• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024

جمع آوری گوشی های اوراقی اسیران به منظور همیاری برای «سیمای رجوی»

  • کد خبر : 11973
  • 03 دسامبر 2017 - 12:25

از درون فرقه رجوی خبر رسیده است که مریم رجوی دستور داده تا به بهانه کمک به همیاری سیمای رجوی، تمام گوشیهای موبایل افراد اسیر در درون فرقه، البته افرادی که به اصطلاح خودش صلاحیت ندارند و نه نورچشمی ها، را به عنوان کمک بگیرد.

معلوم نیست که جمع آوری گوشیهای نوکیای از دور استفاده خارج شده که فقط برای ارتباط نزدیک به کار می رود چه کمکی به این فرقه با هزینه های نجومی اش می کند.

شاهد بوده ام که فرقه رجوی به هیچ عنوان مشکل پول ندارند و مثل ریگ پول خرج می کنند چون از کشورهایی مثل اسرائیل و سعودی پول های کلان دریافت می کنند و این را همه می دانند. البته برای درمان اعضای رده پائین خودشان هیچوقت پول ندارند.

اگر این گروه مشکل پول داشت این همه هزینه های هنگفت برای دعوت افراد بازنشسته از آمریکا و اروپا نمی کرد. خرج های کلان فرقه رجوی برای مهمانی ها و مسافرت ها را همه شاهد بوده اند که دیگر لازم نیست وارد آن بشوم.

مریم رجوی خوب می داند که همین گوشی موبایل اسقاطی ممکن است به نوعی برای ارتباط با نجات یافتگان یا خانواده و دوستان مورد استفاده قرار گیرد و آن وقت دروغ هایشان برملا می گردد. او چاره کار را در جمع آوری گوشی های افراد اسیر در فرقه دیده است تا آخرین وسیله ارتباط اعضا با دنیای واقعی را هم قطع کند و آنها را چند صباحی بیشتر در چنگ خود اسیر داشته باشد.

بنا بر نوشته محمد هاشمی، جدا شده از فرقه رجوی در آلبانی، این در حالی است که سر سپردگان و نورچشمی های مریم رجوی موبایل های هوشمند پیشرفته و لب تاپ های آخرین مدل و خودروهای لوکس در اختیار دارند که در خیابانهای تیرانا روزانه دیده میشوند. پس مشخص است که جمع آوری گوشی های بی ارزش افراد رده پائین برای همیاری بهانه ای بیش نیست و کسی نیست که اینرا نداند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=11973

نوشته های مشابه

25آوریل
اسامی جعلی و مستعار سران فرقه رجوی / ۲
فراق برای اولین بار افشا می‌کند

اسامی جعلی و مستعار سران فرقه رجوی / ۲

25آوریل
فرید ماهوتچی، رابط ملاقات‌های مخفیانه با دولتمردان آلبانی
25آوریل
جواد احمدی، عنصری که در پوشش پزشک برای رجوی جاسوسی می‌کرد!