• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

خانواده های اسیران فرقه رجوی در یزد: اقدامات سران فرقه تروریستی رجوی از سر استیصال و فلاکت است

  • کد خبر : 12053
  • 09 دسامبر 2017 - 12:32

خانواده های اسیران فرقه رجوی در یزد برای انتقال اسیران به مقری تحت عنوان اشرف سه در حومه شهر تیرانا ابراز نگرانی کردند.
تصمیم و اقدام ضد انسانی فرقه منحوس رجوی برای انتقال اعضاء خود به مقری که بر اساس اخبار رسیده از آلبانی در مکانی بسیار دور افتاده و خارج از شهر قرار گرفته و با دیوارهای بلند احاطه شده است نگرانی خانواده های یزدی را در پی داشته و ضمن محکوم کردن این اقدام ، مراتب نگرانی عمیق خویش را طی نامه ای به دفتر کمیساریا در تهران و تیرانا اعلام داشته اند.
خانواده های یزدی با اعلام این موضوع که شماره تماس دفتر کمیساریا در تیرانا نیز مسدود شده و جوابگوی آنها نمی باشد و همین امر موجب تشدید نگرانی آنها شده است ، لذا تصمیم به مکاتبه با این سازمان و نهاد بین المللی گرفته و از کمیساریای عالی پناهندگان خواسته اند تا بنا به رسالت و وظیفه خود مانع از چنین اقدامی شود و توافقات و تعهدات این نهاد بین المللی را درقبال پناهندگان ، خصوصا اسیران فرقه گوش زد کرده اند.
سران فرقه ضد انسانی و تروریستی رجوی که با موج وسیع ریزش نیرو و جدا شدن از فرقه مواجه هستند لذا تصمیم به اینکار گرفته تا بتوانند به خیال خویش راه را بر جداشدگان همانهایی که حتی به صورت ظاهر در تشکیلات وجود دارند ببندد. رجوی ها هر چند می خواهند با ساختن اشرف ۳ و انتقال اعضا به مکانی دور افتاده بار دیگر بساط تشکیلاتی راه انداخته افتاده و مجدداً بگیر و ببند و سرکوب تشکیلاتی را افزایش دهند . بدون تردید این اقدام فرقه نه تنها هیچ گونه کمکی به فرقه نخواهد کرد بلکه حرکت آن را در سراشیبی سقوطی که قرارگرفته سرعت خواهد بخشید و تنها این اقدام را دست و پا زدنهای بی نتیجه در واپسین روزهای عمر خویش می دانند.
امروز اعضا طعم ارتباط با جهان خارج از فرقه را هر چند بسیار محدود چشیده اند و بنابراین بی شک بسیاری از آنان در برابر این جا به جایی مقاومت خواهند کرد.
بر کسی پوشیده نیست که تاریخ مصرف این فرقه سپری شده و دیر یا زود متلاشی خواهد شد و اقدامات سران فرقه تروریستی رجوی از سرموضع استیصال و فلاکت است. سران فرقه دیگر نمی‌توانند مانند زمانی که تحت حمایت صدام بودند هر بلایی دلشان خواست بر سر اعضا بیاورند.

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=12053