• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024

وقتی سران فرقه رجوی آمار هوادار می دادند / هنر فرقه دروغ گفتن در مقیاس هر چه بزرگتر است / من خودم به اشتباه خودم موقعی که آمدم بیرون پی بردم و هر چه نثارم شد درست بود

  • کد خبر : 11805
  • 22 نوامبر 2017 - 12:21

به موضوعی می رسیم که همین الان خنده بر صورت من می آورد اما روزی که به ماهیت آن پی بردم در قلبم به شدت آزرده شدم.

مسعود رجوی طبق آماری که به ما می داد می گفت ۷۸ درصد مردم ایران طرفدار ما و منتظر ما هستند که روزی به ایران برسیم.

واقعا عجیب است. چه کسی این آمار را از مردم گرفته است؟ آیا سیستم نظر سنجی بوده یا آیا انتخاباتی صورت گرفته است؟ حتی نظر سنجی هم نمی تواند آمار دقیق بدهد و به صورت حدودی حدس زده می شود.

این مدت به هر کس در داخل ایران زنگ زدم و این را گفتم خنده اش گرفت.

فکر می کردم به خاطر چندین سال ماندگاری در مبارزه حداقل یک نفر یک احسنت بگوید، ولی آنچه از همه از جمله از خانواده خودم شنیدم فقط باعث شرمندگی بود. می گفتند چقدر احمق بودم که طی این چند سال این فرقه را نشناختم و منفور بودن آنها را در بین مردم نفهمیدم.

آنها نمی دانستند ما در چه شرایط ایزوله ای قرار داشتیم و چگونه جلوی رسیدن اخبار را به ما می گرفتند. منبع خبری ما برای اینکه بدانیم که این فرقه چقدر طرفدار دارد صرفا خود فرقه بود.

طبق نظرسنجی محدودی که خودم در ارتباط با ایرانیان چه در داخل کشور و چه در خارج از کشور انجام دادم حدس می زنم که طرفداران فرقه رجوی در میان مردم به یک درصد هم نرسد یا لااقل با آنچه که فرقه ادعا می کند تفاوت فاحش دارد. من که تابه حال با حتی یک مورد حمایت هم برخورد نکردم.

هنر این فرقه در دروغ گفتن در مقیاس هرچه بزرگتر است و توصیه گوبلز را به خوبی اجرا می کند. می گوید ۷۸ درصد مردم ایران طرفدار من هستند. لطفا هر کس می خواهد تلفن را بردارد و به داخل کشور، یا هرکس را که می شناسد در خارج از کشور، زنگ بزند و در خصوص مجاهدین خلق بپرسد.

مردم می گویند که این گروه در جنگ ایران وعراق در طرف دشمن متجاوز ایستاد و مرزبانان و مدافعان میهن را کشت. مردم می گویند که این گروه در کارهای تروریستی در داخل کشور به صغیر و کبیر رحم نکرد.  مردم می گویند که این گروه تنها گروه مخالف جمهوری اسلامی است که مدافع تحریم ها و خواهان حمله نظامی به ایران است.

نفرت مردم ایران از این گروه برایم واقعا حیرت انگیز بود و هرگز تصورش را نمی کردم. رهبر این فرقه نزدیک به ۴۰ سال است که دارد مدام دروغ می گوید و این دروغ ها تمامی ندارد. مسعود رجوی با همه مزدوری که برای تمامی دشمنان ایران انجام داد حتی در کل دنیا به اندازه یک سنگ خبر اعتبار ندارد و آن وقت ادعای حمایت اکثریتی در داخل کشور را دارد.

در گوشه ای در این دنیا به شما جایی نمی دهند چه برسد به داخل ایران. احسنت به مردم ایران. من خودم به اشتباه خودم موقعی که آمدم بیرون پی بردم وهر چه نثارم شد درست بود.

این خاطره ای بود که من همیشه می خواستم به عرض شما خانواده های عزیز و محترم برسانم که اینها با ما چگونه بازی می کردند.

یادداشت از زینال شهیدی

نجات یافته از فرقه رجوی در آلبانی 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=11805