• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

نامه یکی از جدا شده های فرقه رجوی به کمیساریای عالی سازمان ملل در امور پناهندگان کشور آلبانی: اجازه ملاقات اسیران فرقه رجوی با خانواده ها را صادر نمائید

  • کد خبر : 11945
  • 29 نوامبر 2017 - 11:32

ابوالفضل یحیائی یکی از جدا شده های فرقه رجوی به کمیساریای عالی سازمان ملل در امور پناهندگان کشور آلبانی نامه نوشت.

به گزارش پایگاه خبری- تحلیلی فراق متن این نامه به شرح زیر است:

سلام
من ابوالفضل یحیائی هستم کسی که به مدت ۱۵ سال در اسارت فکری و ذهنی فرقه رجوی قرار گرفته بودم و طی این مدت هر گونه رفتار ناشایست و تحقیر آمیز را از این فرقه دیده ام. برخوردهایی که در چهارچوب روابط انسانی نیست بی حرمتی هائی که به اعضاء می شد تهدیدها و فشارهای روانی که در نشست های جمعی به ما می شد مثال زدنی است.


عالیجناب
من در تمامی این سالها فقط به امید اینکه روزی از این اسارتگاه خلاص خواهم شد زنده مانده و تحمل نمودم. رجوی با اعمال فشار و بحث هایی که فقط مختص فرقه ها به معنای خاص کلمه می باشد عواطف و انسانیت در افراد را از بین می برد و رجوی با تحریک دوستان ما را وادار به خودسوزی و اعتصاب غذا می کرد و با فرستادن دوستان ما مقابل نیروهای عراقی آنها را به کشتن داد و جان صدها تن از آنها را گرفت که خودم شاهد این صحنه های وحشتناک بودم و حاضرم در برابر هر دادگاهی گواهی دهم که چه مصیبت هایی بر سر ما آورده است.در این فرقه که ادعا می کنند برای برابری و آزادی تلاش می شود حداقل های حقوق انسانی به رسمیت شناخته نمی شود و افراد از حداقل ها محرومند. ارتباط با خانواده مرز سرخ این فرقه می باشد وتلاش می کنند افراد اسیر را با گرفتن تعهد های مکرر وادار به ماندن در شرایط آلبانی نمایند .تمام ارزشهای انسانی از جانب این فرقه ضد ارزش بوده و هست.
زنان و مردان اجازه صحبت کردن ندارند و اعضای خانواده نمی توانند در درون فرقه با یکدیگر ملاقاتی داشته باشند .هیچ شخصی اجازه داشتن اعتقادات خارج از فرقه را ندارد و با ادیان و مذاهب در این فرقه با شدت برخورد می شود.
سالها در عراق به امید آزادی بودیم ولی حالا متاسفانه شاهدیم با وجود اینکه دوستان ما به آلبانی منتقل شده اند باز در اسارت قرار دارند و نمی توانند هیچ ارتباطی با دنیای بیرون بر قرار نمایند .در اینجا لازم می دانم به عنوان کسی که سختی و فشارهای این فرقه را با پوست و گوشت خود لمس کرده ام از تمای ارگانها و نهادهای بین المللی بخواهم اجازه ندهند این فرقه افراد را مجددا به کمپی همچون اشرف منتقل نماید چرا که بعد از این می دانم و مطمئنم آنها بر سر مخالفین خود هجمه آورده و صدای افراد ناراضی را در دم خاموش خواهند کرد همچنان که رجوی این کار را در زمان انقلاب به اصلاح ایدئولوژیک انجام داد و حتی بسیاری از سران فرقه مانند زهرا رجبی، مهدی افتخاری، علی زرکش، یارعلی گر تبار، علی نقی حدادی، نادر یکتا و… را در تسویه حساب های شخصی خود به طرز مشکوکی به قتل رساند. ما از شما می خواهیم به خانواده های دوستان ما که در اسارت قرار دارند اجازه ملاقات با فرزندانشان داده شود. این حق مسلم آنها است که یک زندگی به دور از خشونت و فرقه گرایی را تجربه کنند شما کمک یار خانواده های آنان در این امر باشید.

ابوالفضل یحیائی –  نجات یافته از فرقه رجوی

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=11945