان را جدا نکردیم.

امیدوارم که هر چه زودتر افراد درون فرقه با واقعیات بیرون از فرقه آشنا شوند و خود را نجات دهند و راه درست را انتخاب کنند. لعنت خدا بر مسعود رجوی فاسد و فرصت طلب که بهترین فرزندان این میهن را فریب داد و به راه خیانت کشاند. با امید به روزی که همه دوستان آگاه شوند و آزادی و رهایی خود را باز یابند. آن روز دور نیست. درود بر همه شما.

یادداشت از بهمن اعظمی

نجات یافته از فرقه رجوی در آلبانی 

 

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=12610