• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024

مریم رجوی دیوانه وار برای نفرات جداشده خط و نشان می کشد

  • کد خبر : 12556
  • 09 ژانویه 2018 - 15:34

اخبار رسیده از درون فرقه رجوی حاکی است که مریم رجوی در یک نشست درونی با فرماندهانش به صورت آنلاین مکالمه کرده ابتدا وضعیت بحرانی درون تشکیلات را تشریح نموده و با توجه به این وضعیت و تحلیل هایی که ارائه داده نتیجه گرفته است که باید فشار را بر جداشدگان در آلبانی افزایش داد تا دیگر نتوانند در آلبانی بمانند و هر طور شده از این کشور خارج شوند.

مریم رجوی علت اصلی مشکلات درون تشکیلات را حضور جداشدگان اعلام کرده و حتی اذعان نموده که برخی از درون سازمان با این افراد در ارتباط می باشند و تا زمانی که جداشدگان در آلبانی حضور دارند امکان ایجاد ثبات در داخل تشکیلات وجود ندارد. مریم رجوی ابراز نموده که دست سازمان برای کنترل نیرو در داخل تشکیلات و اعمال فشار بر اعضا به همین دلیل بسته شده است.

در این جلسه که مریم رجوی پذیرفته که اینجا عراق نیست که دست فرقه در درون تشکیلات باز باشد به نتایجی رسیده که تا کنون سابقه نداشته است. او به صورت دیوانه وار و هیستریکی برای نفرات جداشده خط و نشان کشیده و به فرماندهانش دستور حذف فیزیکی افراد را در صورت لزوم داده ست. او صراحتا گفته است که جداشدن از سازمان مجاهدین خلق عبور از مرز سرخ و مجازات آن هم قطعا اعدام است و نباید اجازه داد این موضوع به جریان تبدیل شود.

این همان دنیای وحشی گری و قصاوت مسعود رجوی ملعون و فرقه اش است که به راحتی فرمان قتل صادر می کند. پس معلوم نیست چرا این حکم برای فرزند مسعود رجوی و برخی دیگر از نورچشمی ها طور دیگری به اجرا در می آید. مریم رجوی از یک طرف در مجامع بین المللی از حقوق بشر دم می زند ولی وقتی به درون فرقه اش می رسد تهدید به مرگ می کند. این همان راه اسلام و دینداری از نوع رجوی است.

در این روزها کمیساریای آلبانی دارد بررسی می کند که فرقه رجوی چه پدیده شومی است که هر زمان کم می آورد چنگ به صورت جداشدگان می اندازد که فقط حداقل حق خودشان را طلب می کنند و نه بیشتر. فرقه رجوی حق این افراد را درست مثل عراق که حق پناهندگی نفرات را بالا میکشید و به دروغ میگفت که ما داریم از خانوادهای خودمان پول میگیریم به جیب خودش می ریزد. فرقه رجوی دارد در خصوص نجات یافتگان حق خوری می کند تا از این پولها برای آقایان آمریکایی و اروپایی و سعودی مهمانی بگیرد.

اما مریم رجوی که امروز اینگونه ما را تهدید می کند باید بداند که حق دیگران هیچ گاه از گلویش پایین نخواهد رفت و تبدیل به خاری خواهد شد که نهایتا خفه اش خواهد کرد. خط کار فرقه رجوی در خصوص جداشدگان از روز اول پاپوش دوختن و پرونده سازی و جار و جنجال دروغ بوده است. این کارها را هم به این دلیل می کند که باقی نفرات را بترساند تا جدا نشوند. مدام به نفرات داخل تشکیلات می گوید که کسانی که جداشده اند به گدایی افتاده اند یا به راه خلاف رفته و در زندان هستند. البته این آرزوی مریم رجوی است که اینطور شود.

مریم رجوی که انگار در بن بست مرگبار عقلش را هم از دست داده است نمی داند که با این کارها بیشتر آبروی نداشته خودش را می برد و دستش پیش همه از جمله دولت آلبانی و کمیساریا رو شده که چقدر ضعیف و شکننده است. او به زبان اشهدش دارد هر روز به همه می گوید که آلبانی برای فرقه رجوی پایان راه است.

یادداشت از مجید آتش افروز

 انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=12556