• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024

حدود ۱۰۰۰ نفر تاکنون به «اشرف ۳» رفته اند

  • کد خبر : 12022
  • 05 دسامبر 2017 - 10:46

طبق اخبار به دست آمده طی این مدت، تقریبا هر روز نفراتی از فرقه رجوی در تیرانا جدا شده اند.

به گزارش پایگاه خبری- تحلیلی فراق، در میان جداشدگان افرادی در حد مسئولین بالا و فرماندهان قدیمی هم دیده می شوند. خبرها حاکی است که در روزهای آتی افراد بسیار بیشتری از سازمان جدا خواهند شد. کسانی که تاکنون به اشرف ۳ رفته اند حدود ۱۰۰۰ نفر تخمین زده می شود.

فرقه رجوی به کمیساریا اعلام نموده بود که مقر مفید را کاملا تخلیه کرده است اما خبرها نشان می دهد که هنوز بسیاری در قرنطینه در منطقه کشار هستند که حاضر به رفتن به محل جدید و امضای تعهدنامه سرسپاری کورکورانه و مادام العمر نشده اند.

ظاهرا سیاست فرقه رجوی بر این است که این افراد را به تدریج آزاد کند و به سراغ کمیساریا بفرستد. در ضمن دفتر حسین تهرانچی که به جداشدگان مستمری پرداخت می نمود همچنان برقرار است و افراد مستمری های خود را گرفته اند.

به نوشته بنیاد خانواده سحر، از قرار معلوم در کشار محلی برای قرنطینه جداشدگان درست کرده اند و اجازه نمی دهند کسی از تعداد و اسامی آنان مطلع شود. وحشت فرقه رجوی در حال حاضر از این است که این افراد به ناگهان به سراغ کمیساریا بروند و فضای عمومی را برای فرقه بدتر از آنچه هست نمایند.

کسانی که خارج شده اند اذعان داشته اند که آنان را از محیط بیرون از فرقه به شدت ترسانده اند و کسانی که تعهدنامه امضا کرده و با فرقه به محل جدید رفته اند اکثرا از ترس و از ناآگاهی نسبت به شرایط خارج از فرقه این کار را کرده اند.

انتهای پیام

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=12022

نوشته های مشابه

25آوریل
اسامی جعلی و مستعار سران فرقه رجوی / ۲
فراق برای اولین بار افشا می‌کند

اسامی جعلی و مستعار سران فرقه رجوی / ۲

25آوریل
فرید ماهوتچی، رابط ملاقات‌های مخفیانه با دولتمردان آلبانی
25آوریل
جواد احمدی، عنصری که در پوشش پزشک برای رجوی جاسوسی می‌کرد!