• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

فرقه اتجاعِ رجوی، عواطف و احساس خانواده ها را به بازی می گیرد / سرکردگان فرقه درصدد سرکیسه کردن خانواده ها هستند

  • کد خبر : 12602
  • 11 ژانویه 2018 - 12:00

به دنبال انتقال اجباری اعضا از شهر تیرانا به زندان مانز ویا اشرف ۳ که با به کارگیری القائات ذهنی و شیوه های فریب و گرفتن تعهد عضویت بدون حق بازگشت و درخواست جدایی صورت گرفت .

سرکردگان این فرقه که درمقابل اعتراضات اعضای ساکن دراین اسارتگاه درتنگناه قرار گرفته اند باز طبق روش های مرسوم ونخ نما شده از اعضا درخواست کرده اند که ۶ ماه دیگر شرایط حاکم درآنجا را تحمل کرده ودرصورت عدم محقق شدن سرنگونی جدا شوند.

زندان مانز یک کمپ نظامی متروکه مربوط به ارتش امریکا بوده که در۲۰ کیلومتری شمال غربی شهرتیرانا قرار دارد وجود دیوارهای بلند ودرب هایی با قفل های رمز دار این کمپ را از دهکده مانز متمایز می سازد. فرقه رجوی که به دنیال انتقال از عراق به آلبانی بخاطرشرایط متفاوت و فضای اجتماعی بازتر درمعرض موج فزاینده ریزش نیروهایش قرار گرفته بود به طوریکه ظرف یکسال ۲۵۰نفر جدا شدند و معادل همین تعداد از نفرات درخروجی های این فرقه درانتظار جدا شدن هستند. برای مقابله با این بحران فراینده و رو به افزایش جدایی نیروهایش تصمیم گرفت یک بار دیگرتجربه عراق را بیازماید ویک مکان ایزوله وقرنطینه ای دیگری مشابه پادگان اشرف ویا لیبرتی فراهم سازد تا بتواند بازهم اعضا را تحت اسارت ذهنی و فیزیکی خود داشته باشد .
طبق خبرهای دریافتی اعضای تحت اسارت این فرقه که به این زندان منتقل گردیده اند با مشکلات زیادی درزمینه امکانات رفاهی واستقراری مواجه هستند واز این شرایط به شدت ناراضی هستند. سرکردگان فرقه برای فرونشاندن نارضایتی اعضا به شرایط استقراری موجود امکانات تماس دراختیارآنها قرار داده وآنها را توجیه کرده اند که با خانواده هایشان تماس گرفته وازآنها درخواست پول برای خرید موبایل ودیگروسایل استقراری را بنمایند.
سرکردگان فرقه با این ترفند درصدد سرکیسه کردن خانواده ها هستند. فرقه ای که که هزاران دلار خرج مراسم های فرمایشی ودعوت از سناتورهای تاریخ مصرف گذشته آمریکایی می کند آیا از خرید یک موبایل ویا وسایل استقراری برای اعضایش عاجز است ؟ سران فرقه چه اصراری داشته که علیرغم آماده نبودن اسارتگاه اشرف ۳ اعضا را مجبور به انتقال نمایند. اما دراوج به کارگیری شیوه های فریب فرقه ، خانواده ها درمنتهای هوشیاری واحساس مسئولیت توام با احساس وعاطفه درپاسخ به تماس ودرخواست های وابستگانشان پاسخ داده اند شما از این مناسبات فرقه ای جدا شوید ما با تمامی توان درخدمت شما خواهیم بود.

به گفته اعضایی که با خانواده هایشان تماس داشته اند برخلاف وعده های سران فرقه رجوی که به آنها وعده ۶ ماهه سرنگونی را داده اند آنها چنان به ساخت و ساز مشغول هستند که گویا تا۳۰ سال دیگردراین کمپ خواهند ماند.

آنچه نیاز به تکرار ندارد این است که خانواده های اسیران دربند به خوبی ماهیت واقعی این فرقه را شناخته اند وهرگز تحت هیچ شرایطی فریب آنها را نخواهند خورد. مشی عوام فریبی فرقه به سرآمده است کار زار خانواده ها تا فروپاشی محتوم فرقه تروریستی رجوی ادامه خواهد داشت .
یادداشت از علی اکرامی

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=12602

نوشته های مشابه

20آوریل
پروپاگاندای فرقه رجوی، فقط برای جلب توجه جهان خارج است
روایت عاطفه سبدانی از ماجرای کشته شدن برادرش در اشرف

پروپاگاندای فرقه رجوی، فقط برای جلب توجه جهان خارج است

17آوریل
اعتراف‌گیری از گناهان ناکرده در نشست‌های موسوم به «غسل»
نگاهی به آسیب‌های روحی و جسمی که در فرقه رجوی به اعضا وارد می‌شود

اعتراف‌گیری از گناهان ناکرده در نشست‌های موسوم به «غسل»