• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

زلزله کرمانشاه و تلاش منافقین جهت تطهیر چهره کثیفِ خود

  • کد خبر : 11800
  • 22 نوامبر 2017 - 12:16
دوشنبه شب هفته گذشته زلزله‌ای به قدرت ۷.۳ریشتر  منطقه کرمانشاه را به لرزه در آورد که تاکنون بیش از چندصد کشته و هزاران مجروح به جا گذاشته است. در همین ارتباط، فرقه تروریستی رجوی با استفاده از فرصت پیش آمده برای کمک مردمی در زلزله کرمانشاه در کانال تلویزیونی خود موسوم به «سیمای آزادی» شماره حساب‌هایی متعلق به کشور فرانسه برای دریافت کمک‌های مردمی ارائه کرده است.

اقدام این فرقه تروریستی از چند منظر قابل تبیین و تامل می باشد. نخست این که این فرقه تلاش دارد تا از شیوه های نوع دوستانه و از طریق ابراز همدردی با آسیب دیدگان زلزله تلاش نماید تا به نوعی احساس مسوولیت و پیوند خود را با مردم ایران نشان دهد تا بدین طریق، به زعم خود، بتواند حمایت مردمی را کسب نماید. چنین رفتاری در حالی انجام می گیرد که مردم ایران حتی در شرایط بحرانی و دشوار هم حاضر نیستند تا از ابراز همدردی گروه های تروریستی و منافق نظیر فرقه رجوی مشحون و خوشحال شوند.

دوم، از سوی دیگر این فرقه سعی دارد با روش های به ظاهر انسان دوستانه  بنوعی افکار عمومی جهان را در جهت اصالت نیات و موجه بودن اقدامات و کنش های تروریستی خود جلب نماید. این رفتار متظاهرانه و فریب کارانه شاید برای برخی از افراد که از سابقه این فرقه و اقدامات خصمانه و متهورانه آن آگاهی نداشته باشند، بسیار جذاب و متمدنانه بشمار آید؛ در حالی که واقعیت چیز دیگری است.

سوم، نگاهی به سابقه منافقین نشان می دهد که آن ها گاها از شیوه های مختلفی برای اخاذی از مردم استفاده می کنند. بنابراین، اعلام شماره حساب و دریافت کمک های نقدی می تواند راهی برای تامین منابع درآمد مالی جهت تداوم خشونت های تروریستی این گروه باشد.  علاوه بر این، رهبران فرقه رجوی با درخواست از مردم جهت ارسال تصاویر و اخبار خود در خصوص حادثه کرمانشاه به شبکه‌های مرتبط با این گروه سعی می کنند تا در صورت کمبود امکانات و عدم کمک رسانی به موقع از این موقعیت جهت تخریب چهره جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور بهره برداری نمایند. سیاستی که همواره در اولویت دستورکار آنها قرار داشته است.

با این وجود، آن چه که مسلم است این موضوع است که شیوه ها و سازوکارهای به‌ظاهر بشردوستانه فرقه تروریستی منافقین هیچ تاثیری در تطهیر چهره و سابقه تروریستی و خشونت آمیز آن نخواهد گذاشت و مردم هوشیار ایران با بینش و درک درستی که از این فرقه کثیف آمریکایی و مزدور دارند، در دام آنها اسیر نخواهند شد.

یادداشت از دکتر رضا اختیاری امیری

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=11800

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی