• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

افشاگری خبرنگار «فیگارو»: فرقه رجوی در نشست‌هایش به هر سخنران آمریکایی ۲۵ هزار دلار پرداخت می‌کند / انتقادها درباره حضور سرکردگان فرقه تروریستی منافقین در فرانسه ادامه دارد

  • کد خبر : 12475
  • 07 ژانویه 2018 - 8:37

خبرنگار «فیگارو» به نقل از یک منبع دیپلماتیک خبر داد، فرقه تروریستی رجوی در مراسم‌های خود به هر سخنران آمریکایی ۲۵هزار دلار می‌دهد.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی فراق، در حالی که انتقادها درباره حضور سرکردگان فرقه تروریستی منافقین در فرانسه ادامه دارد، یک خبرنگار ارشد فرانسوی از هزینه‌های گزاف این گروهک به سخنرانان آمریکایی و فرانسوی حاضر در مراسم‌های منافقین خبر داده است.

«جورج مالبرونو» خبرنگار ارشد «فیگارو» خبر داده که فرقه تروریستی منافقین در مراسم‌های خود، به هر سخنران آمریکایی ۲۵ هزار دلار و به هر سخنران فرانسوی ۱۲ هزار و پانصد دلار پرداخت می‌کند. او به نام و هویت این دیپلمات اشاره‌ای نکرده است.

 

پیش از این بار‌ها اسنادی منتشر شده بود که در آن‌ها منافقین به هر سخنران آمریکایی مبلغی بیش از ۵۰ هزار دلار پرداخت می‌کند و حتی برای تجمعات خود، شرکت کنندگان خارجی اجاره می‌کند که عمدتاً دانشجویان شرق اروپا و آفریقا هستند. این گروه آن‌ها را با وعده غذای گرم، گردش یک روزه در پاریس و ۵۰ دلار پول به جشن‌های خود می‌کشاند تا نشان دهد هنوز طرفدارانی دارد.

در پی اغتشاشات اخیر در ایران، شماری از مقامات آمریکایی و اعضای کنگره از این اعتراضات حمایت کرده‌اند.

 

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=12475

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی