• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

چراغ سبز پاریس به غلط های فرقه رجوی / جعبه سیاه اغتشاشات رمزگشایی شد

  • کد خبر : 12458
  • 06 ژانویه 2018 - 12:16

در جریان گفت‌وگوی حسن روحانی با ماکرون رئیس جمهور فرانسه، روحانی با اشاره به نقش منافقین در آشوب های اخیر از دولت فرانسه به دلیل پناه دادن به منافقین در خاک فرانسه انتقاد کرد.

به گزارش فراق به نقل از سایت اطلاع رسانی ریاست جمهوری ایران، روحانی با انتقاد از اینکه منافقین در پاریس پایگاه دارند و مردم را تحریک و ترغیب به خشونت می کند گفت: «از دولت فرانسه انتظار داریم در راستای مبارزه با تروریزم و خشونت، به وظیفه قانونی خود در قبال این گروهک تروریستی عمل کند.»

بر کسی پوشیده نیست که منافقین و عواملی داخلی آنها در جریان اغتشاشات اخیر نقش خط شکن را بازی می کردند. صحت این مدعی چندان غریب و کامپلکس نیست. از یک طرف، شعارهای ساختار شکنانه ای بود که بعد از روز اول اغتشاشات سر داده شد و به سایر شهرها نیز سرایت کرد و از طرف دیگر مواضع ترامپ رئیس جمهور امریکا بود که دست از کار کشید و سخت مشغول توئیت کردن برای حمایت از اغتشاشگران بود. نه تنها ترامپ، بلکه هیات حاکمه آمریکا و نهادهای بین المللی امریکا نیز که دوستدار «آزادی» برای مردم ایران بودند وارد صحنه شدند.

حال، جعبه سیاه اغتشاشات رمزگشایی شده است. چراغ سبز پاریس به منافقین، اغتشاشات را در سراسر شهرهای ایران شعله ور کرد. چنانچه ماکرون بر این عقیده باشد که همراستایی با امریکا در مسائل داخلی ایران به فرجام مورد نظر امریکا راه خواهد برد باید گفت که این، خوانش غلطی از وضعیت ایران است.

عقل و منطق حکم می کند که چنانچه کج خلقی های فرانسه استمرار یابد، مسوولان بایستی تمهیداتی را در روابط دوجانبه و سیاست خارجی در این خصوص اتخاذ کنند.

 

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=12458

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی