• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

نگاهی به سخنرانیهای مسعود رجوی: اوج خیانت و دنائت در فرقه رجوی / هدف وسیله را در فرقه رجوی توجیه میکند

  • کد خبر : 12510
  • 08 ژانویه 2018 - 8:29

اگر به حرفها و سخنرانیهای مسعود رجوی و کادرهای بالایش بنگرید خیلی حرفها و موضوعات هست که خواهید شنید یا خواهید دید که همگی در تعریف و تمجید از شخص رجوی و فرقه اش است و اینکه برای ایران چه ها که نکرده است و اینکه یک سازمان کاملا مستقل، که از طرف خانواده ها تامین می شود، بوجود آورده است، و اینکه با برگزاری برنامه مسخره ای به نام همیاری میخواهد اعلام کند که پولهایی که دارد از طرف هوادارانشان آمده است. اما واقعیت چیست و چگونه میتوان به آن رسید.

به یمن وجود اینترنت و در عصر ارتباطات هیچ چیز پشت پرده ابهام باقی نمی ماند، بخصوص بعد از سقوط دولت قبلی عراق و بر ملا شدن همه دروغهای این فرقه میشود به راحتی فهمید که همه این برنامه ها چیزی جز یک پولشویی کثیف از طرف این فرقه نیست و نسبت به خیانت و جنایت این فرقه در حق مردم ایران حد و اندازه ای وجود ندارد که با هم به گوشه هایی از آن خواهیم پرداخت و اینکه واقعیت چیست؟

به این حرفهای مسعود رجوی دقت کنید:

“این ایران بود که به جنگ با عراق اصرار داشت و بعد از آزادی خرمشهر عراق بارها و بارها خواهان آتش بس و مذاکره بود و ما نیز فقط برای محقق شدن صلح به عراق آمدیم و با امضای قرارداد صلح با عراق برای درهم شکستن تنور جنگ اقدام کردیم و تنها بدلیل درخواست ما بود که عراق اقدام به قطع بمباران و موشک باران شهرها نمود.”

حال بیایید به این عکسها نگاه کنید البته فیلم کامل آن در یوتیوب هست و هر کس مدعی است که این فتوشاپ است میتواند مراجعه کند و نگاه کند.

آری این است آنچه که فرقه رجوی به آن می نازد و خود را حامی مردم ایران میدانند. با اعلام کشته ها و دادن آمار تلفات دنبال کشتار بیشتر و بمباران بیشتر از صدام حسین هستند. این است سازمانی که تنها و یگانه آلترناتیو انقلابی است و بدنبال آزادی مردم ایران است!؟

خیلی از شماها ممکن است که برنامه همیاری فرقه رجوی را از سیمای این فرقه دیده باشید یا شنیده باشید که افراد مختلف از کشورهای مختلف تلفن زده و درخواست کمک مالی به فرقه را دارند و چند ده هزار دلار کمک می کنند، آنهم افرادی که به اعتراف خودشان برای کوچکترین امورات زندگی در مضیقه هستند. اما واقعیت چیست و چرا اینکار انجام میشود؟ آیا خانواده ای هست که از ایران برای آنها پول بفرستد؟ یا همه اینها بهانه و نمایشی برای پولشویی است؟ کسی کمک مالی به فرقه رجوی در حد و اندازه هزینه های این فرقه را قطعا باور نمی کند.

باید به طریقی این پولهای کثیف و غیر قانونی را که با جاسوسی و جنایت و خیانت بدست می آورند به نحوی شستشو دهند تا پاک جلوه کند، تا اگر کسی از آنها بازخواست کرد برای ظاهرسازی بگویند که این پولها از راه درست بدست آمده و کمک های مردمی بوده است و البته به این ترتیب از زیر بار مالیات هم فرار می کنند. این یک حقه کثیف برای پولشویی است که فرقه رجوی سالیان است بکار می گیرد.

این فرقه برای رسیدن به هدف خود با استراتژی همیشگی “هدف وسیله را توجیه میکند” با توسل به هر نیرنگ و فریبی که بتواند از هر موضوعی استفاده می کند و در این راه هیچ حد و مرزی نمی شناسد و قباحت و دریدگی را هم از حد گذرانده است. با تأسی از گوبلز که هر چه دروغ بزرگتر باشد باورش ساده تر می شود اینطور وقیحانه و بی شرمانه مدعی می شود که تمامی درآمدش از منبع کمک های مردمی آنهم از داخل کشور است.

تا بود بدنبال دریوزگی از صدام حسین در جنگ علیه ملت ایران بود و حالا نیز با کمر خدمت بستن به درگاه سعودی بدنبال پیدا کردن راه جدیدی برای خیانت به میهن است، چرا که ارباب سابق  دیگر در مسند قدرت نیست و به هر طریق که شده باید بدنبال جایگزینی برای او بود.

حال نگاهی به پولهای طیب و طاهری که به ادعای خودشان از شیر مادر نیز برای آنها حلالتراست و البته در قبال خون مردم و رنج جوانان ایران و از راه خیانت بدست می آوردند نگاهی داشته باشیم:

 

آری این است واقعیت پولهای ظاهرا پاکی که بدست این فرقه میرسید و ادعا می شد که از طرف خانواده ها دریافت میکردند.

خود مسعود رجوی نه تنها ماهیانه مستمری به ازای تعداد نفراتش دریافت میکرد بلکه دست در قاچاق نفت عراق نیز داشت و از این راه هم بدنبال درآمد بود و بعد به نیروهای خود میگفت که از هیچ کجا به غیر از مردم ایران پول دریافت نمی کند.

 

این کارتن ها حاوی پولهای طیب و طاهری که تنها از طرف خانواده ها بدست فرقه رجوی میرسد یا از طریق برنامه همیاری پرداخت می گردد.

باید پرسید این پولها به چه بهایی وبه چه دلیل ماهیانه به این فرقه پرداخت میشد

آیا نباید این سئوال برای هر کسی مطرح باشد

توضیح:عکس ها مربوط به بالغ بر ۱۲۰ ساعت نوارهای ویدئویی ضبط شده توسط اداره امنیت رژیم بعث عراق از دیدارها با فرقه رجوی طی بیش از ۲۳ سال می باشد. کتاب خوابگردها نوشته دکتر صفاء الدین تبرائیان با استفاده از این نوارها تهیه شده که افشاگر ارتباطات پشت پرده رجوی با رژیم دیکتاتور سابق عراق، حتی قبل از آغاز جنگ ایران و عراق، است. جالب است که بسیاری از اعضای شورای رهبری این فرقه هم از این نوع ارتباطات بی اطلاع بودند.

بیایید با هم نگاهی به برخی از خیانت های فرقه رجوی بیندازیم و ببینیم که به چه شیوه های دیگری وطن فروشی می کرد.

در زمانیکه جنگ عراق علیه ایران در اوج خود بود و صدام حسین از طرف غرب و بخصوص فرانسه به عنوان اصلی ترین شریک تجاری خود حمایت می شد و جدیدترین سلاحها و موشکها را در اختیار می گرفت، و همچنین چندین کشور عربی از جمله مصر وعربستان سعودی و یمن و اردن با ارسال نیرو و سلاح پشتیبانی تام و تمام خود از این کشور را به عهده گرفته بودند، اما عملا این کشور نتوانست پیروز جنگ باشد.

بنابراین عراق در دوران صدام حسین نیاز به یک ستون پنجم از نوع یک وطن فروش ایرانی داشت تا بتواند هم در داخل ایران ناامنی برپا کند و هم برای جاسوسی در جبهه های جنگ مورد استفاده قرار دهد تا بتواند بیشترین تلفات انسانی را از ایرانیان بگیرد. در این راستا چه کسی بهتر از مسعود رجوی برای خیانت و وطن فروشی که صرفا به دنبال کسب قدرت در  ایران به هر قیمت بود.

صدام نیز با همین استراتژی و بکارگیری این فرقه تروریستی تمامی امکانات و توان خود را در اختیار رجوی قرار داد تا بتواند بیشترین خدمات جاسوسی را بدست آورد. رجوی نیز با خوشرقصی کامل برای نشان دادن همکاری خود از هیچ اقدامی رویگردان نبود:

بنگرید که برادر رحمان (عباس داوری) چگونه در حال دادن اخبار مربوط به جبهه های جنگ و اوضاع داخلی ایران به دشمن است و چگونه افسر اطلاعاتی بعثی به او دیکته میکند که چه باید بکند:

پولهای طیب و طاهر که در مقابل دادن اطلاعات به دشمن به فرقه رجوی داده میشود:

می گوید ما نیز بخشی از سیستم جنگی شما هستیم. عین واقعیت را داشت میگفت:

و بعد هم دادن اطلاعات مربوط به جبهه های جنگ به دشمن:

حسین نجات

نجات یافته از فرقه رجوی در آلبانی 

 

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=12510

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی