• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

نیروهای میرا از صحنه حذف می شوند

  • کد خبر : 11970
  • 04 دسامبر 2017 - 11:25

موسی خیابانی در یکی از سخنرانیهایش گفت که نیروهای ارتجاعی و نیروهای میرا از صحنه حذف خواهند شد. مسعود رجوی هم این را زیاد تکرار می کرد. او می گفت فقط نیروهای انقلابی در مبارزه باقی خواهند ماند.

بعد از اینکه پدر معنوی مسعود رجوی توسط آمریکا سرنگون شد، سیر اضمحلال فرقه هم شدت گرفت و در انتها در آلبانی مستقر شد که افراد می توانند تا حدی با دنیای آزاد آشنا شوند و نهایتا خودشان برای سرنوشتشان تصمیم گیری بکنند. این نیروها البته کم کم در حال ریزش از فرقه هستند.

رجوی می گفت ما چون نیروی انقلابی هستیم در هر کجای دنیا که باشیم خیل نیروها به ما می پیوندند. مسئولین در آلبانی هم می گفتند که جوانان در آلبانی به سمت ما جذب می شوند. اما الان در آلبانی روز به روز این فرقه دارد کوچکتر می شود و آب می رود.

در فرقه رجوی که بودم واقعا فکر می کردم حرفهایشان درست است، ولی از زمانی که رها شده ام متوجه شده ام که چه دروغهایی برای نگه داشتن ما می گفتند. الان بخوبی حرف موسی خیابانی را قبول دارم که گفت نیروهای میرا از صحنه حذف خواهند شد. ما به عینه داریم می بینیم که چطور این فرقه دارد از بین می رود.

این سرنوشت خیانت کاران و گروه ها و فرقه های عقب مانده با افکار پوسیده است. چرا این فرقه اینقدر روی نفرات داخل مناسبات محدودیت و فشار اعمال می کند؟ چون این فرقه در حال فروپاشی است و به این صورت میخواهد نشان بدهد که هنوز در سیاست و معادلات سیاسی حرفی برای گفتن دارد، ولی واقعیت اینست که آنها نیرویی میرا هستند و نمیتوان به هیچ عنوان جلوی فروپاشی آن را گرفت.

 یادداشت از محمد هاشمی  

جدا شده از فرقه رجوی در تیرانا

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=11970