• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

استاد دانشگاه «ام آی تی» آمریکا: منافقین مورد تنفر ایرانیان هستند / غرب تصویری بسیار ساده انگارانه از رخدادهای مربوط به سیاستِ داخلی در ایران ارائه می دهد

  • کد خبر : 12490
  • 07 ژانویه 2018 - 11:39

استاد مطالعات امنیتی در دانشگاه «ام آی تی» گفت: سازمان موسوم به مجاهدین خلق (فرقه رجوی)، با توجه به سوابقش در ایران، هیچ پایگاه مردمی در این کشور ندارد و مورد تنفر ایرانیان است.

به گزارش سرویس بین الملل پایگاه خبری – تحلیلی فراق، پرفسور جیم والش در گفتگو با شبکه تلویزیونی انگلیسی زبان چین، سی سی تی وی، تأکید کرد: این صحیح است که غرب تصویری بسیار ساده انگارانه از رخدادهای مربوط به سیاستِ داخلی در ایران ارائه می دهد. در ایران نیز مناظره، رقابت و جناح‌های مختلف سیاسی وجود دارد. میان این گروه‌ها مباحثات و مناقشات سیاسی نیز درمی گیرد، که همه صحیح است.

والش افزود: به نظر من، فرقه رجوی در ایران محبوب نیست و از این رو، هیچ راهی برای این فرقه وجود ندارد که بتواند در ایران به هیچیک از اهدافِ خود دست پیدا کند. با توجه به تاریخ گروه منافقین در ایران (سوابق ترور و همکاری با صدام)، این گروه مورد تنفر مردم است. به نظر من این‌ها مسائلی بسیار جزیی و بی‌اهمیت هستند و مسئله‌ی اصلی همان گلایه‌ها و نارضایتی‌های اقتصادیِ مردم ایران است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=12490