• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

مریم رجوی و پیام جوجه خروس!

  • کد خبر : 12546
  • 08 ژانویه 2018 - 12:38

عده ای معتقدند که علت مشکلات مردم این است که پای صحبت آنها نمی نشینند تا از«حرف وموعظه درمانی» استفاده کرده وتمام مشکلات اقتصادی ومعیشتی شان حل شود.

یا می گویند که علت حل نشدن مشکلات پاره ای ازمردم بدان جهت است که به قدر کافی پای صحبت آنها نمی نشینند.

مریم رجوی نمونه ی تیپیک این نوع انسانهاست که براین تصور است که علاج درد مردم درشنیدن صدای جوجه خروسی با کلمات ابتر و بی منطق اوست وبنابراین مرتب پیام می دهد که حاضرین مشکلات خودرا با «موعظه درمانی» او حل و فصل کنند و غیر حاضرین پیام درمانی شوند.

ملت های خاورمیانه به دست آمریکا، تروریست های وابسته اش به خاک وخون کشیده شده اند و آیا شما حکومت ایران را جزوی از آمریکا و … می دانید؟!

اگر می دانید که نباید مشکلی با آن داشته باشید!

اگر طرفداران دموکراسی به مردم ایران وآزادی خواهی اش دل بسته باشند ، مسلما که باید نفرت ازشما را هم که دشمن آزادی واستقلال هستید ، به همراه این امید، یدک بکشند و اگر شما این معامله را مفید می دانید، من مخالفتی با آن ندارم.

فرزندان راستین ستارخان، مصدق و حنیف نژاد ، حتما که مدافع آزادی وعدم وابستگی به دشمنان خارجی بوده ودرجبهه ی مقابل شما که وطن فروش ومستبد وخود خواه هستید ، قرار دارند وافتخارات ایران مایه ی شرمساری شماست که این همه با آن دشمنی می ورزید.

شما تنها بایک شرط ایران را دوست می دارید که ملک طلق شما باشد ومناسبات ضد بشری مسعود رجوی را درآن پیاده کنید ودراین صورت آیا تمامی دشمنان ایران،  چیزی جز این میخواهند وایران دوستی شبیه شما را ندارند.

پیروزی مردم فهیم ومتحد، عین شکست شماست که به عنوان تفاله های جنبش انقلابی ایران دور ریخته شده وبه دامن امپریالیزم – دشمن اصلی مردم سراسر جهان- چسبیده اید .

اگر شما به جدایی دین ودولت اعتقاد داشتید، این همه کلاس های نشست وبرخاست ایدئولوژی ۳۰ ساله واقناع اعضای دربندتان  که کسی جز مسعود حق اندیشیدن وتصمیم گیری را ندارد، برای چه بود؟

صحبت بیخودی نکنید خانم!

هرنوع حضور مردم فهیم درصحنه، به ضرر شما خواهد بود و بنابراین به جای تکرار خسته کننده ی این سخنان دائمی خود،  با برداشتن زنجیرهای اسرای خود، زمینه خشنودی ۲ هزار خانواده ی گرفتار را فراهم کنید.

یادداشت از حمید  تبریزی

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=12546

نوشته های مشابه

20آوریل
پروپاگاندای فرقه رجوی، فقط برای جلب توجه جهان خارج است
روایت عاطفه سبدانی از ماجرای کشته شدن برادرش در اشرف

پروپاگاندای فرقه رجوی، فقط برای جلب توجه جهان خارج است

17آوریل
اعتراف‌گیری از گناهان ناکرده در نشست‌های موسوم به «غسل»
نگاهی به آسیب‌های روحی و جسمی که در فرقه رجوی به اعضا وارد می‌شود

اعتراف‌گیری از گناهان ناکرده در نشست‌های موسوم به «غسل»