• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024

فرار ۶ نفر دیگر از کمپ لیبرتی

  • کد خبر : 1260
  • 31 ژانویه 2015 - 8:23

محمد کرمی، وبلاگ عیاران، پاریس، بیست و نهم ژانویه ۲۰۱۵:… به دنبال آن نشست های درونی شروع شد که از نفرات تعهد کتبی بگیرند . در این نشست ها افراد زیادی مسله دار هستند و نصبت به موضع سازمان مجاهدین دافعه دارند . به زور نشست ها از نفرات امضاء و تعهد نامه میگیرند . افراد تلاش می کنند به اشکال گوناگون از دادن تعهد و امضا امتناع کنند. در همین رابطه بعد از پیام عاشورای مسعود رجوی ۶ …

Camp-Liberty-July-2014

شش تن از گروگانهای مجاهدین خلق (فرقه رجوی) موفق شدند از اسارتگاه لیبرتی در عراق فرار کنند

قابل توجه هموطنان عزیز :

بعد از پیام ۱۱ آبان یا عاشورای مسعود رجوی که در کمپ موقت لیبرتی برای نفرات پخش شد . به دنبال آن نشست های درونی شروع شد که از نفرات تعهد کتبی بگیرند . در این نشست ها افراد زیادی مسله دار هستند و نصبت به موضع سازمان مجاهدین دافعه دارند . به زور نشست ها از نفرات امضاء و تعهد نامه میگیرند . افراد تلاش می کنند به اشکال گوناگون از دادن تعهد و امضا امتناع کنند. در همین رابطه بعد از پیام عاشورای مسعود رجوی ۶ نفر از نفرات موفق شدند از اسارتگاه لیبرتی فرار کنند و خود را به پلیس عراق معرفی کنند . که اکنون در نزد پلیس عراق می باشند . مسعود رجوی اخرین جمله پیام عاشورای خود را چنین بپایان برد : آنچه در اینجا جریان دارد عین کارزار سرنگونی است کارزار شماره ۵ را اغار کردیم .دقیقا درست گفتید این فرار ها عین کارزار سرنگونی است که شروع شده است .

اخبار تکمیلی را بعدا به اطلاع هموطنان عزیز می رسانیم

***

همچنین:
http://iran-interlink.org/wordpressfa/?p=15517

این قصه سر دراز دارد (جهاد نکاح در فرقه رجوی)

کمپ لیبرتی ژوئیه 2014بنیاد خانواده سحر، بغداد، چهاردهم ژانویه ۲۰۱۵:…  آنچه در این رابطه قابل تأمل است وضعیت آن خانمی است که قبول میکند به دستور تشکیلات خودش را در اختیار این مرد قرار دهد. این قطعا نمونه ای بارز از مغزشوئی است و از آنطرف سازمان برای حفظ نیروهایش حاضر به انجام هر کاری هست. ظاهرا سازمان برای جلوگیری از جداشدن افراد و ساکت کردن آنان حاضر است هر باجی بدهد و هر امکانی را فراهم نماید …

شورای رهبری ، بهانه ایی برای شروع تجاوز (بتول سلطانی: سوء استفاده جنسی رجوی از زنان صدای دبیر دوم سفارت امریکا را هم در آورد)

لینک به منبع

این قصه سر دراز دارد

خبرهای رسیده از داخل اردوگاه لیبرتی در عراق حاکی است بعد از اینکه داستان های استثمار جنسی توسط شخص مسعود رجوی در سازمان مجاهدین خلق، علیرغم محدودیت های خبری و اطلاعاتی که در داخل اردوگاه حاکم است، برملا شد بسیاری در سطوح بالای سازمان اعم از زن و مرد مسئله دار شدند و این ابهام پیش آمد که چگونه رهبری همه را از حتی فکر کردن به مسائل جنسی و عاطفی منع میکند اما حدی برای خود قائل نیست. برخی از مسئولین سازمان علنا می پرسند که چرا رجوی مردان را از تشکیل خانواده نهی میکند اما برای خود و برخی اعضای شورای رهبری بزم خوش گذرانی براه می اندازد و ابائی هم ندارد.

به همین منظور سازمان تصمیم گرفت تا مسئولیت زنان را کمتر کرده و به مردان میدان بیشتری بدهد و لذا شورای رهبری که تماما از زنان تشکیل میشد را منحل اعلام نمود و شورای مرکزی که ترکیبی از زنان و مردان است را معرفی کرد. به این صورت میخواهند مسئولیت بیشتری بر عهده مردان بگذارند تا مسائل شورای رهبری را تحت الشعاع قرار بدهند. بنابراین به نظر میرسد که ظاهرا از ایده هژمونی مطلق زنان فعلا دست برداشته اند.

تشدید مسئله داری باعث شده تا راه کارهای دیگری هم در نظر گرفته شود. خبرهای رسیده حاکی است که برنامه های داخل اردوگاه لیبرتی به گونه ای است که ساعت استراحت بسیار کم شده است. تلاش بر اینست که افراد به لحاظ فیزیکی و روحی آنقدر تحت فشار باشند که به مسائل پیرامون خود فکر نکنند. در برنامه های جدید ساعت کار حداقل تا ۱۱ شب مقرر شده است. نشست های طولانی مغزشوئی نیز طبق روال معمول تا پاسی از نیمه شب ادامه دارند.

همچنین اخبار هتل مهاجر در بغداد که تعدادی از جداشدگان در آسایش و راحتی کامل در آن مستقر هستند نیز به گوش افراد داخل لیبرتی رسیده است و این امید در دل آنان پیدا شده که در صورتی که از سازمان فرار کنند و خود را به نیروهای عراقی معرفی نمایند در هتل مهاجر اسکان داده خواهند شد و تهدیدات سازمان که آنها را تحویل ایران میدهند تا شکنجه و اعدام شوند دروغی بیش نیست. در همین رابطه سازمان نام هتل مهاجر را زالوخانه گذاشته است. البته بر کسی پوشیده نیست که زالوی واقعی کسی جز شخص مسعود رجوی نیست که خون اعضای فرقه خود را مکیده و حالا که آنها فرار کرده و جان بدر برده اند نیز دست از سرشان بر نمیدارد. این افراد تا زمانی که در سازمان بودند خونشان توسط رجوی مکیده شده است و الان هم به غیر از یک زندگی آرام و بی دردسر چیزی نمی خواهند.

در خصوص عقیم کردن زنان و خارج کردن رحم آنان بسیار شنیده بودیم، اما در خصوص مردان تاکنون موردی گزارش نشده بود. یکی از مردانی که توانسته از فرقه رجوی فرار کند میگوید که اطمینان دارد تزریقی در خصوص وی انجام شده که او را به لحاظ جنسی سرد و خنثی کرده است. همچنین در خصوص مرد دیگری از نجات یافتگان بعد از انجام آزمایشات پزشکی مشخص شده است که اسپرم وی خشک شده که برای پزشکان جای تعجب داشته و به دنبال علت آن هستند. خود فرد میگوید که احتمالا بر اثر تزریقاتی که به بهانه های مختلف انجام میدادند این امر صورت گرفته است.

از جداشدگان در آلبانی نیز گزارش میرسد که برای روحیه دادن به نفرات منتقل شده به آنجا، مقر سازمان در نزدیکی تیرانا را اشرف ۳ نامگذاری کرده و مانند ورودی پادگان اشرف در عراق مجسمه شیر گذاشته اند. همچنین پرچم سرخی در آنجا قرار داده اند و از افراد خواسته اند تا هر زمان افکار شیطانی به سراغشان آمد که از سازمان جدا شوند به سراغ آن پرچم رفته و با دست کشیدن بر آن با رهبری تجدید عهد نمایند. گفته میشود این همان پرچمی است که روزی رجوی در پادگان اشرف روی دست بلند کرده است. همچنین گفته اند که این پرچم سلاح سازمان در مقابل غرب زدگی و زندگی طلبی است. البته این سؤال در اذهان بسیاری بوجود آمده است که مریم خودش از بهترین و گرانترین برندهای لباس ها و لوازم آرایش اروپائی استفاده میکند ولی اعضا را از زندگی طلبی برحذر می دارد.

جهاد النکاح در فرقه رجوی

یکی از مردانی که اخیرا از فرقه رجوی جدا شده تعریف میکند که عاشق یکی از بستگانش بوده که وی جذب فرقه رجوی شده و به عراق می آید. این فرد هم به دنبال عشقش راهی عراق شده و به امید ازدواج با دختر مورد علاقه اش به سازمان می پیوندد. یکی دو سال از این ماجرا می گذرد و امکان دیدار و ملاقات حاصل نمیگردد و لذا فرد درخواست جدائی کرده و علت آنرا هم بازگو میکند. ابتدا او را به شدت پس میزنند و انواع شگردهای کنترل ذهن و مغزشوئی را بر روی وی پیاده میکنند تا او را منصرف نمایند اما نتیجه نمیگیرند. نهایتا یک روز یکی از مسئولین سازمان با او وارد گفتگو می شود و اعلام میدارد که حاضر است مشکل جنسی او را حل کند و یکی از زنان سازمان را برای مدتی در اختیار او قرار دهد. چند ماهی به این ترتیب میگذرد اما مشکل این مرد از آنجا که قصد ازدواج و تشکیل خانواده داشته حل نمی شود و او بر دیدار با دختر مورد علاقه اش اصرار میورزد تا اینکه بالاخره تصمیم به فرار از سازمان میگیرد.

آنچه در این رابطه قابل تأمل است وضعیت آن خانمی است که قبول میکند به دستور تشکیلات خودش را در اختیار این مرد قرار دهد. این قطعا نمونه ای بارز از مغزشوئی است و از آنطرف سازمان برای حفظ نیروهایش حاضر به انجام هر کاری هست. ظاهرا سازمان برای جلوگیری از جداشدن افراد و ساکت کردن آنان حاضر است هر باجی بدهد و هر امکانی را فراهم نماید.

مواردی از درون تشکیلات فرقه رجوی گزارش شده که زن و مردهائی بدور از چشم مسئولین روابطی با یکدیگر داشته اند. سازمان در مواردی متوجه این قضیه شده و طرفین را به شدت تنبیه کرده است. ظاهرا مشکل سازمان با جداسازی های فیزیکی زن و مرد و اقدامات کنترلی شدید حل نمیشود. همچنین مسئولین به کرات مشکلات هم جنس گرائی در درون تشکیلات که البته با اقدامات تنبیهی شدید همراه بوده است را گزارش نموده اند.

بنیاد خانواده سحر

بغداد – ۲۳ دی ۱۳۹۳

***

گزارش کمپ لیبرتی 6مسعود رجوی_ از گله وشکایت از ارباب جدید ( امریکا ) تا تقاضای اسلحه برای سالمندان لیبرتی ( ! )

گزارش کمپ لیبرتی 4گزارش چهارم ایران اینترلینک از بغداد،

همچنین:
http://iran-interlink.org/wordpressfa/?p=14388

بمناسبت ۲۵ نوامبر سالگرد جهانی مبارزه برای حذف خشونت علیه زنان

سمیه محمدیتحریریه ایران قلم، بیست و هفتم نوامبر ۲۰۱۴:… البته به صورت قاعده کلی این مردان هستند که علیه زنان دست به خشونت می زنند، اما زنانی نیز وجود دارند که علیه زنان دست به خشونت می زنند تا ابزار و برده عزیزتری در دست “مردسالاران ” باشند که نمونه بارز آن را در بکارگیری مریم عضدانلو در سازمان مجاهدین خلق توسط مسعود رحوی برای سرکوب و رام کردن سایر زنان عضو این گروه می توان …

سمیه محمدیAshamed of your Leader? Silencing the victims of Mojahedin Khalq (MKO, MEK, Rajavi cult, PMOI, NCRI …) to promote Maryam Rajavi

لینک به منبع

بمناسبت ۲۵ نوامبر سالگرد جهانی مبارزه برای حذف خشونت علیه زنان

سازمان ملل متحد ۲۵ نوامبر را روز جهانی حذف خشونت علیه زنان اعلام کرده و هر ساله تلاش می شود حقوق زنان تبیین و استثمار آنان مورد بررسی قرار می گیرد. ایران قلم نیز در همین ارتباط و برای محو خشونت عریان و خشونت پنهان علیه زنان تلاش و روشنگری می کند.

روشن است که خشونت علیه زنان سابقه تاریخی دارد و از ریشه های گوناگونی نشئت می گیرد و تقریبا در تمام جوامع کم و بیش وجود دارد. طبعاً در کشور ها و جوامعی که قوانین محکم حمایتی از “زن ” وجود ندارد ، شدت و دامنه خشونت علیه زنان گسترش می یابد. شاید بتوان گفت که اگر نقض حقوق بشر باعث پایمال شدن حقوق هر انسانی، چه زن و چه مرد، می شود. اما نقض این حقوق در مورد زنان بیشتر می باشد، بنابراین سخن گزافی نیست که گفته شود نقض حقوق بشر در مورد زنان مضاعف است. خشونت علیه زنان و نقض حقوق آنها به اشکال مختلف صورت می گیرد که می توان بطور کلی آنها را به سه دسته :

ــ خشونت جنسی

ــ خشونت در خانواده

ــ و خشونت سیاسی، اجتماعی طبقه بندی کرد.

همانطور که در گزارش های مختلف نهادهای بین المللی وجود دارد، خشونت علیه زنان مرز جغرافیایی ندارد و تقریبا در سراسر جهان کم و بیش وجود دارد. بطور مشخص در زمان حکومت طالبان و القاعده در افغانستان روند خشونت علیه زنان به شدت رو به گسترش بود و کلیه مدارس دبستان و دبیرستان برای دختران ممنوع شده بود و هم اکنون نیز با اینکه حکومت تروریستی طالبان و القاعده در افغانستان سرنگون شده ، ولی کماکان حمله به مدارس دخترانه و آتش زدن آنها به شدت وجود دارد.

یا گروه بوکو حرام که یک گروه مسلح و تندرو در کشور نیجریه است تا کنون صد ها دختر ۱۶ تا ۱۸ ساله را ربوده است و حداقل بیش از ۳۰۰ نفر از این دختران در اسارت خشونت عریان این گروه هستند. در ویدئوهایی که توسط رهبر این گروه منتشر شده ، او اعلام کرده است آنها را برای امر ازدواج به فروش خواهد رساند.

طبعا یکی از خریداران این دختران بی گناه ، گروه تروریستی داعش در عراق می باشد که از سوی فرقه مجاهدین عشایر انقلابی نام گرفته است. گروه تروریستی داعش با راه انداختن ” جهاد نکاح ” خشونت جنسی در مورد زنان را اعمال می کند. ابوبکر بغدادی رهبر این گروه می گوید که زنان و کودکان ایزدی عراق را برای احیای شریعت اسلامی، به بردگی گرفته است و فروش هزاران زن ایزدی به عنوان بردگان جنسی، دلایل دینی دارد.

نقض حقوق زنان در سایر کشورها از جمله ایران و حتی اروپا نیز بطور گسترده و تا حدودی پنهان وجود دارد. در سوئد نیز که یک کشور اروپایی محسوب می شود، خشونت علیه زنان به شکل پنهان و پیدا به صورت گسترده وجود دارد، اداره آمار جرائم در سوئد در گزارش های مختلف تاکید کرده که در هر ۱۰ روز یکبار یک زن سوئدی توسط مردی که او را می شناسد مورد خشونت واقع می شود و در موارد زیادی به قتل وی منجر می شود.

همچنین در گزارش های مختلف سازمان ملل و زیر مجموعه های آن اشاره شده است که مدارک روشنی وجود دارد که خشونت علیه زنان شدیدتر شده است. همین گزارش ها می افزاید در کشورهایی همچون استرالیا، کانادا، آفریقای جنوبی، اسرائیل و آمریکا بین ۴۰ تا ۷۰ درصد از قتل زنان به دست همسران و یا نامزدشان صورت می‌گیرد. در همین گزارش ها آمده است که:

“یکی از خشونت‌های محلی و “سنتی” علیه زنان ازدواج‌های اجباری می باشد.

اما همانطور که در جوامع سنتی ازدواج های اجباری وجهی از خشونت علیه زن را نشان می دهد، بدون تردید ممنوعیت ازدواج و طلاق های اجباری نیز یک روش خشونت آمیز علیه زن است که در بعضی گروه ها و فرقه ها اعمال می شود.

با ممنوعیت ازدواج و آمیزش جنسی برای زنان عضو فرقه ها، زنان باید نیاز جنسی خود را سرکوب کنند. که این امر در گروه ایرانی سازمان مجاهدین خلق اعمال می شود و ازدواج به دستور رهبری در این فرقه ممنوع و حرام اعلام شده تا شرایط برای تزریق روانی خشونت به این دسته از زنان برای کسب آمادگی های مردانه و نظامی فراهم شود.

البته به صورت قاعده کلی این مردان هستند که علیه زنان دست به خشونت می زنند، اما زنانی نیز وجود دارند که علیه زنان دست به خشونت می زنند تا ابزار و برده عزیزتری در دست “مردسالاران ” باشند که نمونه بارز آن را در بکارگیری مریم عضدانلو در سازمان مجاهدین خلق توسط مسعود رحوی برای سرکوب و رام کردن سایر زنان عضو این گروه می توان مشاهده کرد. بطور مثال مریم رجوی حق دارد از لباس های بسیار گران قیمت و آخرین مد طراحان لباس استفاده کند یا با لوازم آرایش لوکس و جراحی های مختلف خود را زیبا نشان دهد، که البته ایرادی از این زاویه نیست، بلکه ایراد این است که باید سایر زنان عضو این گروه برای “خشن شدن” نه تنها صورت خود را هیچ آرایشی نکنند بلکه اگر لحظه ای در جلوی آینه به چهره خود برای زیبا شدن نگاه کردند، باید در گزارش ها و اقرارگویی های شبانه دلیل این کار خود را بنویسند و اظهار ندامت کنند.

در مجموع با نگاهی به انواع خشونت علیه زنان در جوامع گوناگون در سراسر جهان، می توان با شهامت بیشتری گفت که هنوز جمعیت بزرگی از مردان جامعه جهانی، مردسالارانی هستند که برده می خواهند. امیدواریم که با تلاش نهاد های بین المللی و کارهای فرهنگی و پژوهشی زمینه های “خشونت علیه زنان” بیش از پیش از بین برود .

***

مسعود بهنود بی بی سیمسعود بهنود : (مستند ناتمامی برای دخترم سمیه) فیلمی که خیلی تکون دهنده بود برایم.

همچنین:
http://iran-interlink.org/wordpressfa/?p=14328

بهره کشی _ سرکوب _ تجاوز و استفاده ابزاری اززنان درمناسبات فرقه رجوی

 وماجرای ۱۰۰۰ زن قهرمان ! _ (بخش نخست )

ج. سالور، وبلاگ رد پای گرگها، بیست و پنجم نوامبر ۲۰۱۴:…  بنابرخاطرات زنان جداشده از فرقه رجوی مریم قجردرپروژه حرمسراسازی نقش فعالی داشته است _ این سوگلی حرمسرا چه درمرحله جداسازی زنان وچه درمرحله انتخاب زنان و سپس روانه کردن آنها به حرمسرا نقش واسطه ودلال محبت رابعهده داشتته و زنان را جهت ورود به حرمسرا آماده می کرده است _ مریم به زنان درسخنرانی برای زنان تحت …

بدعت شوم رجوی، طلاق اجباری زنان برای ازدواج با سرکرده های داعش

لینک به وبلاگ رد پای گرگها

بهره کشی _ سرکوب _ تجاوز و استفاده ابزاری اززنان درمناسبات فرقه رجوی وماجرای ۱۰۰۰ زن قهرمان ! _ (بخش نخست )

مقدمه _ خاطرات زنان جداشده از فرقه رجوی به روشنی نشان می دهد که زنان در مناسبات این گروه تروریستی به شدید ترین وضدانسانی ترین نوع ممکن تحت بهره کشی و تجاوز وسرکوب قرارداشته و از آنها بعناوین مختلف سو استفاده می گردد _ دراین سلسله نوشتار ها تلاش براین است که این بی حقوقی زنان از لابلای خاطرات خانم های گرخته و آزاد شده از چنگال این گروه مورد بررسی وتجریه وتحلیل قرارگیرد.

زنان چگونه جذب این فرقه گردیده اند ؟

بنابرآمار های منتشر شده حدود ۸۰۰ زن به این فرقه پیوسته اند _ ازبین این بیش از ۹۰ درصد یا بصورت خانوادگی جذب این گروه شده ویا درزمره همسران اعضای فرقه به صفوف این گروه پیوسته اند _ ده درصد بقیه را افرادی تشکیل می دهند که به دلایل مختلف از ایران گریخته ودرکشورهای همجوار دردام این فرقه گرفتار شده ویا به دلیل نا آگاهی و مشکلات حقوقی پناهندگی درکشورهای اروپایی و امریکا وکانادا جذب این فرقه گردیده اند …

چنین آماری به خوبی نشان می دهد که عنصر اصلی گرایش عام به سوی این فرقه مناسبات وکشش های خانوادگی بوده است

درحقیقت گروه تروریستی رجوی یک ” فرقه خانوادگی ” است وبهمین دلیل میزان اعضای گریخته وجداشده مرد از مناسبات این گروه چندین برابر زنان است _ طبق آمارهای موجود از بعد از شکست ازپیش روشن عملیات خودزنی فروغ درسال ۶۷ و آغاز پروسه طلاق های اجباری تاکنون تعداد زنانی که به دلایل مختلف توانسته اند خودرا از بند وحصار این فرقه رها سازند درمجموع از ۵۰ نفر تجاوز نمی کند واین درحالی است که طی همین مدت حدود ۸۰۰ نفر ازمردان موفق به فرار از مناسبات این گروه شده اند….

سرکوب حقوق زنان درمناسبات فرقه رجوی

یکم _ ازدواج های اجباری زنان

بین سال های ۶۵ تا ۶۷ زنانی که بصورت مجرد به این گروه می پیوسته اند و یازنانی که همسرانشان درعملیات نظامی _ تروریستی ازبین می رفته اند مجبور بودن با صلاحدید و. انتخاب سران گروه به ازدواج موقت ویادائم مردان گروه درآیند ( ازدواج تشکیلاتی ) _ این نوع ازدواج اجباری گرچه در مناسبات این فرقه از قدیم متداول بوده است ولیکن در زمان اقامت اینگروه درعراق شدت یافته و بصورت ” فرمان تشکیلاتی درآمده بود _ طی این سالها ده هازن ودختر با فرمان رهبر فرقه به آغوش مردان فرستاده شده اند _ بنابرخاطرات موجود افراد سابق فرقه همیشه بخش و قسمتی از مراکز وپادگان ها به این امر اختصاص داشته و روابط جنسی بین اعضا بصورت موقت در دراین مکان ها انجام می گرفته است _ درو.اقع به کلام روشن تر درهرپایگاه یک فاحشه خانه تاسیس گردیده تا در ان نیازهای جنسی مردان گروه برطرف گردد _ طبیعی است که در این نوع نگاه ابزاری به زنان هیچ نوع علاقمندی و کشش عاطفی وجود نداشته و تنها رفع نیاز های جنسی مد نظر قرلرداشته است .

دوم _ انقلاب ایدئولوژیک و طلاق های اجباری

درعملیات ” خودزنی فروغ ” حدود ۱۴۰۰ تن از متجاوزین به قتل رسیدند که بیش از ۱۳۰۰ نفر از آنها را مردان وبقیه را زنان تشکیل می دادند _ درسایه چنین تحولی صدها زن شوهران خودرا دراین تهاجم از دست داده وبیوه گردیدند و چنین شد که رهبر فرقه که با تعداد زیادی از زنان مجرد مواجه گردیده بود که از نظر او می توانستند مشکل آفرین گردند _ لذا برای گذر از این بحران طرحی سه مرحله ای را تحت نام انقلاب ایدئولوژیک به مرحله اجرا گذاشت که در مرحله نخست _ زنان شوهردار باید از شوهران خود جدا شده وهمسر خودرا اجبارا طلاق می دادند _ درمرحله دوم _ گروهی از سرسپرده ترین زنان پس از گذران مراحل اطمینان بخش ازجهت وفاداری تام وکامل به رهبر عقیدتی به عضویت شورای رهبری در می امدند و درمرحله سوم _ این زنان تحت اطمینان و آب بندی شده به صورت چند نفره وگروهی به عقد سرکرده فرقه در آمده و طی مراسمی تحت عنوان ” رقص رهایی ” حرمسرای رهبر فرقه را تکمیل و وسعت می بخشیدند _ گرچه از آمار دقیقی تعداد زنان حرمسرا دردست نیست ولیکن طبق آمارهای موجود بین ۳۰۰ تا ۴۰۰ زن به عضویت این حرمسرا رسیده و به لقب ” بینه ها ( هوو) های مریم قجر عضدانلو ( سوگلی حرمسرا ) مفتخر گردیده اند

گرچه رهبر فرقه تصور نمی کرد که این زنان بی نهایت وفادار و تحت سرکوب تشکیلاتی روزی جرات وشهامت جدایی از فرقه را پیداکنند و مجازات این جدایی احتمالی را مرگ اعلام نموده بود ولیکن دراثر تحولات عراق درسال ۲۰۰۳ تعدادی از این زنان وفادار موفق گردیدند دریک اقدام بسیار خطرناک ومرگ آور صفوف این فرقه را ترک گفته و از اردوگاه مخوف اشرف فرار نمایند_ خانم بتول سلطانی درزمره اولین زنان شورای رهبری ( حرمسرای رهبر فرقه ) است که درسال ۲۰۰۶ موفق شد از کمپ اشرف گریخته وخودرا به نیروهای امریکایی معرفی نماید .

فرار خانم بتول سلطانی ضربه ای کمرشکن بر بنیان تشکیلات زن ستیز فرقه رجوی

فرار خانم سلطانی باعث ایجاد زلزله درتشکیلات مخوف فرقه رجوی گردید وبهمین دلیل سه نفر از زنان سطح بالای حرمسرا با او تماس گرفتند و تلاش کردند اورا مجددا به اشرف بازگردانند _ آنها برای فریب این عضو گریخته سه راه پیش پای او نهادند _ نخست _ بازگشت به تشکیلات _ انها از اوخواستند به تشکیلات و اشرف بازگرددو درمقابل سران فرقه هم اورا مورد بخشایش قراردهند _ این درخواست با هشیاری این عضو مهم گریخته مردود شد

دوم _ با موافقت جدایی اوازفرقه درخواست کردند به اشرف بازگردد تا آنها به همسر او ” حسین مرادی ” دستور دهند مجددا باوی ازدواج کند و انها خود ترتیب انتقال اورا به خارج از عراق بدهند _ این پیشنهاد هم مورد قبول واقع نشد

سوم _ به اوپیشنهاد کردند به بخش ” ورودی قلعه ” مراجعه کرده تا آنها او وهمسرش را پس از پیوند مجدد باهزینه فرقه به اروپا منتقل کرده و به دوفرزندشان برسانند _ توضیح اینکه پس از پیاده کردن طرخ انقلاب ایدئولوژیک حدود ۷۰۰ تن از فرزندان اعضا ( از۶ماهه تا ۶ ساله ) از پدر ومادر انشان جدا و بگونه ای قاچاق به اروپا فرستاده شدند که دوتن از فرزندان خانم سلطانی ( ۶ ماهه وشش ساله ) جزو این کودکان آواره بودند ….

ولی خانم سلطانی بسیار هشیار وآگاه بود و فریب نیرنگ های این فرقه را نخورده و نقشه فریبکارانه آنها را با جسارت و شهامت و زرنگی نقش بر آب کرد

سران فرقه که در فریب خانم سلطانی باشکست مواجه گردیدند درنهایت اورا تهدید به مرگ نمودند _ فرار خانم سلطانی از اشرف ووسپس انتقال به اروپا و افشاگری های نامبرده باعث شد تا تشکیلات فرقه رجوی از این شکست به ” حالت کما ” رفته وتا ۵ سال بعد این فرار موفقیت آمیز در مقابل او سر تعظیم فرود اورده و به خفقان خبری دچار گردد .

خاطرات وشهادت های خانم سلطانی اما بسیار مهم و آگاهی بخش بودند و ایشان با جسارت ودریادلی اسرار پشت پرده ورازهای مگوی مناسبات زن ستیز فرقه رجوی را به آگاهی همگان رساندند _ رازهایی که هربخش آن خبر از جنایات فرقه رجوی وسرکوب وسیع وگسترده زنان دراین فرقه خبر می دادند _ این نوشته پژوهشی با استفاده از خاطرات ایشان وچند تن دیگر از زنان جداشده از این فرقه تنظیم وتدوین گردیده است .

شورای رهبری و ماجرای حرمسرای سرکرده فرقه رجوی با کمک مریم قجر

بنابرخاطرات زنان جداشده از فرقه رجوی مریم قجردرپروژه حرمسراسازی نقش فعالی داشته است _ این سوگلی حرمسرا چه درمرحله جداسازی زنان وچه درمرحله انتخاب زنان و سپس روانه کردن آنها به حرمسرا نقش واسطه ودلال محبت رابعهده داشتته و زنان را جهت ورود به حرمسرا آماده می کرده است _ مریم به زنان درسخنرانی برای زنان تحت فریب به آنها می گفته : شما محرم مسعودید وباید ازاین بابت خوشحال باشید وخودرا درحریم او احساس کنید !

مریم همچنین شخصا درمراسم عقد اجباری زنان تحت ستم شرکت داشته وقبل از مراسم تجاوز جنسی ( رقص رهایی ) به آنها لباس زیر و وسائل استحمام هدیه می داده تا زنان با نظافت کامل به حرمسرا بروند _ اوبه این زنان تحت سرکوب اطلاع می داده که شما ازاین پس رخت کثیف فردیت را از تن خارج کرده ولباس پاکی نزدیکی ویکی شدن بارهبری برتن خواهید نمود

چرا پروژه حرمسرا با ” ۱۰۰۰ زن ” نیمه تمام ماند

حمله امریکا وانگلیس به عراق وسقوط رژیم ارباب فرقه رجوی هم باعث فرار صدها نفر از این فرقه وهم سقوط قلعه مخوف اشرف گردید و به همین خاطر بافرار مسعود رجوی درسال ۲۰۰۷ ومریم قجر درسال ۲۰۰۳ از عراق پروژه گسترش حرمسرا ” نیزبا مشکل ومانع روبرو گردید _ مریم قجر درنامه ای به یکی از زنان حرمسرا ( زهره اخیانی ) مراتب ضمنی تاسف خو.درا از شکست این پروژه تحت نام رمزی ” هزارزن قهرمان ” ابراز می نماید _ از محتوی نامه می شود اینگونه رمز گشایی کرد که قراربو.ده همه زنان اسیر درمناسبات فرقه رجوی به مرور به جمع زنان حرمسرا افزوده شوند – چنین اعترافی بخوبی نشان می دهدقراربراین بوده که زنان درفرقه رجوی درنهایت به ایزاری برای کامیابی جنسی رهبر فرقه مبدل گردند _ حرص وولع سرکرده فراری البته جنبه انتقامجویی از زنان و خرد کردن انها بوده است چراکه پژوهش ها از لابلای خاطرات کسانی که رجوی را از نزدک می شناسند نشان می دهد که نامبرده فاقد توانایی جنسی بوده است _ یکی از اعضای سابق فرقه رجوی درخاطرات خود می گوید _ قبل از طلاق اجباری _ رجوی دستور می داند که زنان ومردان درحضور او نزدیکی جنسی انجام دهند واین شخص از نگاه کردن به این اقدامات جنسی دیگران لذت می برده است _ ازسویی دیگر مسعود رجوی عنن است و دارای فرزند نمی شود مصطفی رجوی ( محمد ) نیز حاصل نزدیکی جنسی اشرف و مسعود خیابانی درخانه های تیمی است ولذا هیچ ربطی به مسعود رجوی ندارد _ این حقیقت را محمد خیابانی هم می داند ویکی از دلائل ودرگیری او با رهبر فرقه بر سر همین موضوع است _ محمد به رجوی گفته تا آزمایش” دی ان آ ” انجام نگیرد او نمی تواند رجوی را پدر خود بداند .

ممنوعیت ها ومحدودیت ها وستمگری ها علیه زنان درفرقه رجوی

۱ _ زنان درفرقه رجوی حق فکر کردن به جنس مخالف راندارند وباید هرهفته باید درعملیات عسل هفتگی فکر کردن احتمالی به جنس مخالف را بعنوان فکت بنویسند ودرجمع های چند نفره بخوانند

۲ _ زنان حق ارایش وپیرایش و نگاه کردن در آئینه را ندارند

۳ _ زنان درفرقه رجوی حق فکر کردن به خانواده خودرا ندارند وداشتن عکس اعضای خانواده برای آنها ممنوع است چراکه از نظر فرقه رجوی خانواده ها مرکز فساد هستند

۴ _ زنان درفرقه رجوی حق مکاتبه و تلفن وتماس با خانواده های خودرا ندارند

۵ _ زنان درفرقه رجوی حق نزدیکی وصحبت با مردان فرقه را ندارند

۶ _ زنان درفرقه رجوی از حق دسترسی به نشریات و رسانه ها واینترنت محروم هستند

۷ _ فرقه رجوی برای به اوج ناامیدی کشاندن زنان رحم وتخمدان آنها را باهمکاری زن جلادی بنام نفیسه بادامچی به بهانه های مختلف خارج میکند _ اعترافات تلخ خانم زهراسادات میرباقری عضو فراری وگریخته شورای رهبری فرقه رجوی

http://www.zanan-iran.de/Bayegani/2012.2013/nov/list91.htm

https://www.youtube.com/watch?v=7cdqV0_vK3U

https://www.youtube.com/watch?v=TgBg4pOBn84

” ماجرای ” ناموس همچون خودش ” و اهدای گردنبند طلا ” توسط رهبر فرقه به زنان قبل از مراسم م

http://www.youtube.com/watch?v=J9P2SVM_eZ8

پیوند ویژه این متن >>> شورای قلابی مقاومت رجوی طبق گفته ایرج مصداقی عضو سابق فرقه رجوی

۸ _ زنان درفرقه رجوی به شدید ترین وضد انسانی ترین وجه ممکن تحت بهره کشی فیزیکی _ جسمی _ جنسی _ احساسی قراردارند

۹ _ از آنجا که محل استقرار اعضای فرقه جهت جلوگیری از امکان فرار موانع زیادی ایجاد شده محل زندگی زنان نیز دراینگونه زندانها جداست و با دیوارها وسیم های خاردار دیگری مسدود گردیده است لذا این زنان دردرون زندان هم باز اسیر زندان دولایه هستند .

۱۰ _ زنان درفرقه رجوی مجبور به طلاق از همسران خود و یا همبستری با مردان می گردند

۱۱ _ زنان درفرقه رجوی از انتخاب لباس ورنگ ونوع پوشش محروم هستند وبایدهمیشه لباس نظامی برتن کنند

۱۲ _ سران فرقه رجوی به غذای زنان هرمونهایی می افزایند که باعث رشد موهای زائد درصورت اندام می گردد وبهمین دلیل است که اکثر زنان عضو این فرقه دارای “ریش وسبیل ” می باشند

زنان علیه زنان در مناسبات فرقه رجوی

از میان حدود ۸۰۰ زن درفرقه رجوی حدود ۵۰ نفر از زنان حرمسرا که کلیه مراحل سرسپردگی را گذرانده عنوان زنان “صددرصدذوب شده دررهبری “دریافت کره اند بعنوان زنان بازجو _ شکنجه گر جهت سرکوب دیگر زنان مورد استفاده قرار می گیرند زنان بدآوازی ای چون _ مهوش سپهری _ نفیسه بادامچی _ معصومه ملک محمدی _ فریده شجاع _بتول رجایی _ رقیه مشهدی آقا ( مژگان ) ووو…همین زنان درقتل زنانی چون >> مرجان عباسی _ الان محمدی _ مینو فتحعلی _ مهری موسوی _ محترم بابایی _ مونا نوروزی _ آذر احمدی _ اشرف حاتمیان _ پروین مسرت _ مریم طریقت نژاد _ هما بشردوست _ نسرین پارسیان _ زهرا رجبی ووو شرکت مستقیم ویا غیر مستقیم داشته اند

http://rajavism.com/?p=5411

نتیجه = زنان درمناسبات فرقه رجوی درزمره محروم ترین و تحت بهره کشی ترین زنان درتاریخ بشر محسوب می گردند _ باید برای این زنان اسیر فکری کرد _ مدافعان حقوق زنان باید مراتب ستم گری علیه این زنان را درمجامع بین المللی مطرح نموده وخواهان معاینه جسمی _ فیزیکی و چگونکی سلامت این زنان اسیر گردیده وانها را از چنگال خونبار فرقه زن ستیز رجوی آزاد نمایند _ طبیعی است مسئولیت مرگ تدریجی این زنان دردرجه نخست برعهده مسعود ومریم رجوی ودردرجه بعدی متوجه کسانی است که درمقابل این همه سرکوبگری و ستم برزنان سکوت پیشه کرده اند

کلمات کلیدی _ زن ستیزی درفرقه رجوی + تجاوز جنسی + خارج کردن رحم وتخمدان زنان + نفیسه بادامچی + مهوش سپهری + کمپ موقت لیبرتی + زهراسادات میرباقری + بتول سلطانی + مریم سنجابی + نسرین ابراهیمی

بخش آینده نگاهی دقیق تر به خاطرات زنان عضوسابق فرقه رجوی

ج .سالور ۲۰۱۴/۱۱/۲۵ .

***

(Women “rewarded” with pendants and robes after sexual ordeal)

Anne Khodabandeh (Singleton): Silencing the victims of Mojahedin Khalq (MKO, MEK, Rajavi cult, PMOI, NCRI …) to promote Maryam Rajavi

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=1260

نوشته های مشابه

25آوریل
اسامی جعلی و مستعار سران فرقه رجوی / ۲
فراق برای اولین بار افشا می‌کند

اسامی جعلی و مستعار سران فرقه رجوی / ۲

25آوریل
فرید ماهوتچی، رابط ملاقات‌های مخفیانه با دولتمردان آلبانی
25آوریل
جواد احمدی، عنصری که در پوشش پزشک برای رجوی جاسوسی می‌کرد!